Vak 410

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma dec 04, 2006 1:32 pm

Nihad schreef:
Ik kom er trouwens achter dat er een topic aan mij was gewijd op 410 forum. :D
Waarom zie ik die niet? Had ik graag even gelezen....

witte

Bericht door witte » ma dec 04, 2006 1:45 pm

die is verwijderd..

witte

Bericht door witte » ma dec 04, 2006 1:48 pm

maar nihad heeft op zich wel een punt..

voorheen hoorde je bijv. superjoden ole ole ole .. ole ole ole.. ole ole ole super joden ole ole ole .. ole ole ole.. ole ole ole.. ole oleeeeeee.. ole oleeeeee superjoden ole ole

en nu hoorde je bij dat nr gister op de plek waar puntjes staan getrommel.. dat vond ik ook niks eerlijk gezegd.. maar ja ieder zn mening.. ook ik ben niet voor trommelen, weet nog wel dat als er clubs kwamen naar de arena met een trommel ( kutrecht/twente ) dat zuid dan begon met Jost band!..

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma dec 04, 2006 2:15 pm

Tsja, een trommel hoort ook niet echt bij Ajax. Altijd roepen dat 'FC Trommel' op bezoek komt, maar dan wel zelf zo'n apparaat gebruiken.

Bij trommels denk ik ook altijd aan zo'n besnorde loodgieter die bij Vitesse achter het doel met een rood hoofd op dat ding staat te hengsten. Het ziet er gewoon niet uit en wij moeten er eigenlijk niet aan meedoen. Maarja, ik maak me er nu ook weer niet druk over.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma dec 04, 2006 3:58 pm

witte schreef:die is verwijderd..
waarom worden topics zo snel verwijderd dan?
Ruimte kwestie?

witte

Bericht door witte » ma dec 04, 2006 4:11 pm

ASR_AFCA schreef:
Ruimte kwestie?
Negatieve publiciteit denk.. weet het niet precies..

Nihad

Bericht door Nihad » ma dec 04, 2006 4:47 pm

Iemand zei dat ik klappen zou hebben gehad en mij in 410 verschuilde in een hoekje.

Nou heb ik ten eerste nooit klappen gehad in en om de Arena en sta ik over het algemeen niet in een hoekje in 410. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 10:21 am

witte schreef:
ASR_AFCA schreef:
Ruimte kwestie?
Negatieve publiciteit denk.. weet het niet precies..
De opbouw van het forum vind ik niet echt slim.
Maar oké.

Wel zie ik nu een topic voor nieuwe drummers. We kunnen ons lol dus weer op de komende tijd!!
:band:

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 11:02 am

Hey nihad straks kun je je nog meer gaan ergeren want er komen na de winterstop nog meer trommels.

Je bent wel zo stoer hier, maar loop dan tijdens een wedstrijd naar die mensen toe en zeg het in hun gezicht.

Tuurlijk mag je je mening geven. Maar wees dan een kerel en ga naar die mensen toe

Nihad

Bericht door Nihad » di dec 05, 2006 11:08 am

Als er meer trommels komen dan verklaar ik 409 echt voor Jostiband.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di dec 05, 2006 11:22 am

Ik vind dat 410 wel degelijk meer rekening met de rest heeft te houden, grote delen van het stadion vinden het walgelijk, dus gewoon ietsje minder trommel, ietsjer meer "oude" liedjes zou goed zijn, en er zou niemand van dood gaan. Niemand.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 05, 2006 11:35 am

McOxxo schreef:Je bent wel zo stoer hier, maar loop dan tijdens een wedstrijd naar die mensen toe en zeg het in hun gezicht.

Tuurlijk mag je je mening geven. Maar wees dan een kerel en ga naar die mensen toe
Waarom? Als Nihad daar geen zin in heeft, dan doet hij dat toch niet?
Het stinkt aan alle kanten!

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 12:37 pm

dat is gewoon laf, achter zn pc wel grote bek maar in stadion stil zijn, beetje jammer.

Nou jij verklaard maar raak nihad, niemand die zich om jou mening bekommert.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 05, 2006 12:55 pm

En jij denkt dat het helpt om naar die jongens toe te stappen? Dat ze dan ophouden met trommelen?

M..

Bericht door M.. » di dec 05, 2006 1:09 pm

joey schreef:En jij denkt dat het helpt om naar die jongens toe te stappen? Dat ze dan ophouden met trommelen?
Het praat in ieder geval een stuk makkelijker. Je spreekt ook de direct verantwoordelijken aan. Die posten hier over het algemeen niet. Dit lijkt een beetje op klagen bij de groenteboer in Noord dat de bakker in de Bijlmer kutmuziek in zijn winkel heeft aan staan.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 05, 2006 1:17 pm

Daar is dit forum toch voor? Hier kun je je mening geven, zelfs al blijft de wereld er hetzelfde door. Het lijkt er trouwens op dat men op 410 wel degelijk kennis neemt van de mening van Nihad, zij het met een omweg. ;)

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 1:19 pm

Nou sprak ik toevallig afgelopen zaterdag 1 van de trommelaars. Maar ik heb niet het idee dat er geluisterd wordt.
Naar mijn bescheiden mening heb ik hem gezegd dat ik het gevoel heb dat behalve 409 zelf niemand echt op de trommels zit te wachten.
Nu overstemmen de trommels af en toe al, maar dat zal bij nog meer trommels nog erger zijn.

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 1:26 pm

joey schreef:En jij denkt dat het helpt om naar die jongens toe te stappen? Dat ze dan ophouden met trommelen?
En jij denkt dat het wel helpt om het hier te zeggen?

Daarnaast zijn er wel vrij veel mensen die erop zitten te wachten wat er op 409 gebeurd, er zijn behoorlijk wat mensen die graag een ssc willen in dat vak.

Waar we niet op zitten te wachten zijn supporters die hun club uitfluiten als het even niet goed gaat. Keer je daar eens tegen af in plaats van tegen supporters die wel sfeer maken en onvoorwaardelijk hun club steunen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di dec 05, 2006 1:32 pm

McOxxo schreef:En jij denkt dat het wel helpt om het hier te zeggen?
Moet het per se helpen? Het is een mening, en op een forum geven mensen hun mening.
Waar we niet op zitten te wachten zijn supporters die hun club uitfluiten als het even niet goed gaat. Keer je daar eens tegen af in plaats van tegen supporters die wel sfeer maken en onvoorwaardelijk hun club steunen.
En ik zit er niet op te wachten dat anderen mij vertellen wat ik moet in het stadion. Niet dat ik Ajax uitfluit, zeker niet. Maar als ik dat wil, doe ik dat, daar heeft niemand iets mee te maken.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 1:38 pm

Sfeer maken, ondersteunen is natuurlijk prima! Dat willen wel meer supporters.
Ik denk alleen dat 409/410 nog meer kan bereiken als bepaalde dingen anders zouden zijn. En hier zijn de trommels en de gemaakte Italiaanse/Zuid Amerikaanse hoempapa deel van.

Ik ben altijd van plan om eens op 410/409 een wedstrijd te volgen, maar de dingen genoemd hierboven houden mij tegen.

Het zou dus ook zomaar zo kunnen zijn dat er nog meer mensen op 409/410 willen staan als bepaalde dingen juist NIET meer gedaan worden!

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 1:42 pm

Maar er is ook een mix van liedjes met een zuid-amerikaanse sfeer, en engelse/old school liedjes.

Er wordt gewoon veel afgewisseld. Het heeft daarom in mijn ogen geen nut om dat af te gaan lopen zeiken hier.

De één is voor zuid-amerikaanse liedjes de ander voor engelse/oldschool liedjes. Dus wees blij dat er een mix wordt gemaakt. Dan krijgt iedereen wat.

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 1:44 pm

Het zou dus ook zomaar zo kunnen zijn dat er nog meer mensen op 409/410 willen staan als bepaalde dingen juist NIET meer gedaan worden!
Nou als je denkt dat daar zo'n groot draagvlak voor zou zijn, probeer dan met een paar lui een vak op te zetten. Klinkt lullig maar zo bedoel ik het niet. Bedoel het serieus, zal wel veel tijd in gaan zitten, maar met voldoende steun moet het kunnen lukken.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 1:45 pm

McOxxo schreef:Maar er is ook een mix van liedjes met een zuid-amerikaanse sfeer, en engelse/old school liedjes.

Er wordt gewoon veel afgewisseld. Het heeft daarom in mijn ogen geen nut om dat af te gaan lopen zeiken hier.

De één is voor zuid-amerikaanse liedjes de ander voor engelse/oldschool liedjes. Dus wees blij dat er een mix wordt gemaakt. Dan krijgt iedereen wat.
Ik heb het niet zozeer over de liedjes, dat is inderdaad een kwestie van smaak.
Ik heb het meer over megafoon met boxen, omdraaien met rug naar het veld toe en springen?? , of t-shirts uit en springen, dat gebeuren.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 1:47 pm

McOxxo schreef:
Nou als je denkt dat daar zo'n groot draagvlak voor zou zijn, probeer dan met een paar lui een vak op te zetten. Klinkt lullig maar zo bedoel ik het niet. Bedoel het serieus, zal wel veel tijd in gaan zitten, maar met voldoende steun moet het kunnen lukken.
Ik hoef geen eigen vak. Ik heb een prima plekkie.
Ik doe genoeg voor Ajax en ook voor jullie trouwens (Ik heb het baludoek voor jullie gemaakt afgelopen weekend)

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di dec 05, 2006 1:48 pm

Maarten127 schreef:
Het praat in ieder geval een stuk makkelijker. Je spreekt ook de direct verantwoordelijken aan. Die posten hier over het algemeen niet. Dit lijkt een beetje op klagen bij de groenteboer in Noord dat de bakker in de Bijlmer kutmuziek in zijn winkel heeft aan staan.
Moet je wél boven die trommels uitkomen...... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Plaats reactie