Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

Michael_B

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Michael_B » za jul 17, 2010 11:42 am

De Scheveninger - die bij de club van de Egyptische multimiljonair Mohamed Al-Fayed 1,8 miljoen per jaar kan verdienen, een miljoen meer dan in Amsterdam - was eerder in de Premier League werkzaam bij Tottenham Hotspur. Jol bracht The Spurs terug in de topvijf.
Dit staat in het stuk van het AD. Klopt volgens mij totaal niet. Jol verdient veel meer bij Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear

999

Bericht door 999 » za jul 17, 2010 11:44 am

Ajaciedjuh schreef:
Sportwereld schreef:'Jol verlaat Ajax na akkoord met Fulham'

AMSTERDAM - Fulham heeft Martin Jol bovenaan het verlanglijstje staan om de naar Liverpool vertrokken Roy Hodgson op te volgen. De Engelse club wil voor dit weekend weten of de trainer en zijn werkgever Ajax akkoord gaan met het aanbod.
Dat meldt het AD vandaag. Het Engelse Daily Mirror weet op haar beurt al met zekerheid te melden dat Jol voor een nieuwe kans in Engeland gekozen heeft.

De Scheveninger - die bij de club van de Egyptische multimiljonair Mohamed Al-Fayed 1,8 miljoen per jaar kan verdienen, een miljoen meer dan in Amsterdam - was eerder in de Premier League werkzaam bij Tottenham Hotspur. Jol bracht The Spurs terug in de topvijf.

Jol liet zich eerder deze week kritisch uit over het aan- en verkoopbeleid van het Ajax-bestuur. Marko Pantelic kwam niet tot een overeenstemming over een nieuwe verbintenis, terwijl een overgang van Gregory van der Wiel naar het buitenland ook een kwestie van weken lijkt.

Vooral het vertrek van Dennis Rommedahl naar het Griekse Olympiakos was een tegenvaller voor de trainer. ,,Ze zeiden (de directie, red.) dat het goed zou komen, maar het kwam niet goed," verklaarde Jol tegenover supportersvereniging AjaxLife. ,,Dat is een teleurstelling." (RED)
Het AD meldt het nu ook. Al is de kop wat stelliger dan de inhoud.
Hé, Jol zou bij AJAX meer dan 2 miljoen euro per jaar verdienen volgens velen ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 17, 2010 11:46 am

Yo schreef:Hopelijk is dit een storm in een glas water.
Mocht dit toch waar zijn dan lever ik ook mijn seizoenskaart in.
Aan een seizoen Koeman of Blind moet ik niet aan denken.
Ook al? Plaats genoeg straks in de Arena.

Een hoop speculaties, maar het lijkt erop dat Fulham wel degelijk belangstelling heeft voor Jol. En Jol zal niet op voorhand nee gezegd hebben, anders was de zaak meteen voorbij geweest.

Ik zou Jol niet missen. Ik heb liever een trainer met meer Ajax-gevoel. Maar als het alternatief is dat we Blind of Koe krijgen, heb ik liever dat Jol blijft zitten.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » za jul 17, 2010 11:47 am

Slechte vertaler, in het stuk waar het AD uit vertaalt, staat dat een miljoen minder is dan bij Ajax.
I think I lost my fucking headache

Rooie

Bericht door Rooie » za jul 17, 2010 11:47 am

Wat zou je van De Boer vinden? Zou Ajax er verstandig aan doen om iemand zonder ervaring voor de groep te zetten?

999

Bericht door 999 » za jul 17, 2010 11:48 am

Minder nog wel ?.Hoe geloofwaardig is dan zo'n stuk tekst ?.Trouwens lijkt me sterk dat Jol 2,8 miljoen per jaar bij AJAX incaseerd.
Laatst gewijzigd door 999 op za jul 17, 2010 11:52 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 17, 2010 11:48 am

Dat hangt ervan af wat ze binnen Ajax van De Boer vinden. Ik kan hem niet beoordelen, want ik zie hem als trainer nooit aan het werk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Rooie

Bericht door Rooie » za jul 17, 2010 11:52 am

999 schreef:Minder nog wel ?.Hoe geloofwaardig is dan zo'n stuk tekst ?.Trouwens lijkt me sterk dat Jol 2,8 per jaar miljoen bij AJAX incaseerd.
Hij ging niet voor niets weg bij HSV.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jul 17, 2010 11:55 am

Jol gewoon aan zijn contract houden. Met een De Boer of een Blind hebben wel genoeg seizoenen van ellende meegemaakt. Wellicht dat ze op een dag er wel klaar voor zullen zijn, maar nu moeten we alles doen om Jol te behouden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jul 17, 2010 12:24 pm

LucaS schreef:Slechte vertaler, in het stuk waar het AD uit vertaalt, staat dat een miljoen minder is dan bij Ajax.
Dat klopt niet Jol staat het hoogste op de paylist bij Ajax, rond de 3 miljoen excl bonus.

Maar lekker laten gaan, maar laat hem dan Atouba mee nemen.

Welkom CO

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 17, 2010 12:45 pm

Ik zou het heel erg jammer vinden als Jol vertrekt. Hij heeft deze selectie mooi aan het voetballen gekregen. Sinds jaren afgelopen seizoen weer regelmatig genoten.

Overigens moet Ajax met een statement naar buiten komen als het niet waar is.

Je zou zeggen dat er toch wel een journalist is die naar Ajax zou bellen voor een reactie :confused.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jul 17, 2010 12:49 pm

Ajaciedjuh schreef:Ik zou het heel erg jammer vinden als Jol vertrekt. Hij heeft deze selectie mooi aan het voetballen gekregen. Sinds jaren afgelopen seizoen weer regelmatig genoten.

Overigens moet Ajax met een statement naar buiten komen als het niet waar is.

Je zou zeggen dat er toch wel een journalist is die naar Ajax zou bellen voor een reactie :confused.gif:
Mooi aan het voetballen? Nou ik heb Ajax al 6 jaar niet meer mooi zien voetballen. Afgelopen seizoen was gewoon beter omdat we makkelijker wonnen en vaak met ruime cijfers, maar het positiespel was nog steeds erg matig.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 17, 2010 12:53 pm

Ik heb regelmatig zitten genieten. En ja, heeft natuurlijk met goals te maken, maar dat niet alleen. En ja, we zijn al jaren niks meer gewend, dus de referentie ligt laag.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 17, 2010 12:56 pm

Moest Jol vertrekken dan zou ik er toch echt stevig van balen. Ik wil nu gewoon eens een trainer die een aantal seizoenen blijft zitten. Natuurlijk is er nog het nodige op het spel aan te merken maar er is wel degelijk progressie geboekt.

Overigens denk ik niet dat Jol dit serieus overweegt. Hij is juist naar Ajax gekomen om bij een topclub te kunnen werken en om prijzen te kunnen winnen. Iets wat hij toch mist in zijn loopbaan. Als hij nu naar Fulham gaat weet hij zeker dat hij geen landstitels gaat winnen. Die kans is bij Ajax toch nog altijd een stuk groter.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 17, 2010 1:00 pm

AD heeft inmiddels de tekst aangepast. Verwijzen puur naar media in UK. En verder speculeren ze een beetje.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jul 17, 2010 1:03 pm

Zojuist meldt de nieuwslezeres op radio dat Jol volgende week begint bij Fulham.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 17, 2010 1:08 pm

http://nos.nl/artikel/172409-ajax-tegen ... eague.html

Audio link interview Jol: op het einde gaat het over zijn positie in relatie met de berichten uit Engeland. Daar doet hij ze af als speculatie.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jul 17, 2010 1:19 pm

Ajaciedjuh schreef:http://nos.nl/artikel/172409-ajax-tegen ... eague.html

Audio link interview Jol: op het einde gaat het over zijn positie in relatie met de berichten uit Engeland. Daar doet hij ze af als speculatie.
Maar hij wil ook niet zeggen dat er niks speelt.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za jul 17, 2010 1:25 pm

Ajax heeft aan AT5 laten weten niets te weten van het eventuele vertrek van Martin Jol. Ajax bereidt zich op dit moment in Portugal voor op het nieuwe seizoen. Zondagavond speelt het team van Martin Jol een oefenwedstrijd tegen FC Porto. Ajax laat weten dat Jol bij die wedstrijd in ieder geval op de bank zit.
Bron: At5.nl

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za jul 17, 2010 1:30 pm

Bij AT5 kunnen ze 'Fulham' niet eens spellen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 17, 2010 2:11 pm

Benji schreef:
999 schreef:Minder nog wel ?.Hoe geloofwaardig is dan zo'n stuk tekst ?.Trouwens lijkt me sterk dat Jol 2,8 per jaar miljoen bij AJAX incaseerd.
Hij ging niet voor niets weg bij HSV.
Hij ging daar weg omdat hij geen greep kreeg op het transferbeleid. Zal de geschiedenis zich herhalen?

Ook de Independent meldt dat Jol in gesprek is met Fulham.

Vermoedelijk is er wel iets gaande. Al sluit ik de optie van Peter (Jol zet wat in werking om de leiding van Ajax ertoe te dwingen hem meer geld te geven voor versterkingen) zeker niet uit.

Kilroy

Bericht door Kilroy » za jul 17, 2010 3:08 pm

Een “top ploeg”, Marillion? Er is geen top ploeg in de Eredivisie. Top ploegen, of “A” garnituur, zijn ploegen als Inter, Barca, Real etc. Wat is dan “B” garnituur? Well, dat zouden teams als Bayern, Lyon, Fiorentina, Sevilla e.d. moeten zijn als je reeel wilt blijven. Dan is Ajax hooguit een “C” team, net zoals Anderlecht b.v.
Ik kan best begrijpen dat Jol vreselijk geschrokken is van hoe de omstandigheden zich bij Ajax hebben ontwikkelt en het lijkt er sterk op dat hij het volgende seizoen met een situatie opgescheept zou komen te te zitten die nog gammeler is dan verleden jaar. Als de informatie v.w.b. Fulham tegen een lager salaris juist is, dan zal ik zeker respect voor hem behouden want dan is zijn motivatie duidelijk. Ondertussen zullen wij wel weer met Danny Blind voor een krats worden opgescheept. Dan weten we dus bij voorbaat dat het weer een puinhoop wordt. Good luck!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 17, 2010 3:08 pm

ach joey, net effe wat bronnen nagezocht en wat blijkt: Radio 1 maakt helemaal geen melding van een vertrek van Jol. Dit meldde een andere bron dan de Independent, maar tis dus een leugen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 17, 2010 3:12 pm

Dus ZsoG liegt? :confused.gif:

Ik heb het niet over Radio 1 gehad, hoor. Heb niet geluisterd.

http://www.vi.nl/Nieuws-item/183371/Al- ... er-Jol.htm

http://www.guardian.co.uk/football/2010 ... martin-jol (Let op de laatste alinea.)

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za jul 17, 2010 3:50 pm

Ik heb niet gezegd dat ik naar radio 1 aan het luisteren was. Je moet die gefrustreerde hartpatient niet altijd serieus nemen. Medicijnen vergeten doc?

Plaats reactie