Wat een rat is Coronel toch. Telkens die tendentieuze tussenzinnetjes.
Moderator: mods
Ik wil de waarheid toch wel graag weten. Als dit klopt en waarom niet: het is gewoon walgelijk.Jöhnk schreef:Coronel pist nu over Cruijff heen. Clubbelang boven alles, maar niet heus.
Iedereen ziet toch aankomen dat nadit verhaal VdBoog aan zet is met kamp-Van Gaal.joey schreef:Nog wel, maar wat is VDB zonder Coronel?
Wat een rat is Coronel toch. Telkens die tendentieuze tussenzinnetjes.
Ajaciedjuh schreef:Ik wil de waarheid toch wel graag weten. Als dit klopt en waarom niet: het is gewoon walgelijk.Jöhnk schreef:Coronel pist nu over Cruijff heen. Clubbelang boven alles, maar niet heus.
Mee eens. Als dit inderdaad aantoonbare feiten zijn.Ajaciedjuh schreef: Als dit klopt en waarom niet: het is gewoon walgelijk.
Het is een beursgenoteerd bedrijf. Verslagen, sms en email worden aangevoerd. Als je alleen je eigen waarheid wil horen, ben je wel heel kort door de bocht. Er worden continue citaten aangehaald.joey schreef:Ajaciedjuh schreef:Ik wil de waarheid toch wel graag weten. Als dit klopt en waarom niet: het is gewoon walgelijk.Jöhnk schreef:Coronel pist nu over Cruijff heen. Clubbelang boven alles, maar niet heus.
Hoezo, het is toch van een kant? Weet jij veel hoe de andere kant zich heeft opgesteld.
Tactiek van BoefJöhnk schreef:Door de wartaal van Coronel is mijn mediaplayer op tilt geslagen:
-=(o)=-
ERROR
An error occured at the address your tried to reach.
url : /Ajax-TV/LIVE-UITZENDING-1.htm
response : Service Unavailable
status : 503
xid code : 2261580227
-=(o)=-
Hapert inderdaad regelmatig (helaas).Alexander schreef:Ligt Ajax.nl er bij jullie ook uit?
Graag. Onderbouwd met mailtjes, sms-jes en ander bewijsmateriaal.joey schreef:Nee, hoor. Het een en ander zal zich vast in een onaangename sfeer hebben afgespeeld, maar er zijn wel twee partijen. Of denk je dat VDB nooit iets heeft teruggezegd?![]()
(...)
Dit gaat een reactie van het kamp-Cruijff uitlokken. Dat weet je 100% zeker. Dus gaan we nog even door.
Hou toch je kop eens ..Feest schreef:Uri Coronel, Johan Cruijff...The Fighter. :)
Feest schreef:Coronel leest een tekst die niet de zijne is.
Dit is nog lang niet afgelopen. Allemaal keurig voorbereid dit.