Ajax en Ajax CT
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het klinkt misschien gek, maar ik heb nou helemaal niets met zo'n Ajax Cape Town. Lees zo af en toe de berichten over deze club, maar verder interesseert het me maar weinig. Zou ook niet weten hoe die gasten het doen in de competitie en of er wat moois aan het bloeien is.
Hoop dat ze een mooi stadion krijgen, maar vind het wel gek dat Ajax dit initiatief start. Of zou men compensatie krijgen van de organisators van het WK?
Hoop dat ze een mooi stadion krijgen, maar vind het wel gek dat Ajax dit initiatief start. Of zou men compensatie krijgen van de organisators van het WK?
Ajax gaat echt niet betalen. In een ander artikel had Fontein het over mensen van daar die met hun blote handen een stadion gingen bouwen omdat ze daar zo reuze betrokken van raakten of zoiets. ;)
Er lopen grote talenten rond bij Ajax CT. Daar doen we het wat mij betreft voor. De rest is mooi meegenomen.
Er lopen grote talenten rond bij Ajax CT. Daar doen we het wat mij betreft voor. De rest is mooi meegenomen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Pienaar, voor de verdere rest heeft die bodemloze put (en die andere bodemloze putten) nog niets opgeleverd. Waar zijn al die grote talenten, hoe heten ze? Ik geloof er niets van dat het ooit nog wat wordt. Trek de stekker er maar uit, wat mij betreft.joey schreef: Er lopen grote talenten rond bij Ajax CT. Daar doen we het wat mij betreft voor. De rest is mooi meegenomen.
Tot nu toe heeft het inderdaad veel te weinig opgeleverd. Stanton Lewis is er nu ook vandaan gekomen en er lopen een aantal jongens van de leeftijdsklasse onder 18 rond die talentvol zijn (eentje met een moeilijke naam waar Tottenham ook interesse in had). De komende jaren moet Ajax er toch echt iets uit halen.
Ajax kost het vrijwel niets, het schetst een positief beeld van Ajax en eventueel komt er zelfs een goede speler vandaan. Nu de stekker eruit trekken lijkt me sowieso zonde. Zeker met het aankomende WK.
Laat de mensen met verstand van voedselpakketten voor eten zorgen. Wij hebben verstand van voetbal, dus helpen we daarmee. Zo hoort het toch?
Laat de mensen met verstand van voedselpakketten voor eten zorgen. Wij hebben verstand van voetbal, dus helpen we daarmee. Zo hoort het toch?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax OnlineCruijff met Ajax mee naar Zuid-Afrika 2 januari 2007
Johan Cruijff Johan Cruijff zal volgende week met Ajax meereizen naar Kaapstad voor het trainingskamp van de Amsterdamse club. In een township nabij de Zuid-Afrikaanse stad zal Cruijff de eerste paal slaan van een te bouwen Cruyff Court. Dat meldt Sportweek. Ook zal de voltallige selectie van Ajax volgende week donderdag een voetbalclinic organiseren voor kinderen uit een weeshuis.
Er zijn ook vergevorderde plannen voor de bouw van een nieuw voetbalstadion voor Ajax Cape Town. Daarbij is bewust gekozen voor een locatie in een arm gedeelte van de stad. Om het sociale aspect te verstevigen zijn er ook plannen voor de oprichting van een school. Ajax keert woensdag 17 januari terug in Amsterdam om de Eredivisie vervolgens op zondag 21 januari te hervatten met een thuisduel tegen FC Utrecht.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
ASDrietal talenten mee naar Zuid-Afrika
Een drietal talenten zal komende week met de eerste selectie van Ajax mee gaan op trainingskamp naar Zuid-Afrika. Het gaat om Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita van Jong Ajax en Mitchell Donald uit de A1.
Zij krijgen de kans om met het eerste elftal mee te trainen en op deze manier ervaring op te doen. Ajax is van 8 t/m 16 januari in Zuid-Afrika. De Amsterdammers spelen in die periode één oefenduel, op 14 januari tegen satellietclub Ajax Cape Town.
Waar Anita en Sarpong al enige bekendheid genieten, is Mitchell Donald een onbekende naam. De fysiek sterke middenvelder scoorde dit seizoen vier keer voor de A1 en deed af en toe mee met Jong Ajax. Donald is nog niet bezit van een contract.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan
Er gaan inderdaad al behoorlijk wat linksbuitens mee, en Goossens hoor je de laatste tijd maar weinig van, vind ik....Mr. Ajax schreef:Een Donald krijgt dus de voorkeur boven bijvoorbeeld Goossens?? Okee, ze spelen op verschillende posities, maar toch...Goossens moest toch een van de grotere talenten zijn...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Hij speelt de laatste tijd dan ook als linkshalf bij Jong AJAX. Maar welke linksbuitens gaan er dan mee? Babel, Manucharyan, Rosenberg, Mitea, en Perez. Daarvan wilt AJAX Rosenberg verkopen, Mitea waarschijnlijk ook. Manucharyan en Perez zijn net als Babel geen pure linksbuiten en/of kunnen ook op andere posities uit de voeten. Goossens is juist 'beroemd' om zijn voorzet. Voorlopig komen die voorzetten alleen van rechts. Als hij echt zo'n groot talent is als vaak wordt beweerd, zou ik het gewoon slim vinden om hem mee te nemen...Er kan toch niks fout gaan ofzo...Krijg je ook meteen een beter beeld van hoe zo'n jongen het doet op die niveau...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Over concurrentie op links gesproken, waar is die Dirk Boerigchter (of althans een naam van die strekkingJöhnk schreef:Misschien heeft Goossens niet zoveel gepresteerd het laatste half jaar? Een stageplaats moet je afdwingen, niet in de schoot geworpen krijgen. Al is de concurrentie nog zo zwak.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley