Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Nee, afgezien van de vraag of ik het met je eens ben of niet, iedereen hier heeft alle recht om erg negatief of juist erg positief te zijn over dingen die hij/zij bij onze club ziet gebeuren. Om nu elke keer te gaan zeiekn dat je iemand negatief vind, maak je het er niet beter op. ga in op wat iemand zegt of negeer hem/haar. Dat lijkt me de bedoeling van het forum.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 10/11
Ik ga toch in op wat hij zegt, ik geef aan dat ik hem te negatief vind. Als je dat niet kunt handelen adviseer ik je me te negeren.LucaS schreef:Nee, afgezien van de vraag of ik het met je eens ben of niet, iedereen hier heeft alle recht om erg negatief of juist erg positief te zijn over dingen die hij/zij bij onze club ziet gebeuren. Om nu elke keer te gaan zeiekn dat je iemand negatief vind, maak je het er niet beter op. ga in op wat iemand zegt of negeer hem/haar. Dat lijkt me de bedoeling van het forum.

-
Sky Sports News are reporting that Fulham have spoken to Martin Jol's representatives today, and the talks went very well. Fulham will make an official approach to Ajax within 48 hours.
Jol still has a home on the outskirts of London and has always said that he would like to return to live in the U.K.
[EDIT: The Guardian are reporting that 'sources close to Jol' (i.e. Jol) have told them that he might prefer to wait and see if a better job comes along. He believes that an opportunity to work with Chris Hughton at Newcastle will materialize soon.]
Jol still has a home on the outskirts of London and has always said that he would like to return to live in the U.K.
[EDIT: The Guardian are reporting that 'sources close to Jol' (i.e. Jol) have told them that he might prefer to wait and see if a better job comes along. He believes that an opportunity to work with Chris Hughton at Newcastle will materialize soon.]
Er is inderdaad niets dat er op wijst dat Jol misschien weg gaat. Alles is koek en ei.
Misschien ligt het aan mij, maar op mij maakt het de indruk dat vooral veel mensen elkaar napraten. Niet voor niets heeft nog geen Nederlands medium er onafhankelijk iets gemeld.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Kan ook tactiek zijn van het kampje Jol natuurlijk om zo wat extra druk bij Ajax neer te leggen. Willig mijn wensen voor het kopen van spelers nu eens in, want anders ben ik zo weer weg. Het is namelijk niet echt logisch dat die kranten zo maar even bij Jol uit komen.
Waarom niet? Jol heeft een goede naam in Engeland.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
En ligt gewoon aan de ketting bij Ajax. Er zijn wel meer mensen met een goede naam in Engeland en het valt me op dat er meer mensen op het lijstje staan die allemaal gewoon zonder club zitten. Ik vraag me dan af hoe ze bij een naam als Jol komen, want logisch is dat niet. Speelt voorronde Cl, aardig eerste seizoen met een dik contract om langer te blijven.
Ik vind niet dat de sites elkaar napraten, er komen steeds meer details bij. Dit bericht suggereert haast een vlucht uit Amsterdam, Jol zou flink minder gaan verdienen.
Jol agrees Fulham deal - Exclusive
Published 23:00 16/07/10 By Darren Lewis
Recommend
Martin Jol last night agreed a deal to take over as Fulham manager.
Mirror Sport yesterday revealed how the former Spurs boss had shot to the head of the queue in the race to succeed Roy Hodgson at Craven Cottage.
Jol will fly out to join the Fulham squad on their 10-day tour of Sweden next week.
Sven Goran Eriksson had appeared to be favourite for the job until it emerged Ajax chief Jol had been in talks with Fulham.
Negotiations stalled over pay. Club owner Mohamed Al Fayed had earmarked a salary of £1.5million a year – £1m less than Jol earned at Ajax.
However, the pair reached a compromise, with Jol known to be keen to return to the Premier League.
Al Fayed wants him because of his solid track record, taking Spurs to two fifth-placed finishes in the Premier League and Ajax to within a point of the Dutch title.
The 54-year-old, sacked by Spurs in October 2007, still owns a house in England and has told friends he has unfinished business after being off-loaded by Tottenham.
Spurs needed a win on the final day of the 2005-6 season to qualify for the Champions League, but were forced to put out a weakened team when a bug swept through the squad and lost to West Ham.
They conceded just 38 league goals during that campaign, their fewest since 1971.
The following season, Jol led Spurs to another fifth-placed finish and reached the quarter-finals of the UEFA Cup and the FA Cup, losing to the eventual winners in both.
By leaving Ajax Jol will be turning his back on a club that have qualified for next season’s Champions League.
But he is known to be unhappy at the prospect of some of the club’s best players - World Cup keeper Markus Stekelenburg and striker Luis Suarez - being sold.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Ma ... 29057.html
Gewoon Jol aan z'n contract houden? Maar goed, Jol zal zich wel verkeken hebben op de mogelijkheden bij Ajax. Dan kan je wel zeggen dat hij wist waar hij aan begon, maar het feit dat Jol geen spelers kan kopen, een bestuur beloftes doet die het niet nakomt (Rommedahl) en hij anderhalf week voor de voorronde van de CL nog geen nummer negen tot zijn beschikking heeft. Ik kan wel begrijpen dat de maat dan vol is. Maar dit kun je op dit moment echt niet gebruiken, hiermee slinken je kansen op een landstitel het komend seizoen aanzienlijk en de CL-qualificatie staat voor de deur. Opvolgers: Blind in combi met de Boer?
- peter
Rommedahl was veelal wisselspeler bij Jol. Daarnaast weet hij verdomd goed hoe de vlag er bij hangt en dat Ajax altijd last heeft van kapers op de kust. Mocht hij vertrekken dan weet ik meer dan genoeg.D_skilled schreef:Dan kan je wel zeggen dat hij wist waar hij aan begon, maar het feit dat Jol geen spelers kan kopen, een bestuur beloftes doet die het niet nakomt (Rommedahl) en hij anderhalf week voor de voorronde van de CL nog geen nummer negen tot zijn beschikking heeft. Ik kan wel begrijpen dat de maat dan vol is.
Eens, als Jol vertrekt is het een slappe lul en enorme egotripper.
Tsjah, Jol heeft niks met Ajax, dat wist je vooraf al. Ajax heeft behoefte aan continuïteit, iemand met een hart voor Ajax. Die 3 a 4 jaar blijft.
En dan weet Edwin Evers nog even doodleuk te melden dat Koeman eventueel z'n opvolger wordt
Hilarisch.

Hilarisch.
- Ajaciedjuh
Idd. Maar ik weet 1 ding zeker: Jol gaat niet vertrekken als hij daar minder gaat verdienen.LucaS schreef:Eens, als Jol vertrekt is het een slappe lul en enorme egotripper.
Koeman is natuurlijk helemaal hilarisch.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk dat het wel los loopt. Jol gaat niet naar Fulham, lijkt me.
Dat wat Hodgson daar gespresteerd heeft, is niet te toppen. En Jol heeft vorig seizoen bij Ajax iets opgebouwd, waarvan ie de vruchten wil plukken.
Dat wat Hodgson daar gespresteerd heeft, is niet te toppen. En Jol heeft vorig seizoen bij Ajax iets opgebouwd, waarvan ie de vruchten wil plukken.
Ik geloof er geen hol van, maar toch heb ik een ongemakkelijk gevoel. Als Jol gaat lever ik mijn SCC in ieder geval in.
Niet wéér.
Niet wéér.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ach, hij heeft het hele jaar continu in de interesse van diverse Engelse clubs gestaan, toch zit hij nog gewoon bij Ajax. In de winterstop, toen hij op een kansloze achterstand (9 punten) van Twente en psv stond, kon hij volgens de media ook naar de halve Premier League. Was voor hem toch een ideaal moment geweest. Ik neem het allemaal met een flinke korrel zout.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik ook. Als Jol mag vertrekken, dan neem ik minimaal een seizoen vrijaf en is het misschien wel voor langere tijd afgelopen tussen mij en Ajax-1.De Dominee schreef:Ik geloof er geen hol van, maar toch heb ik een ongemakkelijk gevoel. Als Jol gaat lever ik mijn SCC in ieder geval in.
Zo heb ik er geen zin meer in.
(Er bestaat toch een mogelijkheid om je seizoenkaart per wedstrijd te 'verkopen' als je zelf niet gaat? Dan krijg je toch een percentage van het geld terug? Dan doe ik dat gewoon zeventien keer. Ik zeg mijn scc nog niet definitief op, eerst maar eens een jaartje 'vrij', maar als ze Jol laten gaan, breek bij mij tot nader order het lijntje. Dan haal ik mijn portie leuk voetbal en clubgevoel komend seizoen op De Toekomst, en stopt het qua Ajax-1.)
K.
Still alive...
- Ajaciedjuh
Het AD meldt het nu ook. Al is de kop wat stelliger dan de inhoud.Sportwereld schreef:'Jol verlaat Ajax na akkoord met Fulham'
AMSTERDAM - Fulham heeft Martin Jol bovenaan het verlanglijstje staan om de naar Liverpool vertrokken Roy Hodgson op te volgen. De Engelse club wil voor dit weekend weten of de trainer en zijn werkgever Ajax akkoord gaan met het aanbod.
Dat meldt het AD vandaag. Het Engelse Daily Mirror weet op haar beurt al met zekerheid te melden dat Jol voor een nieuwe kans in Engeland gekozen heeft.
De Scheveninger - die bij de club van de Egyptische multimiljonair Mohamed Al-Fayed 1,8 miljoen per jaar kan verdienen, een miljoen meer dan in Amsterdam - was eerder in de Premier League werkzaam bij Tottenham Hotspur. Jol bracht The Spurs terug in de topvijf.
Jol liet zich eerder deze week kritisch uit over het aan- en verkoopbeleid van het Ajax-bestuur. Marko Pantelic kwam niet tot een overeenstemming over een nieuwe verbintenis, terwijl een overgang van Gregory van der Wiel naar het buitenland ook een kwestie van weken lijkt.
Vooral het vertrek van Dennis Rommedahl naar het Griekse Olympiakos was een tegenvaller voor de trainer. ,,Ze zeiden (de directie, red.) dat het goed zou komen, maar het kwam niet goed," verklaarde Jol tegenover supportersvereniging AjaxLife. ,,Dat is een teleurstelling." (RED)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik denk dat Jol op een vertrek uit is. Steeds meer signalen wijzen daar toch op. Zou op dit moment een ramp zijn voor Ajax, al ben ik nog steeds niet overtuigd van de trainer Jol.
Dat is een gevalletje copy-paste. Pas als de AD-journalisten zelf met nieuws komen, zegt het iets.
We zullen het gaan zien de komende dagen, al lijkt het me apart dat Jol, mocht dit waar zijn, gewoon mee is naar Portugal. Neem aan dat ze daar vandaag heen gaan?
We zullen het gaan zien de komende dagen, al lijkt het me apart dat Jol, mocht dit waar zijn, gewoon mee is naar Portugal. Neem aan dat ze daar vandaag heen gaan?
Maar het staat inmiddels wel in het AD, Benji. Hebben ze het al gecheckt bij Danny, denk je?
Het stinkt aan alle kanten!
Tja Joey, op de AD-redactie zitten ook gewoon journalisten die berichten van elders overnemen. Gisterochtend stond er ook tussen aanhalingstekens dat Ajax Braafheid in die deal wilde betrekken, als bronvermelding stond de Telegraaf erbij. Vervolgens komt er een bericht zonder bronvermelding (gewoon van hun eigen sportjournalisten) die dat tegenspreekt. Dat zijn de mannen met ingangen. Nu staat het ook tussen aanhalingstekens en staat erbij dat het is overgenomen van Engelse media. Afwachten dus, we gaan het de komende dagen zien.
Zouden jullie de trainer Jol overigens gaan missen of is het vooral teleurstelling dat het wéér onrustig is zo vlak voor het begin van het seizoen?
Zouden jullie de trainer Jol overigens gaan missen of is het vooral teleurstelling dat het wéér onrustig is zo vlak voor het begin van het seizoen?
Laatst gewijzigd door Rooie op za jul 17, 2010 11:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hopelijk is dit een storm in een glas water.
Mocht dit toch waar zijn dan lever ik ook mijn seizoenskaart in.
Aan een seizoen Koeman of Blind moet ik niet aan denken.
Mocht dit toch waar zijn dan lever ik ook mijn seizoenskaart in.
Aan een seizoen Koeman of Blind moet ik niet aan denken.