WIE GELOOFT?
Moderator: mods
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Die smakkerd heeft iedereen wel eens gemaakt die in vak F of G stond, ja...brigade zuid schreef:Herkenbaar idd, in De Meer op vak F was het af en toe ook lekker, bij een goal werd je dan naar voren geduwd en toen ben ik wel eens op mn bek gegaan, krijg je gewoon 80 man over je heen.
Net zoals iedereen die in Amsterdam woont wel eens met zijn zatte harses op zijn muil is gegaan door met zijn fietsband in de tramrails terecht te komen.
K.
Still alive...
Ik niet! Ik heb dan ook een hekel aan dat tyfus lied van die kut Boudewijn de Groot, maar dit zie ik niet goedkomen hoor. Het kampioenschap heb ik in december al uit mijn hoofd gezet, de enige hoop begon ergens rond de aanstelling van Koster weg te vagen. De klap zal er bij mij niet zijn aangezien ik me er allang bij neergelegd heb..
zelf ooit eens in het olympisch tegen Gent lopen vloeken omdat je niet meer op SS kon komen vanwege de drukte.(was zelf te laat door werk , druk OV e.d.)
De wedstrijd was al begonnen en mensen stonden nog op de trappen naar het vak SS toe.
Ben naar beneden gelopen en een alleraardigste suppost leidde me naar Noord (dacht ik) waar je naar boven kwam op de oude sintelbaan achter het doel met die gammele houten tribune bankjes. (daar is nog wel plek jongen)
Ik loop dus naar de bankjes terwijl Ajax een corner neemt kijk ik al lopend om en die lul van F de Boer knikt die bal erin. Een matrix effect van 1 sec stilstaand beeld daar er 1000 man van de bankjes richting het hek achter het doel sprintten met elliquido als object ertussen. Ik heb voor me leven moeten rennen naar het hek om er als 1e in te springen met 1000 man achter me aan.
Na 2 minuten juichen in het hek, mijn hart nog kloppend in me keel loopt de meute incl elliquido terug.
ik zat nog niet en de 2e ligt er al in voor ons aller ajax.(petterson?)
Wederom een stampede naar het hek met elliquido voorop.
Ik heb nog nooit zo hard gerend in mijn hele leven.
De wedstrijd was al begonnen en mensen stonden nog op de trappen naar het vak SS toe.
Ben naar beneden gelopen en een alleraardigste suppost leidde me naar Noord (dacht ik) waar je naar boven kwam op de oude sintelbaan achter het doel met die gammele houten tribune bankjes. (daar is nog wel plek jongen)
Ik loop dus naar de bankjes terwijl Ajax een corner neemt kijk ik al lopend om en die lul van F de Boer knikt die bal erin. Een matrix effect van 1 sec stilstaand beeld daar er 1000 man van de bankjes richting het hek achter het doel sprintten met elliquido als object ertussen. Ik heb voor me leven moeten rennen naar het hek om er als 1e in te springen met 1000 man achter me aan.
Na 2 minuten juichen in het hek, mijn hart nog kloppend in me keel loopt de meute incl elliquido terug.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Wat denk je van de voorverkoop voor kaartjes bij de Meer voor de finale Ajax-Torino , ik had geen broek meer aan tegen het hek aangedrukt door een man of 100 was geen pretje wel 3 kaarten bemachtigd met een kapotte broekelliquido schreef:zelf ooit eens in het olympisch tegen Gent lopen vloeken omdat je niet meer op SS kon komen vanwege de drukte.(was zelf te laat door werk , druk OV e.d.)

Mijn pc thuis is kapot (kat + vaas), dus ik denk niet dat ik het komende weekend op internet kom. Maar ik moet wel zeggen dat ik met erg veel spanning in mijn lijf zit zeg... Was het maar vast zondag. Eigenlijk moet een puntje tegen Vitesse niet zo moeilijk zijn. Als De Mos begint te ratelen, dan lijkt het me helemaal duidelijk dat PSV daar gewoon gaat winnen. Maar ik kan me nog een wedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert herinneren... Het zou niet het eerste kampioenschap zijn dat Vitesse ons door de neus boort.
Vorig jaar heeft Vitesse toch keurig meegewerkt?Harm schreef:Mijn pc thuis is kapot (kat + vaas), dus ik denk niet dat ik het komende weekend op internet kom. Maar ik moet wel zeggen dat ik met erg veel spanning in mijn lijf zit zeg... Was het maar vast zondag. Eigenlijk moet een puntje tegen Vitesse niet zo moeilijk zijn. Als De Mos begint te ratelen, dan lijkt het me helemaal duidelijk dat PSV daar gewoon gaat winnen. Maar ik kan me nog een wedstrijd tegen Vitesse in de oude Goffert herinneren... Het zou niet het eerste kampioenschap zijn dat Vitesse ons door de neus boort.
Het stinkt aan alle kanten!
elliquido schreef:zelf ooit eens in het olympisch tegen Gent lopen vloeken omdat je niet meer op SS kon komen vanwege de drukte.(was zelf te laat door werk , druk OV e.d.)

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- SylvievdVaart
- Cluijffert
- SylvievdVaart
Ik hoop het. Dat is heel iets anders. Ik hoop het vurig. Uiteraard. 
Vorig jaar ben ik drie dagen ziek geweest van het missen van de titel. Daarom doe ik nu een beetje rustig aan.

Vorig jaar ben ik drie dagen ziek geweest van het missen van de titel. Daarom doe ik nu een beetje rustig aan.
Laatst gewijzigd door joey op za apr 19, 2008 10:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!