GangstaRiB schreef:Sterkhouders die bleven voor Jol (Suarez) willen nu helemaal gaan.
Die jongens (Suarez, VDW, Stekelenburg) vertrekken toch wel als ze de kans krijgen.
Moderator: mods
GangstaRiB schreef:Sterkhouders die bleven voor Jol (Suarez) willen nu helemaal gaan.
Alleen hangen het blijven van Jol en enkele bepalende spelers weer enigszins samen verwacht ik...Alexander schreef:We moeten het ook niet overdrijven, Ajax positiespel was afgelopen jaar dramatisch. Ik verwacht niet dat een nieuwe trainer (zelfs de Boer en Blind) het veel minder zal doen dan Jol, wanneer de bepalende spelers blijven.
AT5 meldt: onderhandelingen Jol en Fulham in volle gang. Onzin. Jol kan zo tekeken. Hij twijfelt alleen nog #Ajax
Niet mee eens. Jol heeft maar te wachten tot Wiel verkocht is. Beleid is belangrijker dan dit, hoe vreemd dat ook mag klinken... Nu toegeven en dan is het hek van de dam.Ronald! schreef:Het zou nu prima uit kunnen voor Ajax om alvast een aankoop toe te zeggen. Het alternatieve scenario (een vertrek van Jol) brengt Ajax immers waarschijnlijk nog meer schade toe...
Jol chanteert Ajax?Thijs schreef:http://twitter.com/MikeVerweij/status/18914894087
AT5 meldt: onderhandelingen Jol en Fulham in volle gang. Onzin. Jol kan zo tekeken. Hij twijfelt alleen nog #Ajax
(AT5)UPDATE: Rond 15.45 uur is Jol in gezelschap van zijn zaakwaarnemer en zijn broer aangekomen in de ArenA.
Ja, het is chantage. Niet goed, maar zo liggen de zaken nu. Ik trek t niet als Jol vertrekt en Suarez, Wiel en Stekelenburg in zijn kielzog de Arena uitlopen.Jöhnk schreef:Jol chanteert Ajax?
Het scenario van Ronald klinkt hem natuurlijk als muziek in de oren.
Die werd toch door Jol betaald!?Bertje schreef:Na het incasseren van de transfersom voor Cockie natuurlijk zeker.
Als Jol inderdaad gaat ligt een kampioensschap van PSV voor de hand ja, helaas. Was het ultieme jaar om ze een enorme klap uit te delen, want PSV MOET CL halen met de investeringen die er nu toch gedaan zijn.banjavi schreef:Banjavi feliciteert PSV alvast met het kampioenschap.
Dit moet voor hen op sukkeldraf gehaald kunnen worden.