Adrie Koster
Moderator: mods
-
-
Dat ik niet weet hoeverre dit allemaal serieus is.Fontein zou ook al afgetreden zijn, andere media berichten dat er een verzoek is tot, Van Geel zou ook zijn biezen hebben gepakt volgens weer andere berichtjes ...
Laatst gewijzigd door 999 op za feb 16, 2008 8:43 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
Als die 2 'vriendelijk verzocht' worden, dan moet je wel een groot bord voor je kop hebben, wil je blijven zitten.Voetske schreef:Dat ik niet weet hoeverre dit allemaal serieus is.Fontein zou ook al afgetreden zijn, andere media berichten dat er een verzoek is tot, Van Geel zou ook zijn biezen hebben gepakt volgens weer andere berichtjes ...
Zal best, maar juist door dat verschil in berichtgeving wil ik eerst afwachten van hoe het nu precies zit ...GangstaRiB schreef:Als die 2 'vriendelijk verzocht' worden, dan moet je wel een groot bord voor je kop hebben, wil je blijven zitten.Voetske schreef:Dat ik niet weet hoeverre dit allemaal serieus is.Fontein zou ook al afgetreden zijn, andere media berichten dat er een verzoek is tot, Van Geel zou ook zijn biezen hebben gepakt volgens weer andere berichtjes ...
Blij met de punten ...
Pleuris uitbreken! Spelers opwachten na een verloren wedstrijd. Veldbestorming. Adrie Koster ritueel slachen op de middenstip.Thomas schreef:Even een wellicht weinig slimme maar vooral sentimentele vraag: hebben jullie wanneer het slecht gaat niet een beter gevoel wanneer de pleuris uitbreekt dan wanneer het gezapig voort lijkt te sudderen zoals een paar maanden geleden?