Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door InnerHarbour » do jan 22, 2015 4:41 pm

wimpey schreef:Je kunt vreten wat je wilt en desondanks niet aankomen dan wel afvallen. Snelle suikers en meuk die vocht vasthoudt mijden. Zo makkelijk als wat.
In welke producten zitten snelle suikers?
Dat snelle suikers in snoep, koek en taart zitten verbaasd niemand, maar snelle suikers zitten in heel veel producten. Suiker zit in allerlei producten verstopt zoals brood, vleeswaren en soms zelf in theezakjes. Ook in vruchtenyoghurt en ‘vers’ vruchtensap zit vaak fructosesiroop die bij de bereiding aan het fruit is toegevoegd. De opmerking ‘zonder suiker’ klopt dan eigenlijk niet. Daarnaast is toegevoegde suiker te vinden in de meeste blik- en potgroenten, sauzen, pindakaas, crackers et cetera. Ook zitten snelle suikers is witte meelsoorten (en alles wat daarvan is gemaakt zoals witbrood en pasta).
Wat eet jij in vredesnaam dan wel? Alleen maar rauwkost en andere verse groenten, volkoren producten?
YNWA

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopi » do jan 22, 2015 4:46 pm

Quinoa! :666.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door beelzebub » do jan 22, 2015 5:09 pm

Oh ja ben jij zo een hipster. En ondertussen verhongeren die arme Peruaanse boeren :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » do jan 22, 2015 5:18 pm

InnerHarbour schreef:[Suiker zit in allerlei producten verstopt zoals brood, vleeswaren en soms zelf in theezakjes.
Ik eet in ieder geval nooit theezakjes. Dat scheelt weer. :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » vr jan 23, 2015 9:22 am

Waar is AT-Cruijff?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52114
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door wimpey » vr jan 23, 2015 9:50 am

InnerHarbour schreef: Wat eet jij in vredesnaam dan wel? Alleen maar rauwkost en andere verse groenten, volkoren producten?
Ik heb wel een tijdje op m'n voeding gelet, maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik vreet alles.

Proteinen kun je vrijwel onbeperkt eten. Vis, vlees, eieren, you name it... Het is er ingeslopen en ik voel me er goed bij, dus ik heb een dag in de week dat ik enkel proteïnen eet.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopi » vr jan 23, 2015 5:12 pm

Hangt ervan af wat voor vlees. Onbeperkt spek eten lijkt me niet slim. :smallgrin.gif:

Gelukkig háát ik junkfood. Zompige hamburgers, diepvriespizza's met nepkaas, kledderige kapsalons, ik krijg het niet door mijn keel. Dat heeft denk ik met aanleg te maken, maar zeker ook met opvoeding. Kinderen moeten léren eten. Bij ons thuis kwam er vroeger elke dag een gezonde maaltijd op tafel.

columbus
Berichten: 5465
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door columbus » vr jan 23, 2015 5:15 pm

Hier ook altijd een normale maaltijd maar kom op, een shoarmaatje, patatje of een broodje kroket... Heerlijk!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopi » vr jan 23, 2015 5:47 pm

Hangt van de kwaliteit af. Moet wel gemaakt zijn met goede ingrediënten.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » ma jan 26, 2015 2:03 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Je kan mij niet wijsmaken dat iemand die zo dik is oprecht gelukkig is. Kan nooit.
+ 1. Tekent een totaal gebrek aan zelfdiscipline en zelfrespect. Obesitas is natuurlijk ook gewoon een directe afgeleide van depressies.
Je hebt zelf tussen de 120 en 130 kilo gewogen, toch Lionel?

Spreek je uit ervaring dat dat de periode is geweest waarin je allesbehalve goed in je vel zat?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Duke » do feb 05, 2015 11:46 am

Maduro scheurt alle spieren in elleboog af

Afbeelding
5-2-15 - 11:11 © Screenshot Youtube.

Hedwiges Maduro beleefde in het uitduel met OFI Kreta een avond om snel te vergeten. De middenvelder van PAOK Saloniki kwam ongelukkig ten val en scheurde daarbij alle spieren rond zijn elleboog af.

,,Het is ontzettend pijnlijk", laat de oud-Ajacied aan De Telegraaf weten. ,,Ik voelde alles afscheuren." De verwachting is dat de ex-Ajacied minstens een maand aan de kant staat.

Het duel tegen de nummer zeventien van de Griekse competitie ging met 3-1 verloren. PAOK staat op de tweede plaats met acht punten achterstand op koploper Olympiakos.
http://www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Jinne » vr feb 06, 2015 8:06 pm

Nog een dikkertje. Serge van den Ban wordt keeperstrainer bij de jeugd van Arsenal.

Afbeelding
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » di feb 10, 2015 10:43 pm

Arme Siem:
Siem de Jong door klaplong opnieuw lang uit de roulatie

Siem de Jong is opnieuw lang uit de roulatie. De aanvallende middenvelder van Newcastle United heeft voor de tweede keer in zijn loopbaan een klaplong opgelopen. 'The Magpies' melden dinsdag op de website dat de Nederlander er waarschijnlijk zo'n twee maanden uit ligt. In augustus 2013 liep De Jong als speler van Ajax ook al een klaplong op. De 26-jarige De Jong is dinsdag geopereerd. Hij was bijna weer fit, nadat een dijbeenblessure hem al enkele maanden aan de kant had gehouden. "Na vier maanden keihard te hebben getraind om terug te komen is dit zo'n ontzettende tegenvaller", reageert de voormalig Ajacied teleurgesteld. "We hopen dat de operatie ervoor heeft gezorgd dat ik niet nog een keer last krijg van deze blessure."

De Jong miste vorig seizoen al een groot gedeelte van de competitie door verschillende blessures. Zijn eerste klaplong en twee spierblessures zorgden ervoor dat hij maar een klein aandeel had in het vierde kampioenschap op rij van Ajax. Hij liep er eveneens het WK door mis.

Rentree
Desondanks dwong de middenvelder annex spits een transfer naar de Premier League af. Na een veelbelovend begin bij Newcastle, met een treffer bij zijn debuut in een oefenwedstrijd, raakte hij al snel geblesseerd aan zijn lies en bovenbeen.

De rentree na die blessure was aanstaande, maar moet nu alsnog worden uitgesteld. "Ik baal hier heel erg van. Het spijt me voor mijn teamgenoten en de supporters dat het nu nog langer gaat duren voor ik de club kan helpen."
Sinds zijn overvang afgelopen zomer kwam de zesvoudig international van Oranje pas in twee competitiewedstrijden in actie voor Newcastle, dat in de middenmoot van de Premier League bivakkeert.

Bron: nu.nl
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » do feb 19, 2015 11:32 am

Hier een interview met de eerste oud Ajax speler die openlijk (hoewel... openlijk of stiekem) uit de kast is gekomen, Nicolae Mitea.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door raymon » do feb 19, 2015 11:47 am

Cruijff schreef:Hier een interview met de eerste oud Ajax speler die openlijk (hoewel... openlijk of stiekem) uit de kast is gekomen, Nicolae Mitea.
Huh? Hij woont toch samen met een vriendin om lees ik dat verkeerd?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door beelzebub » do feb 19, 2015 11:49 am

Welke kast? Daar lees ik niks over terug.... :confused.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » do feb 19, 2015 11:51 am

:smallgrin.gif:

Naïeve Raymon, hoeveel homo's hebben wel niet, vaak alleen al voor de bühne, een vriendin? :smile-ajax.gif: Die Mitea is zo gay als wat, trust me.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door raymon » do feb 19, 2015 11:53 am

Ja grapjas dat snap ik ook wel. Alleen dacht ik dat dit in het artikel terug te lezen zou zijn.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » do feb 19, 2015 11:58 am

Nee, Ajax Showtime is blijkbaar netjes door Mitea vooral het woord te laten doen over hoe geweldig het was in zijn tijd bij Ajax en hoe erg hij de club mist en citeert alleen passages als:
'In Roemenië waren er vooral verhalen over mijn privéleven, over vriendinnen en over mijn financiële situatie. Ja, het was een lastige tijd, maar ik heb nu een eigen huis en een goed leven. Ik kan Roemeense voetballers alleen maar adviseren om niet terug te komen. Ga overal voetballen, maar niet hier.'

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za feb 21, 2015 12:20 pm

Allemaal mooi en aardig natuurlijk; maar hoe zou het met Mournir El Hamdaoui gaan?

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » za feb 21, 2015 1:09 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:maar hoe zou het met Mournir El Hamdaoui gaan?
Geen idee. Ik kom de laatste tijd niet zo vaak meer in Rotterdam, maar ik geloof dat de kans groot is dat je hem daar zomaar achter de kassa van zijn sportshop aantreft.

En blijkbaar is Mounir / Mournir een beetje in de war geraakt aangezien hij een r aan zijn voornaam heeft laten toevoegen? :confused.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » zo feb 22, 2015 10:57 am

Valt zo af en toe nog wel eens in bij Fiorentina. Het is dat Gomez weer compleet is opgeleefd, want vlak daarvoor mocht Mounir zelfs een keertje aan de aftrap verschijnen.

Zag gisteren Anita ook weer gruwelijk falen in de eerste dertig seconden van City versus Newcastle. Eerst de bal inleveren en daarna een overtreding maken, waardoor de penalty gegeven wordt.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopi » zo feb 22, 2015 10:58 am

Anita is middelmaat. Snap niet waarom iedereen hier wegloopt met die jongen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Cruijff » wo mar 04, 2015 12:19 pm

Hebben jullie weleens deze documentaire over Patrick Kluivert gezien?

Zijn broer Renato Kluivert komt over als een aardige Tokkie. René vd Gijp is, zoals wel vaker, de meest realistische.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Le T. » wo mar 04, 2015 1:19 pm

Cruijff schreef:Hebben jullie weleens deze documentaire over Patrick Kluivert gezien?

Zijn broer Renato Kluivert komt over als een aardige Tokkie. René vd Gijp is, zoals wel vaker, de meest realistische.
Waarom neemt hij dan niet de feiten als uitgangspunt?
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie