Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Yopi
Erelid

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Yopi » do mei 22, 2014 2:44 pm

Welk oude niveau????

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr mei 23, 2014 9:08 am

http://www.youtube.com/watch?v=iu7j5NaX ... -NwOvg_PbQ

Jari is back!

Waarom spelen ze in de oude uitshirts?

Rutger

Bericht door Rutger » vr mei 23, 2014 12:32 pm

Misschien houden ze in China niet zo van roze. :smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 23, 2014 12:44 pm

Yopi schreef:
wimpey schreef:
Peter schreef: Rooseveltlaan woonde hij, maar dat appartement heeft hij toen verkocht.
Zal z'n bank verkocht hebben. :smallgrin.gif:

Alkies en druggies: so boring. Kan er geen medelijden mee hebben. Losers.
Wat streng van jou.

Niet iedereen heeft genoeg bagage om iets van zijn leven te maken. Dat is nu eenmaal zo. Kan de persoon in kwestie vaak weinig aan doen.
Het leven is geen kinderboerderij. Als je van de rug van de pony valt, staat er niet altijd iemand klaar om je op te vangen. Je moet het nog altijd zelf doen in het leven.

Alkies en druggies denken enkel aan zichzelf. Ze hebben al zelfmedelijden genoeg. Daar hoeft een ander niet nog eens een extra portie bovenop te doen.

DelToro

Bericht door DelToro » vr mei 23, 2014 4:32 pm

wimpey schreef: Alkies en druggies denken enkel aan zichzelf. Ze hebben al zelfmedelijden genoeg. Daar hoeft een ander niet nog eens een extra portie bovenop te doen.
Als ze eenmaal aan de alcohol/drugs zitten we ja. Dat ze een alcohol/drugsprobleem hebben hoeft echter geen egoistische inslag te hebben. Dat kan juist voortkomen uit zorgen om iemand anders. Maar goed, je ziet het volgens mij nogal zwart-wit.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mei 25, 2014 11:33 am

DelToro schreef:
wimpey schreef: Alkies en druggies denken enkel aan zichzelf. Ze hebben al zelfmedelijden genoeg. Daar hoeft een ander niet nog eens een extra portie bovenop te doen.
Als ze eenmaal aan de alcohol/drugs zitten we ja. Dat ze een alcohol/drugsprobleem hebben hoeft echter geen egoistische inslag te hebben.
Hetgeen ik dan ook niet beweer. Oftewel: is je eigen interpretatie.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 28, 2014 7:40 pm

Klopt natuurlijk dat verslaafden alleen aan zichzelf denken. Een verslaafde is geen sympathiek mens.

Vraag is wel: waarom raakt iemand verslaafd? Ik begrijp dat Kieft zwaar gebukt ging onder zijn angsten. Dat is toch treurig. Zijn drugsgebruik was een vlucht.

DelToro

Bericht door DelToro » wo mei 28, 2014 11:33 pm

Exact. Dat ze niet goed omgaan met de situatie is duidelijk, maar om elke verslaafde daar keihard op af te rekenen vind ik harteloos.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr mei 30, 2014 10:52 am

DelToro schreef:Exact. Dat ze niet goed omgaan met de situatie is duidelijk, maar om elke verslaafde daar keihard op af te rekenen vind ik harteloos.
De grens tussen "goed en kwaad" is niet altijd even scherp, de ex-verslaafde wordt hulpverlener? Een arts als Jansen wordt verslaafd. Ik denk dat niemand ervoor kiest om verslaafd te raken. Ik zie om me heen trouwens veel, in mijn ogen, verslaafden, vooral als het om drank gaat. Iedere avond is er wel een andere smoes om te drinken. Veroordelen is te gemakkelijk. Zal het boek trouwens niet lezen, zoveel interesseert Kieft mij niet, ik vind en vond hem op tv wel erg rancunues.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za mei 31, 2014 9:50 pm

Laurent Delorge blijkt tegenwoordig nog weleens mee te doen met het eerste elftal van onze Zaterdag amateurs.

Die hoeven overigens nog maar één potje te winnen om te promoveren naar de Topklasse:
http://www.ajaxamateurs.nl/?p=8440

Zou opzich wel bijzonder zijn om volgend seizoen met een team in de Eredivisie, Jong Ajax in de Jupiler League en de amateurs dus in de Zaterdag Topklasse in de drie hoogste competities van het Nederlands voetbal actief te zijn.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jun 01, 2014 9:33 am

Zag dat ex-speler Akerboom meedeed met Noordwijk. Jordi van Duijn, is dat de keeper? In de opstelling lijkt hij dat niet te zijn en is het dus niet een ex-speler. Zag Cameron en Van Zoolingen ook bij Ajax staan, beiden hebben de B-jeugd en A-jeugd(?) gehaald?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo jun 01, 2014 11:20 am

Akerboom, was dat niet die jongen die een contract kon tekenen bij Ajax maar liever naar Fortuna Sittard ging?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jun 01, 2014 1:13 pm

Akerboom, was dat niet die jongen die een contract kon tekenen bij Ajax maar liever naar Fortuna Sittard ging?
Het eerste weet ik niet (meer), maar inderdaad: hij tekende voor Fortuna Sittard.

wimpey

Bericht door wimpey » di jun 03, 2014 6:36 am

Aras Özbiliz heeft voor de 3e keer een kruisband gescheurd.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di jun 03, 2014 8:24 am

David Endt dupe van ontslag Clarence Seedorf

David Endt had zijn jawoord al gegeven aan AC Milan, alle details waren besproken, maar het vroegtijdige ontslag van trainer Clarence Seedorf dwarsboomde het aantreden van de voormalig teammanager van Ajax.
Endt zou in dienst treden in een vergelijkbare rol als hij in Amsterdam had: als intermediair en vertrouwensman van de spelers. Seedorf benaderde de Amsterdammer persoonlijk, zoals hij ook de assistenten Jaap Stam en Hernan Crespo komend seizoen wilde toevoegen aan zijn staf.

'Hartstikke eervol', aldus Endt, groot liefhebber van het Italiaanse voetbal. 'Ik ken Clarence van vroeger en beschouwde dit als een unieke kans. Het speelde al vanaf januari, ik moest lang mijn mond houden, maar het is nu definitief afgeketst.'
AD

Ahum, hij was toch voor Inter? :au.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jun 03, 2014 11:52 am

Hij was inderdaad voor Inter, vraag me af of het bericht klopt, maar dat valt nu niet meer te controleren!

Özbiliz heeft weer een kruisband gescheurd! http://www.ajaxshowtime.com/voetbalnieu ... biliz.html

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do jun 05, 2014 2:30 pm

Ik zie nu pas dat Delorge aan het afbouwen is bij de amateurs van Ajax. De amateurs die 1 wedstrijd verwijderd zijn van promotie naar de Top Klasse. Promotie zou betekenen dat we in de drie hoogste klasses van het voetbal volgend jaar een team hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jun 05, 2014 7:37 pm

Yopi schreef:
David Endt dupe van ontslag Clarence Seedorf

David Endt had zijn jawoord al gegeven aan AC Milan, alle details waren besproken, maar het vroegtijdige ontslag van trainer Clarence Seedorf dwarsboomde het aantreden van de voormalig teammanager van Ajax.
Endt zou in dienst treden in een vergelijkbare rol als hij in Amsterdam had: als intermediair en vertrouwensman van de spelers. Seedorf benaderde de Amsterdammer persoonlijk, zoals hij ook de assistenten Jaap Stam en Hernan Crespo komend seizoen wilde toevoegen aan zijn staf.

'Hartstikke eervol', aldus Endt, groot liefhebber van het Italiaanse voetbal. 'Ik ken Clarence van vroeger en beschouwde dit als een unieke kans. Het speelde al vanaf januari, ik moest lang mijn mond houden, maar het is nu definitief afgeketst.'
AD

Ahum, hij was toch voor Inter? :au.gif:
Heel opvallend inderdaad. Toen hij nog in dienst was bij Ajax moesten we hier te pas en te onpas horen dat hij supporter was van Inter. En dan zou hij vervolgens doodleuk bij AC Milan gaan werken?

Was denk ik een zeer onverstandige keuze geweest van Seedorf. Op dat soort posities moet je geen vrienden en landgenoten neerzetten maar mensen die de club en omgeving dáár kennen.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » vr jun 06, 2014 11:22 am

Zeker onverstandig. Seedorf kijkt niet verder dan zijn neus lang is.

Andere generatie, andere cultuur, ander type spelers. Bij Ajax liepen en lopen geen vedetten rond.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jun 06, 2014 11:44 am

Yopi schreef: Bij Ajax liepen en lopen geen vedetten rond.
M.u.v. Dave Endt natuurlijk. :smallgrin.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jun 06, 2014 11:41 pm

Allemaal mooi en aardig natuurlijk. Maar hoe zou het met Sjaak Storm gaan?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jun 07, 2014 7:12 am

Is die niet keeperstrainer van de Heerenveen-jeugd, ik meen zoiets een tijd geleden te hebben gelezen.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » za jun 07, 2014 11:08 am

Manucharyan is nog steeds international.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do jun 12, 2014 3:11 pm

Demosthenes schreef:Hij was inderdaad voor Inter, vraag me af of het bericht klopt, maar dat valt nu niet meer te controleren!
Het bericht klopt, hij zegt het net zelf:

http://www.wkdaily.nl/livestream

Het was werk en het was interessant, dus wilde hij het doen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 13, 2014 5:27 pm

Die Delorge heeft 295 wedstrijden in het betaalde voetbal gespeeld in zowel Belgie als Nederland waarvan vier (4) hele voor Ajax en kijk eens wat de kop in het AD is........ Het is en blijft een kakkerlakkenkrant. :smile-ajax.gif:
Ex-Ajacied Delorge veroordeeld om matchfixing

Voormalig eredivisiespeler Laurent Delorge is schuldig bevonden aan matchfixing. De 34-jarige Belg nam tussen 2004 en 2006 als speler van Lierse SK geld aan om wedstrijden te beïnvloeden. Net als andere spelers kreeg Delorge vandaag in de Brusselse rechtbank een voorwaardelijke celstraf van 10 maanden en een boete van 5500 euro waarvan de helft voorwaardelijk opgelegd.
De Chinees Zheyun Ye, spil in het gokschandaal bij Lierse, kreeg 5 jaar gevangenisstraf. Toenmalig trainer Paul Put moet 2 jaar naar de gevangenis.

Delorge werd ondanks zijn besmette imago in 2006-2007 door ADO Den Haag naar Nederland gehaald en speelde daarna kort voor Ajax en ruim vier jaar bij Roda JC.
AD
YNWA

Plaats reactie