Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Wober mag ondertussen ook vertrekken bij Sevilla en keert waarschijnlijk terug naar Oostenrijk.
-
Verrassend. Zo slecht was ie toch niet?
- Jinne
- Site Admin
Ze hebben daar een heel nieuw elftal binnen gehaald na een minder seizoen van hun kant. Daarvoor moet kennelijk wat wijken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Sneijder heeft zich zakelijk verbonden aan FC Utrecht door een skybox te nemen daar. Van Seumeren zegt trots te zijn.
Ze vragen/krijgen wel meer dan ze aan Ajax hebben betaald
I think I lost my fucking headache
-
Krijgt Ajax nog een stukje opleidingsvergoeding?LucaS schreef:Ze vragen/krijgen wel meer dan ze aan Ajax hebben betaald

- Gezond verstand
ja, want hij was <23.Historicus schreef:Krijgt Ajax nog een stukje opleidingsvergoeding?LucaS schreef:Ze vragen/krijgen wel meer dan ze aan Ajax hebben betaald
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Hoe gaat het met Justin?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Wie?
Vertonghen overigens wederom op de bank bij Spurs...
-
En waarom?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wie?
-
NIkos Machlas en Leo Beenhakker waren dit weekend bij Vitesse om hun onlangs overleden overleden spits Dejan Curovic te herdenken.
Nikos Machlas. Zelden een spits gezien die zo prachtig theatraal kon falen. Voer voor liefhebbers.
Nil volentibus arduum
Falen of vallen? Ik herinner me namelijk een heerlijke schwalbe tegenover Zoetebier in de Arena. Om maar eentje eruit te pikken.Marillion schreef:Nikos Machlas. Zelden een spits gezien die zo prachtig theatraal kon falen. Voer voor liefhebbers.

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Daar kon ik ook wel van genieten inderdaad. Wat waren ze kwaad! 

Nil volentibus arduum
Sneijder groeit alsnog, kan ons middenveld van wat body voorzien
https://twitter.com/xavsfutbol/status/1 ... 21920?s=21
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
https://twitter.com/xavsfutbol/status/1 ... 21920?s=21
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zo, dat gaat rap. Ik snap best dat het lekker is om even geen rekening meer te moeten houden met de restricties die je als topsporter hebt. Maar ik denk wel dat het een goed idee is dat hij niet te lang in dit tempo doorgaat. 

Nil volentibus arduum
- Gezond verstand
Theo Sneijder
Fans van andere clubs
- Gezond verstand
mits waar verklaart het wel waarom Ajax hem zo makkelijk liet gaan.
Fans van andere clubs
-
Frenkie beste middenvelder van afgelopen CL seizoen
Wat mij betreft was de Ligt de beste verdediger, maakte ook nog eens een paar knappe goals.

Wat mij betreft was de Ligt de beste verdediger, maakte ook nog eens een paar knappe goals.
Gezond verstand schreef:mits waar verklaart het wel waarom Ajax hem zo makkelijk liet gaan.
Harde uithaal naar Schreuder: "Elke Ajax-watcher weet dat het zo is"
Leon ten Voorde en Fardau Wagenaar storen zich mateloos aan de hetze jegens Ajax-trainer Erik ten Hag. Volgens de journalisten van TC/Tubantia gedragen met name Valentijn Driessen en Johan Derksen zich schandalig.
"Kritiek is het niet, maar een hetze. Laat het woord kritiek maar weg", stelt Ten Voorde. Het duo concludeert dat de vertrokken assistent-trainer Alfred Schreuder een kwalijke rol speelt door te lekken. "Wij weten dat nog van Twente", aldus Wagenaar. "Elke Ajax-watcher weet dat het zo is", aldus Ten Voorde.
Wagenaar: "Elke Twente-watcher weet dat ook. Hij stuurde altijd appjes over de wedstrijd toen hij nog assistent-trainer was en na het tweede appje hebben we al tegen elkaar gezegd: dit is niet oké. Dit doet hij ook naar andere collega's. Hij probeert het goed te praten:"
Volgens beide journalisten ondermijnde Schreuder trainers als Co Adriaanse en Steve McClaren. Ten Voorde: "De lijntjes zijn zo duidelijk voor iedereen. Derksen heeft geen enkele bron meer in de voetballerij. Buiten Riemer van der Velde heeft hij niets meer. De laatste jaren als hoofdredacteur van VI parasiteerde hij volledig op zijn redactie. Hij heeft niets meer. Als hij zoiets zegt, dan weet iedereen dat die betrouwbare bron één keer aan de week aan tafel zit. Wie? Valentijn Driessen."
Sierd de Vos haalt uit naar ‘zogenaamde kenners’ Derksen en Driessen ( zie wedstrijd fragment Ajax - APOEL )wimpey schreef:Gezond verstand schreef:mits waar verklaart het wel waarom Ajax hem zo makkelijk liet gaan.Harde uithaal naar Schreuder: "Elke Ajax-watcher weet dat het zo is"
Leon ten Voorde en Fardau Wagenaar storen zich mateloos aan de hetze jegens Ajax-trainer Erik ten Hag. Volgens de journalisten van TC/Tubantia gedragen met name Valentijn Driessen en Johan Derksen zich schandalig.
"Kritiek is het niet, maar een hetze. Laat het woord kritiek maar weg", stelt Ten Voorde. Het duo concludeert dat de vertrokken assistent-trainer Alfred Schreuder een kwalijke rol speelt door te lekken. "Wij weten dat nog van Twente", aldus Wagenaar. "Elke Ajax-watcher weet dat het zo is", aldus Ten Voorde.
Wagenaar: "Elke Twente-watcher weet dat ook. Hij stuurde altijd appjes over de wedstrijd toen hij nog assistent-trainer was en na het tweede appje hebben we al tegen elkaar gezegd: dit is niet oké. Dit doet hij ook naar andere collega's. Hij probeert het goed te praten:"
Volgens beide journalisten ondermijnde Schreuder trainers als Co Adriaanse en Steve McClaren. Ten Voorde: "De lijntjes zijn zo duidelijk voor iedereen. Derksen heeft geen enkele bron meer in de voetballerij. Buiten Riemer van der Velde heeft hij niets meer. De laatste jaren als hoofdredacteur van VI parasiteerde hij volledig op zijn redactie. Hij heeft niets meer. Als hij zoiets zegt, dan weet iedereen dat die betrouwbare bron één keer aan de week aan tafel zit. Wie? Valentijn Driessen."
Blij met de punten ...
- Gezond verstand
hahaha, Valentijn Driessen een betrouwbare bron noemen. Dat is echt hilarisch. Bron, oke, maar betrouwbaar?
Of Schreuder schuldig is? Geen idee. Daarvoor sta ik te ver van Ajax af. Maar hem afmaken op het woord van Driessen en Derksen? Dat doe ik niet. Daarvoor moet ik het toch echt van mensen horen die ik wel vertrouw.
Of Schreuder schuldig is? Geen idee. Daarvoor sta ik te ver van Ajax af. Maar hem afmaken op het woord van Driessen en Derksen? Dat doe ik niet. Daarvoor moet ik het toch echt van mensen horen die ik wel vertrouw.
Fans van andere clubs
Driessen en Derksen geven juist aan dat het niet Schreuder is. Die willen doen voorkomen alsof schreuder het masterbrein achter alle successen is geweest
Driessen ontkent glashard dat Schreuder de ‘bron’ van al zijn berichtgeving was.Iniesta schreef:Driessen en Derksen geven juist aan dat het niet Schreuder is. Die willen doen voorkomen alsof schreuder het masterbrein achter alle successen is geweest
Ik geloof hem niet.
Hij suggereert dat het spelers zijn en dat die nog steeds zijn bron zijn. Dat impliceert bijna dat Ziyech een lijntje naar hem zou hebben - die is vaak de speler die genoemd wordt als iemand die een slechte verhouding met Ten Hag zou hebben - maar dat geloof ik ook niet.
Driessen kwam ook met het verhaal dat Blind vertrekt als hij niet op het middenveld mag spelen. Deed alsof hij dat van Blind zelf weet.
De man is louter intrigant. Het is kwaadaardig en vals.
Ajax gaat bijna op zeker een minder seizoen dan vorig jaar draaien. Niet omdat Ajax nu ‘slecht’ is, maar vorig seizoen uitzonderlijk goed was. Dus er zullen nog genoeg haakjes voor gehak op Ten Hag komen.
Waar Driessen vorig jaar de resultaten negeerde of bagatelliseerde, omdat ze hem niet uitkwamen, kan hij nu vorig seizoen als halleluja-graadmeter gebruiken om Ten Hag te pakken. Als wapen dus.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring