Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

joey
Erelid

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 4:45 pm

Geen idee, Benji. Toen Jol naar Ajax ging hadden ze in Duitsland tot het allerlaatst niets in de gaten. Die dingen gebeuren dus.

Ik weet het niet, Fulham lijkt me niet de beste club. Aan de andere kant merk je aan alles dat Jol wil kopen en zich belemmerd voelt door de leiding van Ajax.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 16, 2010 5:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Chris

Bericht door Chris » vr jul 16, 2010 4:52 pm

joey schreef:Ik weet het niet, Fulham lijkt me niet de beste club. Aan de andere kant merk je aan alles dat Jol wil kopen en zich belemmert voelt door de leiding van Ajax.
Waar zegt Jol dat hij zich belemmert voelt door de leiding van Ajax? Of heeft jouw antenne dat opgepikt? Heb je enig concreet bewijs? Of gooi je wederom olie op het vuur?
Same old, same old
Chris a.k.a Giiser

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 4:54 pm

Deze is van 6 uur geleden, en hier (b)lijkt dat de media in Engeland geen idee hebben of Jol interesse heeft of niet.
Former Spurs boss Martin Jol is favourite for Fulham job
David Smith
16.07.10

Fulham are unlikely to name their new manager before they go on tour to Sweden next week.

Former Spurs boss Martin Jol is now the firm front-runner as Sven-Goran Eriksson appears to have priced himself out of the running by demanding too much money.

Over two weeks have passed since Roy Hodgson called time on a successful two-and-a-half-year stint at Craven Cottage. The team begin their training camp in Sweden on Monday and play Halmstad on Thursday.

Two of the candidates for the job — Switzerland coach Ottmar Hitzfeld and the USA's Bob Bradley — both now seem unlikely to take up the post.

Former Bayern Munich manager Hitzfeld ruled himself out of the race, while a statement from the United States Soccer Federation outlined their intention for Bradley to extend his current contract as the national team manager.

“Bob is under contract with US Soccer until the end of the year and discussions are on-going,” a USSF spokesman said.

Fulham owner Mohamed Fayed has apparently set a limit of £1million a year for the new manager's salary.

Eriksson revealed earlier this week that he was considering a lucrative offer to return as head coach of the Ivory Coast, whom he managed at the World Cup.

“They were really pleased and I guess that I can stay on if I want to,” Eriksson said. “I will make up my mind in a week or so.”

Jol, who was sacked by Tottenham in October 2007, may relish the opportunity of managing in the Premier League again although whether he would leave Ajax, who will play Champions League football if they come through qualifying, is unclear.

With Fulham's pre-season campaign under way, the players are desperate to see the situation resolved as soon as possible.

“It is frustrating not having someone in place,” said midfielder Simon Davies following Fulham's first pre-season fixture against Brentford, which they won 5-0.

http://www.thisislondon.co.uk/standard- ... ham-job.do
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 4:56 pm

Chris schreef:
joey schreef:Ik weet het niet, Fulham lijkt me niet de beste club. Aan de andere kant merk je aan alles dat Jol wil kopen en zich belemmert voelt door de leiding van Ajax.
Waar zegt Jol dat hij zich belemmert voelt door de leiding van Ajax? Of heeft jouw antenne dat opgepikt? Heb je enig concreet bewijs? Of gooi je wederom olie op het vuur?
Same old, same old
Versterkingen in de winterstop die niet kwamen, het vertrek van Rommedahl...

Heb je geen antenne voor nodig. Jol is er duidelijk niet blij mee.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr jul 16, 2010 4:59 pm

Waarom zou Jol in vredesnaam naar een veel kleinere club dan Ajax willen, terwijl hij met ons de Champions League in kan, wat hij nog nooit heeft bereikt? Bovendien heeft Fullham vorig jaar de finale van de Uefa-cup gehaald, dus is er daar weinig eer aan te halen op dit moment; het is waarschijnlijk toch een stuk minder dan vorig jaar, geen ideaal moment om in te stappen, dus.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 5:00 pm

Salaris? Ruimte voor versterkingen? Ik zeg maar wat. In Duitsland wilde niemand geloven dat Jol HSV inruilde voor Ajax.

Ik heb geen idee hoe Fulham ervoor staat.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 16, 2010 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest

Bericht door Feest » vr jul 16, 2010 5:00 pm

Ik hou het op Bradley.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 5:17 pm

Ik denk ook niet dat Jol het doet en ik denk ook dat Jol voor Fulham te duur is. Die man verdient een vermogen bij Ajax. Maar je weet het nooit, natuurlijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 5:20 pm

:sleepy.gif:

Je weet echt totaal niet waar je het over hebt, hè?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr jul 16, 2010 5:25 pm

Als het maar negatief voor Ajax is, dan is joey bereid álles te geloven of aannemelijk te vinden. :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 7:28 pm

Wat doen jullie weer vervelend. Joey zegt helemaal niets raars. Het is niet uitgesloten dat Jol op zo'n aanbieding zou ingaan. EN het is een feit dat Jol van de week nogal jaloers over PSV riep dat die zich wel versterkten ondanks een gebrek aan geld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 7:30 pm

joey schreef:Ik zeg maar wat.
Laten we het hier maar bij houden.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 7:34 pm

Gelukkig weet Bert precies hoe het zit en post Bert alleen maar als hij precies van hoed én rand weet. :excited.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 7:38 pm

Dank je, Luuk. :biggthumpup.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 16, 2010 7:41 pm

Als Jol mocht vertrekken dan denk ik dat Bertje groot voorstander is van Marco van Basten hehe.

Jol komt vaak in de media, trouwens. Hij ligt op de een of andere manier nog altijd goed in de markt daar.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr jul 16, 2010 7:49 pm

LucaS schreef:Wat doen jullie weer vervelend. Joey zegt helemaal niets raars. Het is niet uitgesloten dat Jol op zo'n aanbieding zou ingaan. EN het is een feit dat Jol van de week nogal jaloers over PSV riep dat die zich wel versterkten ondanks een gebrek aan geld.
Joey zegt wél wat raars. Hij claimt (in een ondertussen weer verwijderde posting) dat hij 'gewoon' een bericht post. Dat is onzin, hij post allemaal suggestieve berichten en vult ze vervolgens aan met wat anti-Ajax teksten. Een ouderwetse, negatieve zeurcampagne van zijn kant. Redenen waarom Jol weg zou willen zijn allemaal volstrekt logisch, de overgrote meerderheid aan argumenten waarom het volstrekt onwaarschijnlijk is dat Jol vertrekt wordt compleet genegeerd.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 7:52 pm

Het credo van deze tijd. Roepen dat het best eens gezegd mag worden en het ondertussen bij elke gelegenheid rondschreeuwen. We weten nu wel dat jij (en sommige anderen) vinden dat alles wat Joey zegt negatief over Ajax is. Als dat zo stoort, negeer hem gewoon zou ik zeggen, maar vergal niet de discussie en sfeer met constant dat zelfde riedeltje over Joey's foute mening.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 7:52 pm

LucaS schreef:Gelukkig weet Bert precies hoe het zit en post Bert alleen maar als hij precies van hoed én rand weet. :excited.gif:
Nee, maar ik probeer geen volslagen onzin te verkondigen en als dat wel het geval is mag je me daar natuurlijk altijd op wijzen.

Als de UL-finalist van het afgelopen jaar geen al te beste club meer is, een club die al een decennium in de PL speelt Jols salaris niet kan betalen en we volop speculeren dat de Ajax-leiding onder druk wordt gezet omdat Jol niet mag kopen van de Ajax-leiding omdat een Engelse bron meldt dat een club interesse zou (zekerheid durft die bron dus niet eens te geven; ingehuurd door Cruijff wellicht :smallgrin.gif: ) hebben, dan klopt er natuurlijk iets niet. Maar goed, Scherrer en ik zullen wel smeerlappen (of wat er ook al weer precies stond) zijn als we dat aangeven. :biggthumpup.gif:

Enne, Peter, laat die Van Basten maar komen! :blub.gif: ;)

En met niemand anders!

peter

Bericht door peter » vr jul 16, 2010 7:53 pm

Scherrer schreef:
LucaS schreef:Wat doen jullie weer vervelend. Joey zegt helemaal niets raars. Het is niet uitgesloten dat Jol op zo'n aanbieding zou ingaan. EN het is een feit dat Jol van de week nogal jaloers over PSV riep dat die zich wel versterkten ondanks een gebrek aan geld.
Joey zegt wél wat raars. Hij claimt (in een ondertussen weer verwijderde posting) dat hij 'gewoon' een bericht post. Dat is onzin, hij post allemaal suggestieve berichten en vult ze vervolgens aan met wat anti-Ajax teksten. Een ouderwetse, negatieve zeurcampagne van zijn kant. Redenen waarom Jol weg zou willen zijn allemaal volstrekt logisch, de overgrote meerderheid aan argumenten waarom het volstrekt onwaarschijnlijk is dat Jol vertrekt wordt compleet genegeerd.
joey schreef:Ik denk ook niet dat Jol het doet en ik denk ook dat Jol voor Fulham te duur is. Die man verdient een vermogen bij Ajax. Maar je weet het nooit, natuurlijk.
Maar natuurlijk. Joey zegt hierin dat het waarschijnlijk is dat Jol vertrekt. Heel helder.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 7:53 pm

Tja, een beetje kinderachtig is het inmiddels wel Bert,

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 7:55 pm

LucaS schreef:Het credo van deze tijd. Roepen dat het best eens gezegd mag worden en het ondertussen bij elke gelegenheid rondschreeuwen. We weten nu wel dat jij (en sommige anderen) vinden dat alles wat Joey zegt negatief over Ajax is. Als dat zo stoort, negeer hem gewoon zou ik zeggen, maar vergal niet de discussie en sfeer met constant dat zelfde riedeltje over Joey's foute mening.
Wat is dit nou weer? Zolang joey berichten plaatst, geven wij daar natuurlijk reacties op. En dat mensen zijn mening fout vinden, dat neemt joey maar op de koop toe, hoor. Dat is nu eenmaal het risico dat je loopt wanneer je je mening verkondigt.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 7:58 pm

Je bent erg kinderachtig geworden, Bert. Ook dat is een mening, maar het lijkt me dat AT noch dit topic bedoeld is voor dergelijke opvattingen.

peter

Bericht door peter » vr jul 16, 2010 7:59 pm

Even inhoudelijk, want dit gaat ook nergens over.

Ik kan me wel voorstellen dat Jol gefrustreerd is over de verschrikkelijke voorbereiding op dit seizoen. Je moet er niet aan denken dat je eind Juli een belangrijke pot moet spelen, zonder dat je met je vaste kern hebt kunnen trainen. Wat dat betreft is het echt een nadeel dat we zoveel internationals hebben (en dat ze het zo goed deden). Neemt niet weg dat je gewoon kampioen moet worden en dan heb je ben je gelijk af van het gezeik, maar goed.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr jul 16, 2010 8:02 pm

De huidige gang van zaken vwb de voorbereiding is natuurlijk ook belachelijk. Maar goed, dat los je niet op door nu nog van club te veranderen.

En met niemand anders!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr jul 16, 2010 8:03 pm

LucaS schreef:Het credo van deze tijd. Roepen dat het best eens gezegd mag worden en het ondertussen bij elke gelegenheid rondschreeuwen. We weten nu wel dat jij (en sommige anderen) vinden dat alles wat Joey zegt negatief over Ajax is. Als dat zo stoort, negeer hem gewoon zou ik zeggen, maar vergal niet de discussie en sfeer met constant dat zelfde riedeltje over Joey's foute mening.
Joey verpest de discussie ook met zijn eeuwige gegal. Maar dan horen we je niet...

Plaats reactie