Hij speelde vorig jaar bij de amateurs van Huizen.Thomas schreef:Zit Sergio de Windt tegenwoordig nog zonder club of heeft hij een contract gekregen bij RKC?
Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Ja, dat wist ik. Hij is daar weer weg gegaan omdat hij dacht in het profvoetbal aan de bak te kunnen. Hij heeft bij RKC een kans gekregen om een contract af te dwingen maar volgens mij is dat niet gelukt. Ik ben benieuwd waar hij nu zit.Maartoe schreef:Hij speelde vorig jaar bij de amateurs van Huizen.Thomas schreef:Zit Sergio de Windt tegenwoordig nog zonder club of heeft hij een contract gekregen bij RKC?
Bij AJAX moest hij na een sprintje ook een kwartier bijkomen.Thomas schreef:Hij heeft pas sinds z'n komst bij Everton echt problemen met z'n fitheid. Naar mijn weten was dat bij Ajax nooit een probleem.San Marco schreef:Was ook gewoon een elleboog. Van de Meyde, schromelijk overschatte speler die nooit fit is.
Nieuwenburg (27) tekent bij Helmond Sport
27/3/2006 18:23
John Nieuwenburg verdedigt komend seizoen de kleuren van Helmond Sport. De 27-jarige Hagenaar verlaat FC Dordrecht, waar zijn contract afloopt, en tekende voor twee jaar in Brabant.
Nieuwenburg maakte in januari 2005 bij Dordrecht zijn comeback in het betaald voetbal na lang met zware blessures te hebben gekampt. De ex-Ajacied stond daarvoor bijna 33 maanden aan de kant.
In de Gouden Gids Divisie bleek Nieuwenburg het fysiek weer aan te kunnen. Hij is een vaste waarde bij Dordrecht en speelde in vijftien maanden 48 competitieduels.
Als je het hebt over de een te snelle overstap van Sparta naar Ajax...
- Henk de Gier
- Contacteer:
Voor zijn komst naar Ajax werd Nieuwenburg samen met Van Bommel als de twee talenten van Nederland gezien. Zij waren de belangrijke krachten op het middenveld van Jong Oranje. Over een verschil in carriereverloop gesproken. Nieuwenburg heeft door zowel gebrek aan kwaliteit als pech met blessures nooit meer wat kunnen brengen.
Ik weet nog dat ik bij de wedstrijd Sparta - Ajax op het Kasteel aanwezig was in 2001. Nieuwenburg speelde toen weer op huurbasis voor Sparta. Hij was net weer terug gekomen van een blessure waarvoor hij een jaar lang moest revalideren toen hij in die wedstrijd weer zijn knie verdraaide. Weer een jaar er uit. :sad:
Ik weet nog dat ik bij de wedstrijd Sparta - Ajax op het Kasteel aanwezig was in 2001. Nieuwenburg speelde toen weer op huurbasis voor Sparta. Hij was net weer terug gekomen van een blessure waarvoor hij een jaar lang moest revalideren toen hij in die wedstrijd weer zijn knie verdraaide. Weer een jaar er uit. :sad:
www.vi.nlAnderlecht biedt Van Damme oplossing
31/3/2006 8 :57
Jelle Van Damme heeft de eerste gesprekken achter de rug met Anderlecht, dat de oud-Ajacied de kans geeft zijn carrière nieuw leven in te blazen.
'Ik wil dolgraag terugkeren naar België', zegt Van Damme in de Gazet van Antwerpen. 'Anderlecht zou een nieuwe start voor mijn carrière kunnen betekenen. Ik kijk nu al uit naar het nieuwe seizoen. Ik ga niet op vakantie, ik ga trainen.'
Van Damme heeft al gesproken met Anderlecht. 'Ze zoeken iemand die centraal in de verdediging, linksback en op het middenveld uit de voeten kan. Dat past perfect bij mij. Het zou schitterend zijn als de overgang snel wordt afgerond.'
Van Damme zit meer dan hem lief is op de bank bij Werder Bremen. Maar of het daadwerkelijk tot een transfer naar Anderlecht komt is afhankelijk van de medewerking van Southampton. De Engelse club nam de Belg in 2004 over van Ajax.
'Ik heb er nog twee jaar een contract. Maar ze hebben beloofd dat ze geen problemen gaan maken. Als ze mij kunnen verkopen, zullen ze dat ook doen. Hoeveel ik kost weet ik niet. Bremen moest 500.000 euro betalen om me te huren.'
Hoewel over een terugkeer naar België wordt gesproken, heeft de verdediger in zijn geboorteland maar een handvol wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld. Ajax plukte Van Damme als jeugdspeler weg bij Germinal-Beerschot, waar hij als jongeling zeven duels speelde.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat vind ik nou ook. Je kunt je niet blijven verschuilen achter de speelstijl van clubs. Op welk nivo hoort deze jongen thuis? Voor welke club in NL zou hij zeker een aanwinst zijn? Zonder lullig te willen doen denk ik dat je dan toch echt onderin het rechterrijte uitkomt.Thomas schreef:Toch grappig dat clubs zich maar blijven melden voor zo'n beperkte voetballer.
Verdedigend is hij wel aardig en hij heeft een aardige lange bal maar hij is weinig wendbaar, heeft een matig inzicht, is vrij traag en is technisch ondermaats. Toch denk ik dat hij buiten de traditionele top 3 en AZ best een versterking zou zijn voor voor clubs uit de Eredivisie. Clubs als Werder, Ajax en Anderlecht zijn echter wel even van een andere orde. ;)Dubbel schreef:Dat vind ik nou ook. Je kunt je niet blijven verschuilen achter de speelstijl van clubs. Op welk nivo hoort deze jongen thuis? Voor welke club in NL zou hij zeker een aanwinst zijn? Zonder lullig te willen doen denk ik dat je dan toch echt onderin het rechterrijte uitkomt.Thomas schreef:Toch grappig dat clubs zich maar blijven melden voor zo'n beperkte voetballer.
Didi Longuet en Randy Rustenburg mogen vertrekken bij RKC. Randy Rustenburg gaat naar FC Dordrecht. Longuet speelde in twee jaar tijd 7 wedstrijden voor RKC, Rustenburg kwam tot het dubbele aantal.