Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Ik vond 'm een beetje een watje. Doe mij Onana maar. 

- Gezond verstand
6 jaar kutten, je plek zelfs verliezen aan Vermeer. Dan wel ijzersterk terugkomen, een fantastisch seizoen keepen en dat afsluiten met een geweldig wereldkampioenschap. Daarmee een reputatie verdienen, en flink cashen zonder ergens te presteren.
Beetje een Babos verhaal. Speelde middelmatig bij NAC, had één seizoen een uitschieter, daarna weer twee middelmatige jaren maar werd door Feyenoord gehaald als 'topkeeper' vanwege dat ene seizoen. Of misschien beter, een Machlas, middelmatig spitsje, ook qua cijfers, één enorme uitschieter naar boven bij Vitesse, om vervolgens lekker binnen te lopen de rest van zijn loopbaan. Vincent Jansen, nog zo'n voorbeeld. Stekelenburg past in dat rijtje.
Beetje een Babos verhaal. Speelde middelmatig bij NAC, had één seizoen een uitschieter, daarna weer twee middelmatige jaren maar werd door Feyenoord gehaald als 'topkeeper' vanwege dat ene seizoen. Of misschien beter, een Machlas, middelmatig spitsje, ook qua cijfers, één enorme uitschieter naar boven bij Vitesse, om vervolgens lekker binnen te lopen de rest van zijn loopbaan. Vincent Jansen, nog zo'n voorbeeld. Stekelenburg past in dat rijtje.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Lienden kan seizoen in Tweede Divisie afmaken dankzij oud-Ajacied Wooter
FC Lienden kan het seizoen in de Tweede Divisie waarschijnlijk toch afmaken. De club trok zich medio december met financiële problemen nog terug uit de competitie, maar heeft nu een nieuwe geldschieter gevonden.
De club krijgt bovendien hulp van de Wooter Academy van ex-Ajacied Nordin Wooter en de Peter Barendse Academy & Soccerschool. De voetbalacademies leveren enkele spelers die voor Lienden uit gaan komen.
Oud-prof Hans van de Haar heeft de club als hoofdtrainer behoed voor de ondergang. Hij benaderde een nieuwe sponsor en vond de academies bereid om spelers voor een half jaar af te staan.
"De leden, supporters, spelers en iedereen die FC Lienden een warm hart toedraagt verdienen het niet om op deze manier te stoppen", zegt Van de Haar op de website van Lienden.
Daarnaast overtuigde Van de Haar om enkele spelers "low budget" te blijven spelen voor de Tweede Divisionist. Door de financiële problemen waren alle spelers van Lienden transfervrij en kozen enkelen ervoor om elders te gaan spelen.
Mogelijk gaat Van de Haar verder als technisch directeur van de club en wordt Wooter de nieuwe hoofdtrainer, schrijft De Gelderlander. Oud-profs als Evander Sno en Serginho Greene zijn in beeld om bij de Betuwse club te komen spelen.
Dorpsclub werd in 2015 algeheel amateurkampioen
Lienden staat momenteel voorlaatste in de Tweede Divisie, het derde niveau in Nederland. In 2015 werd de club algeheel amateurkampioen en zowel in 2015 als 2016 pakte de club het kampioenschap in de Topklasse. Sinds 2016/2017 komt Lienden uit in de dat seizoen opgerichte Tweede Divisie.
Onder leiding van trainer Hans Kraay jr. klom de club uit een dorp met vijfduizend inwoners begin deze eeuw vanuit de vierde klasse amateurs op naar de Topklasse. Eerder dit jaar stapte Kraay op in zijn tweede periode bij Lienden na onenigheid met supporters van de club, die sindsdien onder leiding staat van Van de Haar.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Sandro schreef:Lienden kan seizoen in Tweede Divisie afmaken dankzij oud-Ajacied Wooter
FC Lienden kan het seizoen in de Tweede Divisie waarschijnlijk toch afmaken. De club trok zich medio december met financiële problemen nog terug uit de competitie, maar heeft nu een nieuwe geldschieter gevonden.
De club krijgt bovendien hulp van de Wooter Academy van ex-Ajacied Nordin Wooter en de Peter Barendse Academy & Soccerschool. De voetbalacademies leveren enkele spelers die voor Lienden uit gaan komen.
Oud-prof Hans van de Haar heeft de club als hoofdtrainer behoed voor de ondergang. Hij benaderde een nieuwe sponsor en vond de academies bereid om spelers voor een half jaar af te staan.
"De leden, supporters, spelers en iedereen die FC Lienden een warm hart toedraagt verdienen het niet om op deze manier te stoppen", zegt Van de Haar op de website van Lienden.
Top!

Zo hoort het ook te gaan als je kunt helpen door een paar uitgestoken handen te bundelen.

Ik kwam afgelopen donderdag Kiki Musampa trouwens nog tegen in Amsterdam-Oost op het terrein van Zeeburgia.
Bazoer op huurbasis naar FC Utrecht.
Daar was hij beter eerder mee begonnen. Voetballen kan hij wel. Wie weet waar hij al had kunnen staan als hij er ook de juiste mentaliteit bij had gehad.....In Utrecht wil Bazoer zijn loopbaan nieuw leven inblazen. “Riechedly wil in deze fase van zijn carrière investeren in zichzelf”, legt Directeur Voetbalzaken Jordy Zuidam van FC Utrecht uit. “Hoewel hij ruim dertig jeugdinterlands speelde, uit is gekomen voor het Nederlands elftal, tientallen partijen speelde in de Eredivisie, 1. Bundesliga en in Portugal plus ervaring opdeed in de Champions League en Europa League, is hij nog altijd maar 22 jaar. Iedereen kent zijn potentie en hij is erop gebrand om die bij FC Utrecht weer te laten zien in zijn eigen stad. Riechedly is een klasbak en we zijn er trots op dat we hem per direct aan onze selectie hebben toegevoegd. De kern wordt door de komst van Riechedly zowel kwalitatief als kwantitatief sterker en nog veelzijdiger.”
Nil volentibus arduum
- Gezond verstand
Eerst zien, dan geloven. Mooie woorden natuurlijk, maar dat is voor de buhne.
Fans van andere clubs
Het interview van de 16-jarige Seedorf met Genee is inmiddels beroemd, maar deze met de 15-jarige Seedorf (op het fragmentje waar hij in zijn slaapkamer zegt "zelfs Gullit is er nog niet" na dan) kende ik nog niet:
https://www.youtube.com/watch?v=ba3uUwnI8GQ
Babel verhuurd aan Fulham
De T.LONDEN - Ryan Babel (32) gaat het komende half jaar voor het Londense Fulham spelen.
De aanvaller wordt dinsdag gekeurd en zal daarna voor zes maanden gehuurd worden van het Turkse Besiktas.
Fulham, uitkomend in de Premier League, strijdt tegen degradatie en de international moet de Londense club helpen om dat te voorkomen. Babel speelde van 2007 tot 2011 al in de hoogste Engelse divisie, destijds bij Liverpool.
In het verleden speelden onder anderen ook Edwin van der Sar en Johnny Heitinga voor Fulham.
-
Wöber, die bij Ajax net aan mee kon, noemt Sevilla een grotere club dan Ajax. Tja. 

natuurlijk zegt hij dat
I think I lost my fucking headache
-
Deze kende ik ook nog niet. Kun je je voorstellen dat hij maar 15 is hier?Cruijff schreef:Het interview van de 16-jarige Seedorf met Genee is inmiddels beroemd, maar deze met de 15-jarige Seedorf (op het fragmentje waar hij in zijn slaapkamer zegt "zelfs Gullit is er nog niet" na dan) kende ik nog niet:
-
Peter Bosz heeft zijn debuut bij Leverkusen verloren met 0-1. Hoop voor Bosz dat ie nu wel slaagt in Duitsland.
-
Leuk interview met Theo Janssen https://www.voetbalzone.nl/videos.asp?u ... oetbalzone
Bosz gewonnen met 0-3 van Wolfsburg.
Wober gewonnen met Sevilla. Had een mooie 'solo' in huis.
Wober gewonnen met Sevilla. Had een mooie 'solo' in huis.
IK GELOOF!!!!!!
Misschien dat dit wel de meest passende topic hiervoor is:
Heeft iemand een idee hoe ik (zonder Fox abonnement) De Patatgeneratie docu terug kan kijken??
Heeft iemand een idee hoe ik (zonder Fox abonnement) De Patatgeneratie docu terug kan kijken??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De tegenstander was allerbelabberdst dus wat zegt het?
-
Bazoer klaagt na zijn debuut al dat Advocaat hem wisselde en dat hij daar toch niet voor naar Nederland is gekomen. Lekker bezig.
- Gezond verstand
Dat is heel simpel, een abonnement nemen.Mr. Ajax schreef:Misschien dat dit wel de meest passende topic hiervoor is:
volgens mij zijn de docus gratis op hun site te zien.
Fans van andere clubs
-
Wanneer je het antwoord weet, mag je het mij ook wel vertellen!Mr. Ajax schreef:Misschien dat dit wel de meest passende topic hiervoor is:
-
https://youtu.be/0VTFmEy3r74 Rene van der Gijp over Theo Janssen en zijn boekje.
Zal ik doen.Historicus schreef:Wanneer je het antwoord weet, mag je het mij ook wel vertellen!Mr. Ajax schreef:Misschien dat dit wel de meest passende topic hiervoor is:

Wat anders: net op VI Pro (via het FB-pagina van Catenaccio van Pieter Zwart krijg je stiekem toch toegang, ook als je niet geabonneerd bent) een zeer interessant stuk gelezen over Peter Bosz. Je mag alles van hem vinden, maar hij praat heel scherp en in klare taal over voetbal, en ook over het managen van een team. Aanradertje.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Ook nog even over Bosz: het Leverkusen van Peter Bosz won met 3-1 van Bayern München. Dat is knap.
-
Bazoer weer gewisseld, maar het is opmerkelijker dat hij daarna rood kreeg omdat hij de vierde official een duw gaf. Wat zal Advocaat spijt hebben dat ie Bazoer naar Utrecht niet komen!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En mist ie volgende week PSV. Wat een ongelofelijke droplul. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!