Ajax marketing van flop naar top!
Moderator: mods
Re: Ajax marketing is meuk?
Ik denk dat je je vergist. Van een sponsor krijg je daadwerkelijk geld. Bij een partnership ga je elkaar een beetje promoten. Het is dus niet zo dat met deze deal de zilvervloot binnenvaart.
-
Mwoah, dat lijkt me uiteindelijk wel. Maar op een indirecte manier inderdaad. Beide partijen beginnen hier niet in als er geen knaken te verdienen vallen vermoed ik.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dat ben ik met je eens. Het profijt komt inderdaad indirect, door elkaars merk te versterken, maar daarmee heeft het ook tijd nodig. En er is is enige mate van onzekerheid omtrent het effectieve resultaat, voor zover dat meetbaar is.
-
Eerlijk gezegd lijkt de topictitel anno 2021 geen actuele vraag meer.
-
Van Henri Van Der Aat naar Menno Geelen is dan ook wel van een aftandse Lada naar een gefinetunde Mercedes.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑do jul 22, 2021 10:00 pmEerlijk gezegd lijkt de topictitel anno 2021 geen actuele vraag meer.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Re: Ajax marketing van flop naar top!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Ook het contract met Menno Geelen is verlengd:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Heel goed nieuws volgens mij, hoor positieve dingen over hem.
Ajax!
-
Misschien is dit nog wel beter nieuws dan het verlengen met Overmars!
Hmmm, las in de T. dat het nog niet rond is ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Blij met de punten ...
Zeer goed nieuws. Deze contractverlenging en die van Overmars zorgen voor continuïteit. Bever chance a winning team. Nu Sar nog. 

- Jinne
- Site Admin
De T krijgt zelfs dit soort contract nieuws niet eerder.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Volgens mij kwam het nieuws na dat het in de T. krant stond.Maar waar maken mensen zich druk om

Blij met de punten ...
De T.Ajax in zee met Unibet
Ajax viert de landstitel.
AMSTERDAM Ajax heeft een lucratieve sponsordeal gesloten met Unibet. Het online wedkantoor wordt de officiële betting partner van de landskampioen, tekent een contract tot de zomer van 2026 en betaalt de Amsterdammers naar verluidt jaarlijks een bedrag van bijna drie miljoen euro. Unibet is sinds 8 juni vergunninghouder om legaal online kansspelen aan te bieden in Nederland.
Wat meespeelde in de keuze van Ajax, is dat Unibet volgens de Amsterdamse club een voorloper is op het gebied van verantwoord spelen. Het Player Safety Early Detection System signaleert schadelijk gedrag. Onderdeel van de sponsorovereenkomst is dat Ajax en Unibet zich samen gaan inzetten op het vlak van matchfixing preventie, mentale gezondheid en verantwoord spelen.
Blij met de punten ...
Mooie deal!999 schreef:De T.Ajax in zee met Unibet
Ajax viert de landstitel.
AMSTERDAM Ajax heeft een lucratieve sponsordeal gesloten met Unibet. Het online wedkantoor wordt de officiële betting partner van de landskampioen, tekent een contract tot de zomer van 2026 en betaalt de Amsterdammers naar verluidt jaarlijks een bedrag van bijna drie miljoen euro. Unibet is sinds 8 juni vergunninghouder om legaal online kansspelen aan te bieden in Nederland.
Wat meespeelde in de keuze van Ajax, is dat Unibet volgens de Amsterdamse club een voorloper is op het gebied van verantwoord spelen. Het Player Safety Early Detection System signaleert schadelijk gedrag. Onderdeel van de sponsorovereenkomst is dat Ajax en Unibet zich samen gaan inzetten op het vlak van matchfixing preventie, mentale gezondheid en verantwoord spelen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hou er niet zo van dat we deals sluiten met gokkantoren.
Inderdaad. Je werkt zo indirect mee aan heel schrijnende situaties. Dan kun je net zo goed met een merk sterke drank of tabak in zee gaan.
-
Mwoah, we moeten ook niet roomser dan de Paus willen zijn. Unibet doet van alles aan veilig en verantwoord spelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
We verkopen toch ook gewoon bier in het stadion?
IK GELOOF!!!!!!
Inderdaad. Wat is je punt?