Adrie Koster
Moderator: mods
Hij kan het tegendeel bewijzen door de titel te winnen. Dus we zullen het nooit weten.Rishi schreef:Ben het met Joey eens dat hij echt geen titel laat lopen hoor.
Ik denk het ook niet, maar erg loyaal vind ik het allemaal niet. De 'insteek' was toch dat hij volgend seizoen weer het tweede ging doen?
De T.ADRIE KOSTER KOOPJE VOOR PSV
EINDHOVEN, woensdag
PSV heeft niet diep in de buidel hoeven tasten om Adrie Koster over te nemen van Ajax. Tot verbazing van de Eindhovenaren zelf verlangde de concurrent geen afkoopsom voor het tot 2009 doorlopende contract van de interim-coach, die na dit seizoen zou terugkeren naar Jong Ajax. In Eindhoven gaat Koster de nieuwe trainer Huub Stevens assisteren. Dwight Lodeweges staat op de nominatie voor tweede assistent.
Het nieuws over de komst van Koster wordt in Eindhoven nog angstvallig stilgehouden. „Half maart maken we het hele technische plaatje voor komend seizoen bekend”, zei algemeen directeur Jan Reker. De reden is duidelijk. Zondag staat de topper PSV-Ajax op het programma. En nu Ajax terug is in de titelrace, komt Koster als hoofdtrainer van Ajax in een spagaat.
De Zeeuw zal afscheid van Ajax willen nemen met het landskampioenschap, maar met het oog op volgend jaar (Champions Leaguevoetbal) is hij er net zo goed bij gebaat dat PSV de kampioensschaal in ontvangst neemt. Formeel zijn PSV en Koster er nog niet uit, omdat de trainer een hoger salaris verlangt dan een assistent normaal gesproken kan krijgen. Direct na de topper van zondag zal die laatste plooi worden gladgestreken.
In Eindhoven krijgt Koster trouwens te maken met Nordin Amrabat, de aanvaller over wie hij een negatief advies uitbracht bij Ajax, wat werd overgenomen door technisch directeur Martin van Geel. Terwijl de scouting de VVV-aanvaller wel als aanwinst zag.
Blij met de punten ...
-
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Koster mag gratis naar Eindhoven en ook nog eens proberen Ajax in een laatste wanhoopspoging naar de titel te leiden ondanks een overduidelijk belangenconflict.
Dat kan maar één ding betekenen: de invloed van mijn assistent JC wordt merkbaar. A3 staat volgend jaar gewoon bij Ajax op de loonlijst als saboterende infiltrant in Eindhoven!

Dat kan maar één ding betekenen: de invloed van mijn assistent JC wordt merkbaar. A3 staat volgend jaar gewoon bij Ajax op de loonlijst als saboterende infiltrant in Eindhoven!

Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Jinne
- Site Admin
Waarom heeft deze passant daar uberhaupt een stem in gehad?In Eindhoven krijgt Koster trouwens te maken met Nordin Amrabat, de aanvaller over wie hij een negatief advies uitbracht bij Ajax, wat werd overgenomen door technisch directeur Martin van Geel. Terwijl de scouting de VVV-aanvaller wel als aanwinst zag.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Lees nou eens goed. Het gaat over afgelopen zomer, toen Amrabat naar VVV ging.Vossie schreef:Zoiets zou je al als belangenverstrengeling kunnen zien.
Als Ajax ook voor Amrabat was gekomen, dan was psv kansloos geweest.
Is Koster eerlijk geweest in deze!?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Duke schreef:Ik vind het knap dat je dat in het artikel leest, want dat staat er namelijk niet.
In Eindhoven krijgt Koster trouwens te maken met Nordin Amrabat, de aanvaller over wie hij een negatief advies uitbracht bij Ajax, wat werd overgenomen door technisch directeur Martin van Geel. Terwijl de scouting de VVV-aanvaller wel als aanwinst zag.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja en? Daar staat toch niet wanneer dat gespeeld heeft? Sterker nog, er staat VVV-aanvaller, dat was hij afgelopen zomer nog niet. Het zou best waar kunnen zijn wat je stelt, Bertje, maar het staat niet in dit artikel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Natuurlijk wordt er allang niets meer gevraagd aan Koster, de nieuwe trainer is toch allang bekend. En ik vind die arme bat toch geen aanwinst en zeker geen vv van KJHjoey schreef:Koster interesseert mij ook niets, maar ik hoop wel dat zijn advies niet meer gevraagd wordt. Anders zou ik het 'een beetje' vreemd vinden.