Erik ten Hag

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

999

Re: Erik ten Hag

Bericht door 999 » zo mar 04, 2018 6:28 pm

Javiskamp schreef:Ja... en dan maak je er een swingend geheel van... gaan er 4 weg... kan je weer opnieuw beginnen... wat schiet je daar in godsnaam mee op?

Ajax is geen club om te groeien... Ahax moet er staan...
En jij gaat nu vertellen hoe ze dat moeten doen ... Toch ? ..
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mar 04, 2018 6:32 pm

Mee eens, een club als Ajax kan niet bouwen, volgend seizoen zijn er ook weer een aantal weg. Bovendien in Nederland moet Ajax er met hun mogelijkheden gewoon altijd staan, niks geen bouwen.

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2018 6:35 pm

Vertel het dan maar HOE ... ik ben daar gewoon benieuwd naar ?.
Blij met de punten ...

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo mar 04, 2018 6:44 pm

Javiskamp schreef:Ja... en dan maak je er een swingend geheel van... gaan er 4 weg... kan je weer opnieuw beginnen... wat schiet je daar in godsnaam mee op?

Misschien moet Ajax eens een mix van "trots"om bij Ajax te spelen en het niet zien als begin stadion Carrière en een 2/3 aantal Kluiverts.. maar niet wat er nu staat.. Te jong en te individueel bezig..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo mar 04, 2018 6:45 pm

Als jij mij uitlegt hoe Ajax moet bouwen...

Daar ben ik eerder benieuwd naar...

Tell me

En hoe Ajax er moet staan?..

Beetje kappen met dar egogetrip van spelers en spelers hlen die het vuur voor elkaar uit de schoenen lopen... net zoals De kampioenen van afgelopen jaren

Zorg dat er een team staat en kap ermee jezelf de beste te vinden terwijl je dt al jaren niet meer bent

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2018 6:59 pm

Javiskamp schreef:Als jij mij uitlegt hoe Ajax moet bouwen...

Tell me

Beetje kappen met dar egogetrip van spelers en spelers hlen die het vuur voor elkaar uit de schoenen lopen... net zoals De kampioenen van afgelopen jaren

Zorg dat er een team staat en kap ermee jezelf de beste te vinden terwijl je dt al jaren niet meer bent
Nee je vertelt dus helemaal niks.Neem rustig je tijd.Vertel hoe AJAX er meteen moet staan op het moment dat er weer 4 spelers de deur uit gaan, sommige met nog hun voetballuier aan.

Kopen ?, gaat niet lukken.Niet voor deze competitie, niet als het bijna van te voren al vaststaat dat CL niet (
meer haalbaar is ) zelf EL ook geen vanzelfsprekendheid meer is.Daarnaast heeft AJAX een grote buffer nodig op de bank ( of die zo hoog moet zijn kun je over twisten , oké ) .. Opleiden dan ?.Ja kan, maar opleiden is iets voor de lange termijn, dat heeft tijd nodig.Zeker als de ge-opleiden al vertrekken voordat ze überhaupt in AJAX1 staan, of zoals de geruchten nu rondzingen na 2 hooguit 3 jaar deel hebben gemaakt van de AJAX1 selectie ook toedeloetje zeggen.

We hadden kanjers, o.a. Sanchez, die zou " vroeger " gewoon nog een seizoen of 3 bij AJAX zijn gebleven, voordat er belangstelling zou zijn b.v.

De tijden zijn nu eenmaal verandert ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 04, 2018 7:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo mar 04, 2018 7:01 pm

mattie schreef:

Misschien moet Ajax eens een mix van "trots"om bij Ajax te spelen en het niet zien als begin stadion Carrière en een 2/3 aantal Kluiverts.. maar niet wat er nu staat.. Te jong en te individueel bezig..
Klopt.
Als een speler weekend in weekend uit echt alles moet geven omdat Ajax maximaal zijn plafond is, ben ik ervan overtuigd dat er met een paar van die spelers betere resultaten worden geboekt dan wanneer je de voorhoede vult met huurlingen of met extreem jeugdige jongens die over een te maken transfer babbelen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo mar 04, 2018 7:03 pm

999 schreef:Vertel het dan maar HOE ... ik ben daar gewoon benieuwd naar ?.
Als je in de eredivisie het meeste geld en de beste jeugd hebt zou dat normaal gesproken een garantie op succes moeten zijn. Je moet wel een beetje een fatsoenlijke scouting hebben en geen rare kwiebus voor de groep zetten.

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2018 7:13 pm

brigade zuid schreef:
999 schreef:Vertel het dan maar HOE ... ik ben daar gewoon benieuwd naar ?.
Als je in de eredivisie het meeste geld en de beste jeugd hebt zou dat normaal gesproken een garantie op succes moeten zijn. Je moet wel een beetje een fatsoenlijke scouting hebben en geen rare kwiebus voor de groep zetten.
Maar zo werkt dat niet BZ. en ik denk dat ergens in je achterhoofd jij dat ook wel weet.Die rare kwiebus, das jou mening, jij vond Bosz ook een flapdrol ik bedoel maar.Wij zijn Nederland, we stralen niks tot weinig meer uit, ook wat andere clubs betreft.

W.b. opleiding zoals ik het in mijn oudere hersenen naar voor kan halen is er altijd een golfbeweging geweest w.b. talent, het ene jaar meer het andere jaar ruk.Maar tijden zijn gewoon verandert, is het talent er dan kan ie zelfs al weg zijn voordat hij AJAX1 haalt.Haalt hij AJAX1 als selectie speler, nou dan mogen we er meestal maar heel kort van genieten.En dan moet de rest ook kloppen.

Het grote geld regeert, soms heb je een beetje geluk met Sanchez, maar ja dat was ook maar 1 jaar ..

Neem nu de Ligt, pas dit jaar een rots in de branding, hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen weg.Kan hem ook geen ongelijk geven.Zoadelijk krijgt ie een zware blessure en is het gedaan met zijn carrière ( geld ) ,,,
Blij met de punten ...

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo mar 04, 2018 7:24 pm

999 schreef:
Javiskamp schreef:Als jij mij uitlegt hoe Ajax moet bouwen...

Tell me

Nee je vertelt dus helemaal niks.Neem rustig je tijd.Vertel hoe AJAX er meteen moet staan op het moment dat er weer 4 spelers de deur uit gaan, sommige met nog hun voetballuier aan.

Kopen ?, gaat niet lukken.Niet voor deze competitie, niet als het bijna van te voren al vaststaat dat CL niet (
meer haalbaar is ) zelf EL ook geen vanzelfsprekendheid meer is.Daarnaast heeft AJAX een grote buffer nodig op de bank ( of die zo hoog moet zijn kun je over twisten , oké ) .. Opleiden dan ?.Ja kan, maar opleiden is iets voor de lange termijn, dat heeft tijd nodig.Zeker als de ge-opleiden al vertrekken voordat ze überhaupt in AJAX1 staan, of zoals de geruchten nu rondzingen na 2 hooguit 3 jaar deel hebben gemaakt van de AJAX1 selectie ook toedeloetje zeggen.

We hadden kanjers, o.a. Sanchez, die zou " vroeger " gewoon nog een seizoen of 3 bij AJAX zijn gebleven, voordat er belangstelling zou zijn b.v.

De tijden zijn nu eenmaal verandert ...
Volgens mij zeg ik dat toch ook?

Opbouwen kan niet...
Dat Jong Ajax gelul en Jong PSV gelul is ook onzin... als er een juupspeler het goed doet issie is naa4 een 2de dicisie Engeland... dat geldt ook voor JA spelers en voor Relstar spelers

Waarom foet PSV het aj jaren beter dan Ajax?
Gewoon... beter inkopen...en Cocu doet het zo slecht dus nog niet
Beetje een de Boer

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2018 9:12 pm

Kan misschien niet maar AJAX zit daar gewoon aan vast.AJAX zal blijven opbouwen elk jaar ...
Blij met de punten ...

Mano

Bericht door Mano » ma mar 05, 2018 8:23 am

Javiskamp schreef:
Waarom foet PSV het aj jaren beter dan Ajax?
Gewoon... beter inkopen...en Cocu doet het zo slecht dus nog niet
Beetje een de Boer
Aan dat laffe spel houd een Ajacied dus niet van. Dat maakt het allemaal nog iets ingewikkelder.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » ma mar 05, 2018 8:26 am

Deze trainers wissel is gewoon slecht.
Het moment was ultra slecht, je deed nog mee om het kampioenschap. Spelers begonnen net een beetje te draaien.

De trainer zelf is een slechte keuze. Een goeie middenmoter maar voor mij echt een gevalletje: te groot voor servet en te klein voor tafellaken.

Wederom een misser van TH. hoeveel van die missers hebben we al gehad en gaan we nog krijgen?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Sandro

Bericht door Sandro » ma mar 05, 2018 8:28 am

Toch is het aantal haalbare en goede trainers voor Ajax wel erg dun bezaaid. Dat baart me wel zorgen richting de toekomst.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mar 05, 2018 9:42 am

Om kampioen te worden in de eredivisie is een toptrainer op zich niet een vereiste, want Cocu en Gio zijn dat ook niet. Die hebben beide series gedraaid die ze bij Ajax niet hadden overleefd als trainer. Ten Hag doet het qua resultaten nog net iets beter dan Keizer, want tegen Twente en Utrecht hebben we nu 4 punten gehaald ipv 1, maar bij de eerste de beste titelkans is ie wel gelijk door het ijs gezakt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Toppie

Bericht door Toppie » ma mar 05, 2018 10:41 am

Jinne schreef:Om kampioen te worden in de eredivisie is een toptrainer op zich niet een vereiste, want Cocu en Gio zijn dat ook niet. Die hebben beide series gedraaid die ze bij Ajax niet hadden overleefd als trainer. Ten Hag doet het qua resultaten nog net iets beter dan Keizer, want tegen Twente en Utrecht hebben we nu 4 punten gehaald ipv 1, maar bij de eerste de beste titelkans is ie wel gelijk door het ijs gezakt.
Sorry hoor thuis verloren van Utreg en uit gelijk das 1 punt 0 onder Keizer en 1 onder Ten Hag :excited.gif:

Alexander

Re: Ten Hag - De nieuwe trainer

Bericht door Alexander » ma mar 05, 2018 10:47 am

Alexander schreef:Ten Hag is in niks een Ajax trainer. Ik ben bang dat je het dan verschrikkelijk moeilijk gaat krijgen in Amsterdam.
Aardige voorspelling.

Ten Hag past niet bij Ajax. Dit kon je blind zien aankomen. De man heeft nooit in de top gewerkt. Hij weet niet wat het is om kampioen te worden en helaas merk je dat op het veld, zoals bijvoorbeeld met het (niet) wisselbeleid tegen Utrecht. Ik heb me sinds Martin Jol niet zo zitten ergeren aan een Ajax trainer, en dan vooral aan de domme teksten die hij voor en na de wedstrijden uitkraamt.

Ik zie op het moment maar 2 geschikte NL kandidaten; Rijkaard op 1 (maar vermoedelijk onhaalbaar) en Van Gaal op 2. John van 't Schip is ook nog een optie, maar misschien wat te licht.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 05, 2018 11:00 am

Dan zijn er dus geen geschikte opties. Rijkaard en Van Gaal zijn 'gestopt', Van 't Schip is niets beter dat Ten Hag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mar 05, 2018 11:10 am

Toppie schreef:
Jinne schreef:Om kampioen te worden in de eredivisie is een toptrainer op zich niet een vereiste, want Cocu en Gio zijn dat ook niet. Die hebben beide series gedraaid die ze bij Ajax niet hadden overleefd als trainer. Ten Hag doet het qua resultaten nog net iets beter dan Keizer, want tegen Twente en Utrecht hebben we nu 4 punten gehaald ipv 1, maar bij de eerste de beste titelkans is ie wel gelijk door het ijs gezakt.
Sorry hoor thuis verloren van Utreg en uit gelijk das 1 punt 0 onder Keizer en 1 onder Ten Hag :excited.gif:
Volgens mij noem ik Twente ook nog. Voor de rest loopt ie redelijk synchroon qua puntenverlies met Keizer. ADO gelijkspel en Vitesse verlies. Daarnaast is het qua entertainment ook niet beter geworden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Alexander

Bericht door Alexander » ma mar 05, 2018 11:26 am

Duke schreef:Dan zijn er dus geen geschikte opties. Rijkaard en Van Gaal zijn 'gestopt', Van 't Schip is niets beter dat Ten Hag.
Van Gaal doet het 100% zeker.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 05, 2018 11:59 am

Op basis waarvan denk je dat? (Nog los van de vraag of het verstandig zou zijn)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mar 05, 2018 1:16 pm

Dat denk ik ook. Want dat zal hij zien als een kans om nog een keer te laten zien dat hij de allerbeste is. Van Gaal die de boel een aantal jaren na de zogenaamde fluwelen revolutie moet komen redden. Ja, dat ziet hij wel zitten.

Moest dat overigens enkel en alleen als trainer zijn dan zou ik het ook wel zien zitten. Hij heeft zijn beste resultaten geboekt met jonge selecties en dat is precies wat we hebben. Alleen wil Louis natuurlijk tegelijkertijd ook technisch en algemeen directeur worden.
Nil volentibus arduum

Wouter

Bericht door Wouter » ma mar 05, 2018 1:32 pm

Lijkt me lullig voor Yopi en wimpey. Wordt Ajax eindelijk weer kampioen, kunnen ze nog niet blij zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma mar 05, 2018 1:36 pm

Zou Ten Hag eigenlijk wel vrij genoeg in zijn hoofd zijn?
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma mar 05, 2018 3:57 pm

InnerHarbour schreef:Zou Ten Hag eigenlijk wel vrij genoeg in zijn hoofd zijn?
Kluivert inmiddels wel. Hij tekent bij tot en met het volgende kampioenschap dus de aankomende decennia is hij nog wel verzekerd van een contract:

Afbeelding

Plaats reactie