Het hele verhaal niet nee. Waar ik me echter aan irriteer is dat ik al die pro Koster mensen al weken niet meer hoor. Ja, Ajax speelt beter na de winterstop. Mag het ook! Hij heeft een heel arsenaal aan nieuwe spelers erbij gekregen en daarnaast zijn Vermaelen en Davids weer terug van een blessure. Desondanks bakt hij er als trainer helemaal niets van. Elke week weer een nieuwe voorhoede, Perez op het middenveld en afgelopen weekend toch weer Vertonghen centraal achterin.LucaS schreef:Nee hoor, maar ik vind gewoon niet dat simpel het aantal punten naast elkaar zetten het hele verhaal vertelt. Dat zou bijvoorbeeld ook betekenen dat de van Gaal van 1998 een veel slechtere trainer/coach was dan de van gaal van 1996. Of dat van gaal vorig jaar ontiegelijk veel beter was als trainer dan dit jaar. Dat is mij wat te simpel
Adrie Koster
Moderator: mods
Jij een bedrijfseconoom?goodfella schreef:Als bedrijfseconoom wordt van mij verwacht dat ik uitstekend kan rekenen.Harm schreef:Zou goodfella dat ergens weggehaald hebben, of kan hij zelf rekenen?
Jij bent overigens niet de echte Harm toch, want die heeft hier aangekondigd dat ie nooit meer op AT zou reageren. En enkel gore lafaards breken hun woord.

Het wordt steeds grappiger hier.
Harm schreef:Jij een bedrijfseconoom?goodfella schreef:Als bedrijfseconoom wordt van mij verwacht dat ik uitstekend kan rekenen.Harm schreef:Zou goodfella dat ergens weggehaald hebben, of kan hij zelf rekenen?
Jij bent overigens niet de echte Harm toch, want die heeft hier aangekondigd dat ie nooit meer op AT zou reageren. En enkel gore lafaards breken hun woord.![]()
Het wordt steeds grappiger hier.
Dat is wat anders dan jouw commerciele economie diplomatje he.

Kan mij het interesseren wat iemand voor de kost doet of wat diegene voor een opleiding heeft gevolgd. Juist ja, helemaal niks.joey schreef:Ja, dat is altijd een hekel punt.
Opleiding zegt niet alles, het gaat om kennis en om wat je met die kennis doet.

Zie je Harm al tegen z'n opa? "Nou opa, alleen maar lagere school? Ik schaam me voor je!"

Maar je zou hem nog wel voldoende vertrouwen om dit elftal naar betere prestaties te leiden tot het einde van het seizoen?LucaS schreef:Ik zou hem de scoutingsrapporten niet meer laten beoordelen/inzienThomas schreef:Wat zou je er van vinden als nu al duidelijk zou worden dat Koster volgend seizoen bij de grote concurrent werkzaam zal zijn, Lucas?