De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
Ik zal het maar eerlijk zeggen: ik heb er een heel slecht gevoel bij. Het gaat me niet om Jantje, Pietje of Klaasje, het gaat me erom hoe er op dat rapport is gereageerd. Je ziet vooral dat Cruijff helemaal gelijk heeft: Ajax is een 'slangentuin'. Het rapport lag al op straat voor het gepresenteerd was en nu wordt Uri Coronel verdacht gemaakt. Mensen graven zich in, ze willen hun baantje of hun macht niet kwijt, iedereen lekt naar de media (vandaag Michael van Praag weer, die het nodig vindt te zeggen dat van hem Fontein had mogen blijven), er is geen eenheid, het belang van Ajax staat niet voorop. Laat is het zo zeggen: Cruijff kan het niet alleen. Ik wens hem veel wijsheid en vooral veel inzicht in al die ondoorzichtige processsen en veel geduld.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
De "Cruijff gaat ons redden" hosanna is wel omgeslagen, ik zie.joey schreef:Ik zal het maar eerlijk zeggen: ik heb er een heel slecht gevoel bij. Het gaat me niet om Jantje, Pietje of Klaasje, het gaat me erom hoe er op dat rapport is gereageerd. Je ziet vooral dat Cruijff helemaal gelijk heeft: Ajax is een 'slangentuin'. Het rapport lag al op straat voor het gepresenteerd was en nu wordt Uri Coronel verdacht gemaakt. Mensen graven zich in, ze willen hun baantje of hun macht niet kwijt, iedereen lekt naar de media (vandaag Michael van Praag weer, die het nodig vindt te zeggen dat van hem Fontein had mogen blijven), er is geen eenheid, het belang van Ajax staat niet voorop. Laat is het zo zeggen: Cruijff kan het niet alleen. Ik wens hem veel wijsheid en vooral veel inzicht in al die ondoorzichtige processsen en veel geduld.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Cluijffert
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, daarom juist. Hij zei ook niet 'daarna zien we wel verder'. Hij zei iets in de trant van 'daarna nemen we de rest onder handen.
Samenvatting joey? Het belangrijkste heb ik al genoemd. Tom Egberts probeerde van alles en nog wat los te peuteren, maar dat leidde tot niets. Leo van Wijk misschien nieuwe AD? Cruijff ging in ieder geval eerst met de jeugd aan de slag. Verder had hij het rapport nog niet gelezen.
Samenvatting joey? Het belangrijkste heb ik al genoemd. Tom Egberts probeerde van alles en nog wat los te peuteren, maar dat leidde tot niets. Leo van Wijk misschien nieuwe AD? Cruijff ging in ieder geval eerst met de jeugd aan de slag. Verder had hij het rapport nog niet gelezen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind het niet zo'n goed idee. Ik heb zoiets van doe eerst het andere maar en daarna de jeugd, dat komt toch niet op een paar maanden, het duurt toch een paar jaar voordat je daar de vruchten van plukt bij het eerste elftal.joey schreef:Eerst de jeugd? Goed idee. Ik ben al dolblij als hij de bezem door de Toekomst haalt.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16