De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
Onzin, ik heb al meer dan eens getikt dat ik vond dat Suarez fantastisch speelde.Peter schreef: Ik weet dat je graag de complete aftocht in de schoenen van Suarez wil schuiven, maar dit is toch echt niet waar.
Alleen voor de goal was ie ronduit bedroevend.
Makkelijk scoren met Zlatan en Maxwell, noem ik die namen?
Ik noem de naam van KJH omdat ie nog dit seizoen Ajacied was. En op AT m.n. te lezen viel wat ie niet beheerst.
Nu tik ik op wat Suarez niet beheerst, wat het gevolg daarvan in het nu voorbije europese avontuur is en dan worden er allerlei niet terzake doende zaken bijgesleept.
Ja, hij bereidde de 2-1 fantastisch voor. Het zou ook leuk zijn geweest wanneer ie 2 van de 4 enorme kansen zou hebben benut. Oekraine-uit was leuk geweest.
Maar dit is een patstelling: ik leg de nadruk op het verkloten van kansen, jij op wat ie wel goed doet. Jammer alleen dat bij andere Ajacieden vaak het omgekeerde het geval is.
KJH schoot de penalty er niet in, we misten daardoor de CL? Was de schuld van HtC.
Zo vreemd, vandaag scoort Suarez een intikkertje, zie ik berichten als "dat doelpunt gaat de wereld over" (Die actie tegen OM is dat zeker gegaan!). Zie ik KJH voornamelijk intikkertjes maken (en op de doellijn staande missen, scheelde alleen maar een kampioenschap) dat tellen alleen de doelpunten.
Zo vreemd, we hebben blijkbaar de beste coach ter wereld, maar iedere keer als we verliezen komt dat door die ene Suarez! RM, Barcelona, MU, Chelsea, ze willen allemaal die tien spelers van Ajax hebben, zo goed zijn, maar die ene Suarez? Nee, Jupiler-League schreef iemand.
De grootste randdebiel bij Ajax? MvB want die ziet het niet, die stelt steeds Suarez op, maakt hem tot aanvoerder. Shit, daardoor zijn we uitgeschakeld, hij was ook nog eens aanvoerder.
Voor mij onbegrijpelijk dat "Ajax-supporters" zo omgaan met welke speler dan ook. Sulejmani krijgt bijna 30 wedstrijden de gelegenheid om te wennen, mislukt en wordt de hemel ingeprezen. Suarez wordt al afgezeken voordat hij een bal heeft getrapt en wordt sindsdien afgezeken. Tja, de ....
Zo vreemd, vandaag scoort Suarez een intikkertje, zie ik berichten als "dat doelpunt gaat de wereld over" (Die actie tegen OM is dat zeker gegaan!). Zie ik KJH voornamelijk intikkertjes maken (en op de doellijn staande missen, scheelde alleen maar een kampioenschap) dat tellen alleen de doelpunten.
Zo vreemd, we hebben blijkbaar de beste coach ter wereld, maar iedere keer als we verliezen komt dat door die ene Suarez! RM, Barcelona, MU, Chelsea, ze willen allemaal die tien spelers van Ajax hebben, zo goed zijn, maar die ene Suarez? Nee, Jupiler-League schreef iemand.
De grootste randdebiel bij Ajax? MvB want die ziet het niet, die stelt steeds Suarez op, maakt hem tot aanvoerder. Shit, daardoor zijn we uitgeschakeld, hij was ook nog eens aanvoerder.
Voor mij onbegrijpelijk dat "Ajax-supporters" zo omgaan met welke speler dan ook. Sulejmani krijgt bijna 30 wedstrijden de gelegenheid om te wennen, mislukt en wordt de hemel ingeprezen. Suarez wordt al afgezeken voordat hij een bal heeft getrapt en wordt sindsdien afgezeken. Tja, de ....
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Inderdaad.Aristides schreef:KJH schoot de penalty er niet in, we misten daardoor de CL? Was de schuld van HtC.

Het stinkt aan alle kanten!
en een aankoop van MvB!999 schreef:Suarez zal nu wel vlug weg willen nu Aissati het publieks lievelingetje begint te worden en alle aandacht krijgt ..
De verkoop van Suarez? Hoe kun je iemand verkopen die "alleen goed genoeg is voor de Jupiler-League"?
Zo vreemd, hij kan niets en moet toch veel geld opleveren!
Zo vreemd hij zorgt voor iedere uitschakeling (Ene Toppie kijkt zo goed dat hij vond dat Suarez de rode kaart had verdiend i.p.v. Silva, de Telegraaf zat er volgens hem helemaal naast!) maar is wel bij alle doelpunten betrokken.
De MvB-fans zoeken de zondebok voor het falen van MvB, het missen van een kampioenschap? Ik houd niet zo van het zoeken van zondebokken.
Aissati meer de publiekslieveling dan Suarez? Zou niets liever willen, want dan doet hij het beter dan Suarez. Zijn schot (afzwaaier van de week) gisteren op doel doet vermoeden dat hij er geen vijftien per seizoen zal maken!
Tja, ik weet niet wat ik met dit kinderachtig gewauwel aan moet Aristides, ik weet ook niet waar je met dit kinderachtig gewauwel naar toe wilt Aristides, welk punt je wilt maken.Eigenlijk weet ik niet eens waar het over gaat .. ( oja mijn reacktie was een plaagstootje ( als je dat nog niet door had )Aristides schreef:en een aankoop van MvB!999 schreef:Suarez zal nu wel vlug weg willen nu Aissati het publieks lievelingetje begint te worden en alle aandacht krijgt ..
De verkoop van Suarez? Hoe kun je iemand verkopen die "alleen goed genoeg is voor de Jupiler-League"?
Zo vreemd, hij kan niets en moet toch veel geld opleveren!
Zo vreemd hij zorgt voor iedere uitschakeling (Ene Toppie kijkt zo goed dat hij vond dat Suarez de rode kaart had verdiend i.p.v. Silva, de Telegraaf zat er volgens hem helemaal naast!) maar is wel bij alle doelpunten betrokken.
De MvB-fans zoeken de zondebok voor het falen van MvB, het missen van een kampioenschap? Ik houd niet zo van het zoeken van zondebokken.
Aissati meer de publiekslieveling dan Suarez? Zou niets liever willen, want dan doet hij het beter dan Suarez. Zijn schot (afzwaaier van de week) gisteren op doel doet vermoeden dat hij er geen vijftien per seizoen zal maken!

Blij met de punten ...
Vreemd, het is kinderachtig gewauwel en je weet niet waar het over gaat. Hoe kun je het dan kinderachtig gewauwel noemen, dat is toch een oordeel geven!'
Ik snap nu misschien wel beter sommige berichten hier op AT: je weet niet waarover iets gaat maar je geeft wel een oordeel over.
Ik snap nu misschien wel beter sommige berichten hier op AT: je weet niet waarover iets gaat maar je geeft wel een oordeel over.
Tja, ik weet dus niet waar het over gaat w.b. de dingetjes die je allemaal op noemt.Jupiter L.Hij kan niets maar moet toch veel geld opleveren ?.Hij zorgt voor iedere uitschakeling ?.MVB fans zoeken een zondebok voor het falen van MVB het missen van het kampioenschap ?.Aristides schreef:Vreemd, het is kinderachtig gewauwel en je weet niet waar het over gaat. Hoe kun je het dan kinderachtig gewauwel noemen, dat is toch een oordeel geven!'
Je houd niet van het zoeken van zondebokken maar hebt het steeds in eerdere posting over het missen van KJH zijn penaltie ?.
Blij met de punten ...
In het bericht staat iets over KJH? Ik heb het niet gezien.999 schreef:Tja, ik weet dus niet waar het over gaat w.b. de dingetjes die je allemaal op noemt.Jupiter L.Hij kan niets maar moet toch veel geld opleveren ?.Hij zorgt voor iedere uitschakeling ?.MVB fans zoeken een zondebok voor het falen van MVB het missen van het kampioenschap ?.Aristides schreef:Vreemd, het is kinderachtig gewauwel en je weet niet waar het over gaat. Hoe kun je het dan kinderachtig gewauwel noemen, dat is toch een oordeel geven!'
Je houd niet van het zoeken van zondebokken maar hebt het steeds in eerdere posting over het missen van KJH zijn penaltie ?.
Vooruit dan, blijkbaar weet je zelf niet meer wat je typet ..Aristides schreef:In het bericht staat iets over KJH? Ik heb het niet gezien.999 schreef:Tja, ik weet dus niet waar het over gaat w.b. de dingetjes die je allemaal op noemt.Jupiter L.Hij kan niets maar moet toch veel geld opleveren ?.Hij zorgt voor iedere uitschakeling ?.MVB fans zoeken een zondebok voor het falen van MVB het missen van het kampioenschap ?.Aristides schreef:Vreemd, het is kinderachtig gewauwel en je weet niet waar het over gaat. Hoe kun je het dan kinderachtig gewauwel noemen, dat is toch een oordeel geven!'
afijn .. je typet iets maar wilt er verder niet op reageren .. maakt mij niks uit hoor .. maar je houd wel van zondebokken zoeken .. dat lijkt me duidelijk ..Aristides schreef:KJH schoot de penalty er niet in, we misten daardoor de CL? Was de schuld van HtC.
Zo vreemd, vandaag scoort Suarez een intikkertje, zie ik berichten als "dat doelpunt gaat de wereld over" (Die actie tegen OM is dat zeker gegaan!). Zie ik KJH voornamelijk intikkertjes maken (en op de doellijn staande missen, scheelde alleen maar een kampioenschap) dan tellen alleen de doelpunten.

Laatst gewijzigd door 999 op ma mar 23, 2009 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dat bericht is van een paar postings eerder.Maakt dat iets uit ?.Zelfde teneur, bijna ook nog een dezelfde items .. maar goed .. je wilt blijkbaar niet reageren op de stellingen die je in die berichten neer typet ... tja.Aristides schreef:Dat over KJH! komt helemaal niet uit het bericht waarop jij reageerde!afijn .. je typet iets maar wilt er verder niet op reageren .. maakt mij niks uit hoor ..
Ik denk dat ik KJH wel vaker in een bericht genoemd heb!
Blij met de punten ...
In 7 wedstrijden zonder Oleguer 14 verliespunten en 15 tegengoals. In 21 wedstrijden met Oleguer 12 verliespunten en 14 tegengoals. Dus: in 300% méér wedstrijden minder verliespunten en minder tegengoals.Peter schreef: Dat klopt. Ik vind dat Suarez meer goed dan slecht doet. Bij een Oleguer vind ik dat net andersom.
De wens is de vader van de gedachte:
Oleguer was op AT al afgefakkeld voordat de inkt onder z'n contract droog was. En eenmaal in Ajax-shirt is en blijft ie kut. Oleguer is een miskoop, Oleguer hoort op de bank (en nog liever op de tribune of thuis voor de buis) en Oleguer moet a.s. zomer hoe dan ook gedumpt worden.
De keiharde feiten spreken volledig andere taal, maar dat blijkt niet interessant te zijn.
Ik kan de hetze tegen Oleguer dus niet rijmen. Oleguer blijkt statistisch een waardevolle speler voor Ajax te zijn. Steek mij maar lek, maar volgens mij wil 99% van AT een succesvol Ajax zien?! Welnu, Ajax is met Oleguer beduidend succesvoller dan zonder.
Luis Suarez: er is geen AT'er (of Ajacied of voetballiefhebber) die er niét goed voor gaat zitten wanneer ie in balbezit komt. Love him or hate him, we mogen onze handen dichtknijpen met zo'n speler.
Maar het rendement dat ie uit 1 op 1 situaties met de vijandelijke keeper haalt, is abominabel. De wedstrijden tegen Marseille staan wat dat betreft niet op zich, want ook tegen bijv. Groningen, Heracles en Volendam slaagde Suarez er niet in om een x-aantal open kansen in een doelpunt om te zetten.
Maar waar bij Oleguer een slippertje breed uitgemeten wordt, wordt het standaard missen van open kansen door Suarez met de mantel der liefde bedekt.
En dat vat ik dus niet zo...