Heel treurig en passend in het beeld. Ze zullen wel zeggen dat het nodig is.

Moderator: mods
Idd wat ontzettend lelijk shirt! Werkelijk niks wat er mooi aan is.Jeroennaarbeneden schreef:Ik vind het nog erger dan ik had verwacht. Wat een gruwelijke verminking van ons prachtige shirt. En dit dan tien jaar lang. Dankjewel.
En van dat geld kopen wij vervolgens 10 frivole nietsnutten en stellen we een oudspeler als trainer aan.joey schreef:Het is een kwestie van geld, Jeroen. Adidas koopt voor een vermogen (zie eerdere post van Ko) onze principes af.
Heel treurig en passend in het beeld. Ze zullen wel zeggen dat het nodig is.
Suarez als sterspeler, Vertonghen als sympathieke populaire Belg, en Blind als exponent van de jeugdopleiding (en zoon van). Zoiets denk ik.Duke schreef:Wat zou de gedachte zijn om Blind daar neer te zetten als model? Niet echt een vaste waarde in het eerste elftal, zou ik zeggen.
Umbro had wel echt de allerlelijkste shirts. Met die hele lichte kleur rood, alsof ze te heet gewassen waren. En die rare motieven op de rode baan zagen er ook niet uit.Boabdil schreef:Werkelijk afschuwelijk. Gadverdamme. Ik Umbro terug. :(
AT is niet voor niets het ultieme zeik- en klaagforum. Reputaties zijn er om hoog te houden.Thijs schreef:Suarez als sterspeler, Vertonghen als sympathieke populaire Belg, en Blind als exponent van de jeugdopleiding (en zoon van). Zoiets denk ik.Duke schreef:Wat zou de gedachte zijn om Blind daar neer te zetten als model? Niet echt een vaste waarde in het eerste elftal, zou ik zeggen.
Op andere fora zijn de reacties trouwens wat positiever dan hier, opvallend.
Opvallend?Thijs schreef: Op andere fora zijn de reacties trouwens wat positiever dan hier, opvallend.
Thijs schreef:Op andere fora zijn de reacties trouwens wat positiever dan hier, opvallend.
Die vind ik weer foeilelijk. Helemaal in het echt. Maar het valt me op dat jij als 'Italiaan' blijkbaar van die wijde, vormeloze tenten als shirt houdt? Ik niet, vind het afzichtelijk.Peter schreef:Hier zitten gewoon mensen met wat meer smaak haha.
Het uitshirt vind ik overigens wel weer een van de betere van de afgelopen jaren.
Het shirt van afgelopen seizoen vond ik persoonlijk erg mooi. Heel basic. Al die tierelantijnen hoeven van mij niet zo.Kowalczyk schreef:Mooi: Amsterdam-wapentje.
Niet mooi: drie strepen en witte kraag.
Al met al iets minder dan het shirt van afgelopen seizoen (dat best oké was, vond ik eigenlijk).
K.
Viel me ook meteen op. Lijkt me duidelijk wat daar achter steekt.Jöhnk schreef: Opvallend trouwens dat Vermaelen opeens is verdwenen. Hij stond er eerst wel bij.
Dat zou ook zomaar een reden kunnen zijnPeter schreef:Acht het aannemelijker dat de keuring nog niet kan geschieden omdat Thomas Vermaelen nog op vakantie is.