Goede vraag!Scherrer schreef:Joey,wat vind jij ervan dat de gehele medische staf van Cruijff ontslagen moest worden?

Moderator: mods
Goede vraag!Scherrer schreef:Joey,wat vind jij ervan dat de gehele medische staf van Cruijff ontslagen moest worden?
Nou, dat is natuurlijk wel een beetje zo, want waar heb je anders zo'n bureau voor nodig. Om je eigen hachie te redden natuurlijk, koste wat kost.Marillion schreef:Ik geloof niet dat Coronel al die uitspraken verzonnen heeft. Al vraag ik me wel af of Cruijff dit persoonlijk heeft gedaan of dat het via zijn zaakwaarnemer is gegaan. In dat geval is het niet rechstreeks maar wel namens Cruijff.Ajax Rules schreef:Hang je hier de jurist uit? (Dan vind ik je punt legitiem). Of geloof je oprecht dat er een goede kans is dat het kwalijke gedrag van Cruijff nooit heeft plaatsgevonden? (Die kans schat ik op kleiner dan 1%)Jesse schreef:Het is toch knap dat iedereen alle woorden van Coronel nu direct als waarheid aanneemt. Of zijn hier inmiddels al bewijzen van?
LucaS schreef:Je eigen hachje redden door op te stappen. Ja ja
Dubbel schreef:Ik kan me heel goed vinden in de werkwijze van Cruijff. Als je gaat compromissen binnen Ajax dan gebeurd er niks behalve dat iedereen z'n eigen winkeltje blijft runnen. Johan doet het op zijn manier (of niet) dat wist men van te voren.
Is dit met opzet geschreven?Rishi schreef: Weet iemand wat nou precies de visie is van Blind?
In de media blijven focussen op het voetbal en door gaan met de technische plannen.joey schreef:Dande vraag aan jullie: wat zou julie tegenzet zijn als jullie in de schoenen van Cruijff stonden?
Want Coronel spreekt dus de waarheid en zelfs het 'dat moet je maar van me aannemen' wordt als zoete koek geslikt. Cruijff zegt vervolgens dat het niet waar is, maar jij was al klaar. Het is de waarheid en Cruijff moet verbannen worden bij Ajax. Erelidmaatschap intrekken en alle schepen verbranden. En dan noem je jezelf een kritisch volger van Cruijff haha.Ajax Rules schreef:Peter schreef:En dat op basis van de PR-stunt van Coronel. Ik had jou ietsje hoger ingeschat, maar blijkbaar ben je ook gevoelig voor propaganda. Hoor en wederhoor vind ik altijd nog wel aardig, maar jij dus niet. Gelijk alle banden verbreken en dan ook nog roepen dat je weet dat Coronel integer is. Got wat een humor.Ajax Rules schreef:Ik hoop dat de uitkomst van deze nachtmerrie is dat ze nu ECHT EINDELIJK breken met Cruijff.
Trek zijn erelidmaatschap in, verbrand de schepen, en maak nu eindelijk eens een ECHT verse start. Zo kan het gewoon niet doorgaan.
Triest dat het zo moet lopen met je grootste icoon maar het is niet anders. Cruijff is de grootste uit onze geschiedenis. Helaas is dat verleden voorbij. Op naar de toekomst.
Die dubbele standaarden toch.... ongelofelijk.
Jonk heeft dus ook een andere kijk. Zal ook wel niet waar zijn, want Coronel is integer. Daar steekt AR zijn handen voor in het vuur.'Of het nog leuk is om voor Ajax te werken? Op dit moment zeker niet'
Donderdag, 31 maart 2011 om 00:15
Wim Jonk is niet te spreken over de uitlatingen van Uri Coronel. De vertrekkend bestuursvoorzitter van Ajax las tijdens de persconferentie waarin hij zijn aftreden en dat van de voltallige Raad van Commissarissen naar buiten bracht enkele citaten voor die het kamp van Johan Cruijff naar verluidt heeft gedaan. "Als je de directie steunt, ga je er aan. Dan schrijf ik je kapot", "Wie niet wil meewerken, moet eruit", en "Als je niet meewerkt zal het netwerk zich tegen je keren".
Jonk vindt het zeer ongepast hoe Coronel naar buiten heeft gebracht wat er bij Ajax binnenskamers is gezegd. "Er wordt behoorlijk gelogen", vertelde de beoogd hoofdscout aan AT5. "Of het nog leuk is om voor Ajax te werken? Op dit moment zeker niet. Wij hebben nooit op deze manier willen communiceren en dat de directie dit op deze manier naar buiten brengt is niet fijn."
"Dat slaat helemaal nergens op. Het is ook totale onzin dat er gedreigd is. Ik vind het waanzin." Volgens Coronel wilde Cruijff dat er acht mensen zouden worden ontslagen bij Ajax, waaronder assistent-trainer Danny Blind en hoofd opleidingen Jan Olde Riekerink. Cruijff zou over Blind hebben gezegd dat hij 'compleet gefaald heeft'. "Hij heeft geen enkele functie naar tevredenheid uitgevoerd", aldus Cruijff volgens Coronel.
VZ
GangstaRiB schreef:Nou, ik snap er geen reet meer van.
Het moge duidelijk zijn dat het belang van Ajax als eerste het raam uitgegooid is.
Ik zie het wel. Mijn voorkeur gaat uit naar het kamp Van Gaal.
Ben jij wel helemaal goed in je hoofd. Je hebt het over Johan Cruijff...Ajax Rules schreef:Ik hoop dat de uitkomst van deze nachtmerrie is dat ze nu ECHT EINDELIJK breken met Cruijff.
Trek zijn erelidmaatschap in, verbrand de schepen, en maak nu eindelijk eens een ECHT verse start. Zo kan het gewoon niet doorgaan.
Triest dat het zo moet lopen met je grootste icoon maar het is niet anders. Cruijff is de grootste uit onze geschiedenis. Helaas is dat verleden voorbij. Op naar de toekomst.
Precies. Als hij nu al niet de rust in tent niet kan garanderen, dan wordt dat dus al niets op de langere termijn.999 schreef:Tja, als wat Coronel heeft verteld waar is, en dan heb ik het nog niet eens over of JC dat persoonlijk gezegd heeft, dat dat uit het kamp JC komt dan kan JC blijkbaar al niet de regie in zijn eigen kamp in de hand houden ..
Cruijff schreef:Helaas kan ik nog nergens een videolinkje vinden. Om een indruk te geven hieronder de reactie van Coronel op De Telegraaf.nl. In de persconferentie viel hij de ondergenoemde column van Cruijff aan met citaten van sms-jes, e-mails en notulen uit het kamp Cruijff, waarvan de strekking ongeveer zo was als hieronder vermeld.Dat soort dreigementen zou Cruijff via e-mail of sms hebben geuit aan Coronel? Grote onzin, Johan Cruijff heeft nog nooit in zijn leven een e-mail verzonden of een sms-je verstuurd.Ja hoor....gelukkig hebben we dan onze verlosser met de volgende teks:"Als je Rik van den Boog steunt, ga je er ook aan. Dan schrijf ik jullie kapot.' ,,Dat heeft Cruijff ook tegen vijf leden van de ledenraad zo gezegd," (aldus Coronel in zijn verklaring. ).
Denk dat je je enorm sterk vergist.Ajax Rules schreef:Ik ben bang voor JC dat hij wel eens een inktzwart slothoofdstuk aan zijn eigen voetbalbiografie kan hebben geschreven.
Hij had de meerderheid van de supporters en media achter zich (tot vanavond), maar het zou me niet verbazen als het nog gaat draaien. Hij is gewoon te ver gegaan en heeft zich denk ik vertild.