Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 8:54 am

Ik zie Neres nog wel een jaartje blijven, zeker bij een vertrek van Ziyech. Dat is dan een gegarandeerde basisplaats en dus blijvende kansen voor het nationale elftal.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33707
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door zeux » ma mei 13, 2019 8:55 am

Gezond verstand schreef:Ik zie Neres nog wel een jaartje blijven, zeker bij een vertrek van Ziyech. Dat is dan een gegarandeerde basisplaats en dus blijvende kansen voor het nationale elftal.
Die heeft toch sowieso een gegarandeerde basisplaats?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Lionel » ma mei 13, 2019 8:57 am

Zou wel moeten ja.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Gezond verstand » ma mei 13, 2019 8:58 am

zeux schreef:
Gezond verstand schreef:Ik zie Neres nog wel een jaartje blijven, zeker bij een vertrek van Ziyech. Dat is dan een gegarandeerde basisplaats en dus blijvende kansen voor het nationale elftal.
Die heeft toch sowieso een gegarandeerde basisplaats?
nee hoor
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 13, 2019 9:18 am

Hoorde bij Rondo dat Ajax met Tagliafico de volgende afspraak heeft gemaakt: minimale transfersom is 20 miljoen, alles daarboven verdelen Ajax en Tagliafico.

Misschien dat ze deze constructie bij meer spelers gaan toepassen?

Ze zijn in ieder geval creatief aan het kijken hoe ze spelers langer binnen boord kunnen houden.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door raymon » ma mei 13, 2019 10:09 am

Gaizka1985 schreef:Hoorde bij Rondo dat Ajax met Tagliafico de volgende afspraak heeft gemaakt: minimale transfersom is 20 miljoen, alles daarboven verdelen Ajax en Tagliafico.

Misschien dat ze deze constructie bij meer spelers gaan toepassen?

Ze zijn in ieder geval creatief aan het kijken hoe ze spelers langer binnen boord kunnen houden.
En Rondo heeft dat gehoord van? Dit soort constructies lijkt me heel erg onzin.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Gaizka1985 » ma mei 13, 2019 12:23 pm

raymon schreef:
Gaizka1985 schreef:Hoorde bij Rondo dat Ajax met Tagliafico de volgende afspraak heeft gemaakt: minimale transfersom is 20 miljoen, alles daarboven verdelen Ajax en Tagliafico.

Misschien dat ze deze constructie bij meer spelers gaan toepassen?

Ze zijn in ieder geval creatief aan het kijken hoe ze spelers langer binnen boord kunnen houden.
En Rondo heeft dat gehoord van? Dit soort constructies lijkt me heel erg onzin.
Jack van Gelder, heeft wel wat ingangen binnen Ajax denk ik?

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Arthur » ma mei 13, 2019 12:39 pm

Zo'n constructie is belastingtechnisch volgens mij helemaal niet haalbaar. Dan mag Nico over zijn helft in een keer 52% aftikken aan de belastingdienst.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Iniesta » ma mei 13, 2019 2:27 pm

Die belasting zou hij ook betalen als zn salaris omhoog gaat
Bij verkoop van 40m houdt ie nog steeds 5m netto over.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Gezond verstand » di mei 14, 2019 3:56 am

Gaizka1985 schreef:Hoorde bij Rondo dat Ajax met Tagliafico de volgende afspraak heeft gemaakt: minimale transfersom is 20 miljoen, alles daarboven verdelen Ajax en Tagliafico.

Misschien dat ze deze constructie bij meer spelers gaan toepassen?

Ze zijn in ieder geval creatief aan het kijken hoe ze spelers langer binnen boord kunnen houden.
Vaak krijgen spelers al een percentage van de transfersom. Kijk maar naar Vertonghen, toen die naar de Spurs wilde. Daar was toen ook gesteggel om zijn deel van de transfersom.

https://www.hln.be/sport/voetbal/buiten ... ~ab507a56/
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41139
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Marillion » ma jun 24, 2019 4:14 pm

Ajax en Ziggo verlengen sponsorovereenkomst

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met 2 jaar verlengd. De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot en met 30 juni 2022. Ziggo is momenteel 4,5 jaar hoofdsponsor van Ajax. Dankzij de nieuwe verbintenis blijft de merknaam in ieder geval ook de komende 3 seizoenen op de shirts van Ajax 1 en Jong Ajax zichtbaar. Daarnaast is een optie opgenomen voor een verdere verlenging tot en met 30 juni 2024. Ziggo is tevens hoofdsponsor van Ajax eSports.

'Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen'
Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: "We zijn zeer verheugd dat we minimaal tot en met 2022 verbonden blijven aan Ajax. Ziggo staat voor de beste beleving van sport en entertainment. Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen. Van unieke winacties met ultieme Ajax-belevenissen zoals de Golden Seats tot exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport. Denk daarbij aan het wekelijkse programma Inside Ajax, maar ook de live-uitzendingen van Europese voorrondes en oefenduels."

Dankbaar voor vertrouwen
Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax: "Wij zijn Ziggo erg dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen en de manier waarop zij als hoofdsponsor invulling geven aan onze samenwerking. Ziggo zal ook komend seizoen meerdere activiteiten en acties organiseren voor onze fans. Daarnaast kunnen supporters in heel Nederland via Ziggo Sport genieten van exclusieve Ajax-content."

Bron: Ajax.nl
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 19073
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopii » ma jun 24, 2019 4:16 pm

Van unieke winacties met ultieme Ajax-belevenissen zoals de Golden Seats tot exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport.
Hiep hoi! :hypocrite.gif: :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door LucaS » ma jun 24, 2019 8:23 pm

Begrijp ik nou dat voorronde duels europa achter de decoder gaan?
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 19073
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopii » ma jun 24, 2019 10:04 pm

Echt? :excited.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13835
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Jinne » ma jun 24, 2019 10:07 pm

Decoder als in kanaal 14 van Ziggo of de extra betaalde optie?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9113
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jun 24, 2019 10:25 pm

LucaS schreef:Begrijp ik nou dat voorronde duels europa achter de decoder gaan?
Heb je meer info over wat je bedoelt, Luuk?

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door LucaS » di jun 25, 2019 4:32 am

Marillion schreef:
Ajax en Ziggo verlengen sponsorovereenkomst

Ajax en hoofdsponsor Ziggo hebben de bestaande sponsorovereenkomst tussentijds opengebroken en met 2 jaar verlengd. De vernieuwde en opgewaardeerde overeenkomst loopt tot en met 30 juni 2022. Ziggo is momenteel 4,5 jaar hoofdsponsor van Ajax. Dankzij de nieuwe verbintenis blijft de merknaam in ieder geval ook de komende 3 seizoenen op de shirts van Ajax 1 en Jong Ajax zichtbaar. Daarnaast is een optie opgenomen voor een verdere verlenging tot en met 30 juni 2024. Ziggo is tevens hoofdsponsor van Ajax eSports.

'Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen'
Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: "We zijn zeer verheugd dat we minimaal tot en met 2022 verbonden blijven aan Ajax. Ziggo staat voor de beste beleving van sport en entertainment. Met ons nieuwe partnership kunnen klanten nu nog meer genieten van Ajax dan voorheen. Van unieke winacties met ultieme Ajax-belevenissen zoals de Golden Seats tot exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport. Denk daarbij aan het wekelijkse programma Inside Ajax, maar ook de live-uitzendingen van Europese voorrondes en oefenduels."

Dankbaar voor vertrouwen
Edwin van der Sar, algemeen directeur Ajax: "Wij zijn Ziggo erg dankbaar voor het in ons gestelde vertrouwen en de manier waarop zij als hoofdsponsor invulling geven aan onze samenwerking. Ziggo zal ook komend seizoen meerdere activiteiten en acties organiseren voor onze fans. Daarnaast kunnen supporters in heel Nederland via Ziggo Sport genieten van exclusieve Ajax-content."

Bron: Ajax.nl
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Mano » di jun 25, 2019 2:20 pm

kan zijn dat het en/en is.

EN op veronica EN op Ziggo kanaal 14
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door LucaS » di jun 25, 2019 3:04 pm

Voorronde niet. Als je ziggo hebt is het gratis, anders moet je betalen
https://www.totaaltv.nl/nieuws/voorbere ... ggo-sport/
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Gezond verstand » wo jun 26, 2019 2:19 am

Was vorig jaar ook al het geval, maar toen besloot Ziggo om het kanaal vrij te geven voor die wedstrijden. Zullen ze nu vast weer doen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » wo jul 24, 2019 7:41 am

Ajax van tot 2025 jaarlijks 2 M van Budweiser. :biggthumpup.gif: Vraag me af wat Arena-provider Heineken daarvan vindt...

Resemblance between having sex on a boat and Budweiser: it's fucking close to water.

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Lionel » wo jul 24, 2019 8:18 am

wimpey schreef:Ajax van tot 2025 jaarlijks 2 M van Budweiser. :biggthumpup.gif: Vraag me af wat Arena-provider Heineken daarvan vindt...

Resemblance between having sex on a boat and Budweiser: it's fucking close to water.
Heineken wordt nog wel geschonken in een groot aantal skyboxen. Maar een prima deal. Laat een Heineken maar betalen over 6 jaar.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » wo jul 24, 2019 8:48 am

Ik denk vooral dat ze in Rotjeknor en Eindje denken: houdt die geldstroom naar 020 toe dan nóóit op?! :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door raymon » wo jul 24, 2019 9:11 am

wimpey schreef:Ik denk vooral dat ze in Rotjeknor en Eindje denken: houdt die geldstroom naar 020 toe dan nóóit op?! :smallgrin.gif:
De bierstroom de komende jaren ook niet in ieder geval :headbang.gif:

(Althans, bier....)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 52090
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door wimpey » wo jul 24, 2019 9:14 am

In de Arena gaat men zich afvragen welk van beide bieren meer naar water smaakt. :smallgrin.gif:

Doe mij maar Heineken trouwens. I.m.o. prima te drinken. I.t.t. Amstel, Bavaria e.d.

Plaats reactie