Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

ferry

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door ferry » ma dec 06, 2010 9:35 pm

Peter schreef:Is het trouwens niet opvallend dat Blind de taken niet waarneemt? Volgens mij wordt hij hier gewoon keihard gepasseerd (en willen ze hem weg hebben?).
Of hij wordt TD...

Laudrup

Bericht door Laudrup » ma dec 06, 2010 9:35 pm

Ik trek een fles champagne open!!!!
15 mei 2011.

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 06, 2010 9:38 pm

banjavi schreef:
Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren.
Hij heeft zelf toch gezegd dat Ajax 1x in de 2 jaar kampioen moest worden?
Er zijn geen belangrijke spelers weggegaan en EH is gekomen. Je zou toch mogen verwachten dat er dit jaar met bijna dezelfde selectie ook een wat beter ingespeeld team door Jol was neergezet. Jol heeft keihard gefaald, Niet omdat er nu 5 punten achterstand zijn, maar omdat het voetbal nauwelijks beter is dan dat van Willem II
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:39 pm

banjavi schreef:
Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren.
Hij heeft zelf toch gezegd dat Ajax 1x in de 2 jaar kampioen moest worden?
Die ambitie had hij, maar met deze groep gaat dat niet lukken.

Jol heeft weinig mogen investeren. Jol heeft geanticipeerd op het vertrek van Suarez met El-Ham, maar voor de rest was het geld op. Met Anita, Enoh en De Zeeuw wordt ook Mourinho geen kampioen.
Whitey on the moon.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma dec 06, 2010 9:39 pm

Ja... daarom. Ik snap die reactie dan ook niet.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 06, 2010 9:41 pm

Jol heeft 16 miljoen aan nieuwe spelers uitgegeven. Op van Basten na meer dan welke andere trainer ook
I think I lost my fucking headache

T82

Bericht door T82 » ma dec 06, 2010 9:42 pm

GangstaRiB schreef:Ben hier niet blij mee. De exodus van spelers kan beginnen.
Die zou er met Jol komen en zonder Jol. Met een kampioenschap en zonder een kampioenschap. Dat Suarez, Stekelenburg en waarschijnlijk Vertonghen en Van der Wiel zullen vetrekken staat hier in mijn ogen los van. Bovendien vertrekt Urby sowieso.

Ik ben geen voorstander van trainerswisselingen, maar Jol ben ik in twee maanden echt zo ontzettend beu geworden dat ik hier blij mee ben. Hopelijk kan De Boer tot de winter een maximaal aantal punten behalen. Bergkamp als assistent zou erg mooi zijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:45 pm

T82 schreef:
GangstaRiB schreef:Ben hier niet blij mee. De exodus van spelers kan beginnen.
Die zou er met Jol komen en zonder Jol. Met een kampioenschap en zonder een kampioenschap. Dat Suarez, Stekelenburg en waarschijnlijk Vertonghen en Van der Wiel zullen vetrekken staat hier in mijn ogen los van. Bovendien vertrekt Urby sowieso.

Ik ben geen voorstander van trainerswisselingen, maar Jol ben ik in twee maanden echt zo ontzettend beu geworden dat ik hier blij mee ben. Hopelijk kan De Boer tot de winter een maximaal aantal punten behalen. Bergkamp als assistent zou erg mooi zijn.
Ik vind het altijd wel mooi. Over een jaar verlangen we weer terug naar 'echte' trainers als Co, Jol en Ten Cate. Want ook F. De Boer zal ten onder gaan. Jol heeft de doelstellingen gehaald. Er begint een meute te muiten en de druk is niet meer te dragen. Cruijff en z'n handlangers zullen voor de volle 100% achter Frank gaan staan, net zoals hij bij Wouters en Van Basten stond. Dodelijk voor onze club.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 9:46 pm

Ferry schreef:
Peter schreef:Is het trouwens niet opvallend dat Blind de taken niet waarneemt? Volgens mij wordt hij hier gewoon keihard gepasseerd (en willen ze hem weg hebben?).
Of hij wordt TD...
Alsjeblieft, zeg. Dat is nog erger dan dat hij trainer wordt. :excited.gif:

Tja, Jol zal wel een andere club hebben. Wat een figuur.

Wel jammer dat die Lindeman opstapt. Die deed het volgens mij heel aardig.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 9:46 pm

Nou, de nieuwe manager van Newcastle is nu ook wel bekend... Jammer dat Lindeman afhaakt.

Met Peter eens dat Jol met z'n opstelling en dat geroep om miljoenen z'n aftocht heeft ingeleid.

FdB: jammer. Beetje dommig. Vergelijkt Özbiliz met Messi, blunder van jewelste. Een rookie op deze ploeg zetten, lijkt me zelfmoord.

Rijkaard na de winterstop? Woont in Amsterdam, vriendje van JC.

Waar is DB trouwens? Neemt Jol hem ook mee? :eusa_pray.gif: :smallgrin.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:48 pm

wimpey schreef:Nou, de nieuwe manager van Newcastle is nu ook wel bekend... Jammer dat Lindeman afhaakt.

Met Peter eens dat Jol met z'n opstelling en dat geroep om miljoenen z'n aftocht heeft ingeleid.

FdB: jammer. Beetje dommig. Vergelijkt Özbiliz met Messi, blunder van jewelste. Een rookie op deze ploeg zetten, lijkt me zelfmoord.

Rijkaard, De Boer.... de 3de ster lijkt verder weg dan ooit.
Whitey on the moon.

T82

Bericht door T82 » ma dec 06, 2010 9:48 pm

joey schreef:Wel jammer dat die Lindeman opstapt. Die deed het volgens mij heel aardig.
Dat idee had ik ook. Al zou die functie niet doorslaggevend moeten zijn.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 9:49 pm

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef:Nou, de nieuwe manager van Newcastle is nu ook wel bekend... Jammer dat Lindeman afhaakt.

Inderdaad. Met Jol hadden we een garantie voor succes. We liepen alleen heel dom tegen puntverlies aan, maar Ajaxvoetbal kregen we wel te zien. Het was om te smullen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 9:51 pm

@GangstaRib: ik denk dat Mourinho met deze groep wél kampioen zou worden. Mourinho is een topper. Niet dat hij mijn type trainer is, maar hij haalt wel alles uit zijn groep.

Jol jammert nu over de kritiek van buiten, maar volgens mij heeft hij zelf zijn val ingeleid met zijn warrige beleid.

T82

Bericht door T82 » ma dec 06, 2010 9:51 pm

GangstaRiB schreef:Rijkaard, De Boer.... de 3de ster lijkt verder weg dan ooit.
Tijdje geen Ajax gezien? Zes wedstrijden van de laatste zestien gewonnen. Slechter dan dit kan niet, dus langzaam komt die derde ster dichterbij.
Laatst gewijzigd door T82 op ma dec 06, 2010 9:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:52 pm

Peter schreef:
GangstaRiB schreef:

Inderdaad. Met Jol hadden we een garantie voor succes. We liepen alleen heel dom tegen puntverlies aan, maar Ajaxvoetbal kregen we wel te zien. Het was om te smullen.
Dat zeg ik niet. Jol is wel een ervaren coach die uiteindelijk wel de ploeg op de rit zou krijgen.
Frank de Boer is een noodgreep. Je knakt de carriere van De Boer vroegtijdig en Ajax wordt er ook niet mee geholpen. Wie weet hoeveel geld De Boer ineens mag spenderen aan domme aankopen.
Whitey on the moon.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma dec 06, 2010 9:52 pm

GangstaRiB schreef:Jol heeft hier wel gelijk trouwens:

Op Ajax.nl reageert Martin Jol op zijn vertrek bij Ajax: "Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van deze mooie club. We zijn vorig jaar zomer aan iets begonnen dat ik graag had afgemaakt. Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren. Aan die verwachtingen kunnen we nu niet voldoen en dat doet me zeer. De hoeveelheid kritiek die de club dagelijks te verduren krijgt heeft inmiddels geleid tot onrust in de organisatie en in de spelersgroep. Ik doe dit bewust vóórdat AC Milan – Ajax gespeeld wordt. De komende weken zijn erg belangrijk en ik hoop oprecht dat er iets in de groep gebeurt waardoor het op korte termijn weer een winnend elftal wordt."
Blablabla die man staat morgen in Newcastle! Allemaal vooraf gepland, hypocritische gelul van Jol.

Rooie

Bericht door Rooie » ma dec 06, 2010 9:54 pm

Daarom snap ik ook niet dat Gangsta zo graag Jol had willen behouden. Ben het met hem eens dat De Boer afwachten is, maar Jol heeft aan het begin van het seizoen al geflirt met Fulham en heeft zelf bij Newcastle geinformeerd naar een functie.
Laatst gewijzigd door Rooie op ma dec 06, 2010 9:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 9:54 pm

GangstaRiB schreef:
Dat zeg ik niet. Jol is wel een ervaren coach die uiteindelijk wel de ploeg op de rit zou krijgen.
Frank de Boer is een noodgreep. Je knakt de carriere van De Boer vroegtijdig en Ajax wordt er ook niet mee geholpen. Wie weet hoeveel geld De Boer ineens mag spenderen aan domme aankopen.
Over geld hoeven we het niet te hebben, want dat is er niet. Alleen Jol wist dat nog niet en heeft het er een aantal keertjes over gehad.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:54 pm

Zlatan Son of God schreef:
GangstaRiB schreef:Jol heeft hier wel gelijk trouwens:

Op Ajax.nl reageert Martin Jol op zijn vertrek bij Ajax: "Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van deze mooie club. We zijn vorig jaar zomer aan iets begonnen dat ik graag had afgemaakt. Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren. Aan die verwachtingen kunnen we nu niet voldoen en dat doet me zeer. De hoeveelheid kritiek die de club dagelijks te verduren krijgt heeft inmiddels geleid tot onrust in de organisatie en in de spelersgroep. Ik doe dit bewust vóórdat AC Milan – Ajax gespeeld wordt. De komende weken zijn erg belangrijk en ik hoop oprecht dat er iets in de groep gebeurt waardoor het op korte termijn weer een winnend elftal wordt."
Blablabla die man staat morgen in Newcastle! Allemaal vooraf gepland, hypocritische gelul van Jol.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je bij Ajax vanuit alle kanten tegengewerkt wordt omdat mensen eisen dat je tegen Real Madrid het spel maakt en wint. Totaal onrealistisch en daar gaat ook De Boer tegenaan lopen.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » ma dec 06, 2010 9:55 pm

Peter schreef: Inderdaad. Met Jol hadden we een garantie voor succes. We liepen alleen heel dom tegen puntverlies aan, maar Ajaxvoetbal kregen we wel te zien. Het was om te smullen.
De Boer lijkt me een goede trainer. Voetbaldier. Maar hij lult niet makkelijk en komt, op mij althans, wat dommig over...

peter

Bericht door peter » ma dec 06, 2010 9:55 pm

Hennie Spijkerman in beeld als assistent, aldus Simon Zwartkruis.

Blind als technisch manager.....pffffffff

sander

Bericht door sander » ma dec 06, 2010 9:56 pm

Ferry schreef:
Of hij wordt TD...
Is dat geen mooie functie voor Overmars? Heeft iemand een goede kijk op zijn kwaliteiten??? Ik moet het maar uit de media vernemen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma dec 06, 2010 9:56 pm

Benji schreef:Daarom snap ik ook niet dat Gangsta zo graag Jol had willen behouden. Ben het met hem eens dat De Boer afwachten is, maar Jol heeft aan het begin van het seizoen al geflirt met Fulham en heeft zelf bij Newcastle geinformeerd naar een functie.
Dat geflirt was niet netjes, maar dat was over.

Jol kan mij gestolen worden, alleen denk ik niet dat Jol hét probleem van Ajax is. Dat zit veel dieper en daarom gaat een trainingswisseling niet werken. Dan heb ik liever een ervaren coach die misschien na de winterstop het momentum weer weet te vinden.
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 06, 2010 9:57 pm

Als Blind TD wordt, dan weet ik het niet meer. :1evil.gif:

Plaats reactie