Kan zijn dat ik ze ook gemist heb, want zou niet weten waar ik die uitingen nog kan vinden.
In het bericht op NU.nl las ik wel dat zijn oud clubs inclusief Ajax steunbetuigingen aan het adres van Koeman online hadden gezet.
Moderator: mods
Er is een bericht van Ajax op Twitter geweest in ieder geval.
Wel een lucky goal volgens mij. Een heel klein polletje waardoor die bal een klein beetje wegzeilt.Marillion schreef: ↑di mei 05, 2020 1:08 pmAnders misschien een ouderwetse fruitmand met kaart.![]()
Hebben jullie overigens de berichten over Bryan Roy voorbij zien komen? Je weet wel, die frêle linksbuiten die zulke mooie dingen kon doen. Tegenwoordig voetbalt Bryan niet meer maar zit hij op twitter. Hij lijkt, hoe zal ik het zeggen, een beetje in de war.
Ik heb zijn Twitter ook bekeken naar aanleiding van allerlei post op Ajaxtalk... en het is echt op tal van vlakken erg complotterig... en dan staat er nog trots bij dat Roy entrepeneur is. Maar hij haalt er van alles bij, tot de nazi's aan toe. En vrij vaak. Dus niet een keer iets doms denken en dat dan tweeten, maar het is een missie voor hem.
Ja, ik schrok er van toen ik het las. Hopen dat hij er ook niks aan over houdt.Gaizka1985 schreef: ↑ma mei 11, 2020 12:01 pmhttps://www.ajaxshowtime.com/article/bi ... -erg-zwaar
Jari heeft Corona gehad, gelukkig lijkt hij er weer bovenop!
https://www.vi.nl/pro/overig/het-intens ... rss_nieuwsGeorge Best vond het heerlijk om met mij op stap te gaan. Zelf is hij nogal saai, je kunt geen lol met hem maken, maar hij vermaakte zich altijd uitstekend met mij.
Ik hoor trouwens wel regelmatig dat hij het daar goed doet. Klopt dat?Historicus schreef: ↑di mei 19, 2020 1:08 pmMike v/d Hoorn heeft aangegeven in een interview dat hij graag terug keert naar de Eredivisie, naar Ajax of naar FC Utrecht. Laten we hem dan maar gunnen aan Utrecht!![]()
Vast wel, maar het is wel gemeten naar een andere standaard.Ajax Rules schreef: ↑di mei 19, 2020 1:48 pmIk hoor trouwens wel regelmatig dat hij het daar goed doet. Klopt dat?Historicus schreef: ↑di mei 19, 2020 1:08 pmMike v/d Hoorn heeft aangegeven in een interview dat hij graag terug keert naar de Eredivisie, naar Ajax of naar FC Utrecht. Laten we hem dan maar gunnen aan Utrecht!![]()
Dit lijkt me inderdaad een mooi moment om solidariteit te tonen in deze moeilijke tijden.Historicus schreef: ↑di mei 19, 2020 1:08 pmMike v/d Hoorn heeft aangegeven in een interview dat hij graag terug keert naar de Eredivisie, naar Ajax of naar FC Utrecht. Laten we hem dan maar gunnen aan Utrecht!![]()