Co Adriaanse, de nieuwe trainer van Ajax?
Moderator: mods
Re: Co Adriaanse, de nieuwe trainer van Ajax?
Ik ben wel opgelucht, eigenlijk. Heel benieuwd wie er nog meer op die lijst staan.
Jij hebt wel vertrouwen in die lijst van Ajax, Junk?
Geen idee, al vond ik het wel zeer onverstandig dat Adriaanse op de lijst stond. Sinds de nieuwe coach geen Ajax-verleden hoeft te hebben heb ik er iets meer vertrouwen in.
Ik zou Hiddink voor 2010 proberen te regelen en vervolgens op zoek gaan naar een tussenoplossing.
Ik zou Hiddink voor 2010 proberen te regelen en vervolgens op zoek gaan naar een tussenoplossing.
- Daily Blind
Klote ik ben erg benieuwd met wie Ajax nu op de proppen komt! Zolang het maar niet blind, koeman of de huidige assistenten het gaan doen! Als deze heren het voor het zeggen krijgen dan ben ik bang dat Ajax ver terugvalt en daardoor ook financieel een stap terug gaat maken (denk aan verlies sponsor inkomen, geen bedrijf wat nog miljoenen gaat stoppen in een zinkend schip op sportief gebied)! Deze heren breken de club alleen maar verder af in plaats van opbouw.
Waar komt het voorgevoel vandaan dat Hiddink voor Ajax zou willen werken? Ik heb nou nooit het idee gehad dat hij daar voor te strikken is.Jöhnk schreef:Ik zou Hiddink voor 2010 proberen te regelen en vervolgens op zoek gaan naar een tussenoplossing.
Dat verhaal komt van Jack van Gelder, maar misschien is het idd onzin. Ik zou het in ieder geval proberen.
Nog een tussenseizoen zonder kampioenschap trek ik echt niet.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 10/11
Hiddink komt toch niet.
Waarom zou 'ie ook?
Hij is momenteel zo'n beetje de meest gewilde coach ter wereld. Kan óveral terecht. Verdient astronomische bedragen. Heeft geen verleden bij of band met Ajax. En dan zou hij naar dat wespennest in Amsterdam gaan? Waar iedere trainer die géén CL heeft gewonnen met pek-en-veren de stad uit is gejaagd? Dat stelletje zichzelf overschattende idealisten, die nog steeds eisen dat je met een mini-begroting dominant en attractief voetbal speelt op het allerhoogste niveau? Die club die eigenlijk alleen nog imposant is qua vijfde colonne en roddel&achterklap?
Waarom zóu 'ie ook?
Waarom zou 'ie ook?
Hij is momenteel zo'n beetje de meest gewilde coach ter wereld. Kan óveral terecht. Verdient astronomische bedragen. Heeft geen verleden bij of band met Ajax. En dan zou hij naar dat wespennest in Amsterdam gaan? Waar iedere trainer die géén CL heeft gewonnen met pek-en-veren de stad uit is gejaagd? Dat stelletje zichzelf overschattende idealisten, die nog steeds eisen dat je met een mini-begroting dominant en attractief voetbal speelt op het allerhoogste niveau? Die club die eigenlijk alleen nog imposant is qua vijfde colonne en roddel&achterklap?
Waarom zóu 'ie ook?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
vreemd maar ik krijg toch een zeer naar gevoel dat D. Blind straks opeens de trainer gaat worden... En met als reden dat ze niemand konden vinden die voldeed aan de profiel schets.

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Nou ja, duidelijk.
Zoals ik al zei: ik ken maar weinig trainers, volg het buitenlandse voetbal amper. Er zijn vast even goede of zelfs betere opties dan Adriaanse, alleen weet ik niet van hun bestaan. We zien vanzelf wie er uit de hoge hoed komt.
K.
Zoals ik al zei: ik ken maar weinig trainers, volg het buitenlandse voetbal amper. Er zijn vast even goede of zelfs betere opties dan Adriaanse, alleen weet ik niet van hun bestaan. We zien vanzelf wie er uit de hoge hoed komt.
K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik weet for fact dat hij daar helemaal niet zo afwijzend tegenover stond, maar dat kwam destijds vooral omdat hij tamelijk goed 'bevriend' was met John Jaakke. Hoe de lijnen nu zijn, weet ik niet.Justin schreef:Waar komt het voorgevoel vandaan dat Hiddink voor Ajax zou willen werken? Ik heb nou nooit het idee gehad dat hij daar voor te strikken is.
K.
Still alive...
- Cluijffert
Naturlijk, er zijn betere opties als Adriaanse (i presume). Maar, ik heb weinig vertrouwen dat Ajax deze weet te contracteren.
De kans nu, het is erg groot het wordt iemand uit de rij Blind, Koeman, Menzo e.d.
En dan, zo proef ik, heel wat diehard fans ze gaan afhaken.
Maar Ajax, we zijn een grave yard voor trainers.. wie met talent en ervaring wil hier nog instappen?
De kans nu, het is erg groot het wordt iemand uit de rij Blind, Koeman, Menzo e.d.
En dan, zo proef ik, heel wat diehard fans ze gaan afhaken.
Maar Ajax, we zijn een grave yard voor trainers.. wie met talent en ervaring wil hier nog instappen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- LouisXIV & co
Slotje dan maar.Co Adriaanse zegt Ajax af

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Inderdaad, voorlopig maar even dicht. Maar goed, wie weet.... 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali