Sven Mislintat
Moderator: mods
Re: Sven Mislintat
Maar je zal je afvragen, welke buitenlandse trainer wilt naar een slangenkuil zoals Ajax komen?
-
Hoezo slangenkuil?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
https://www.youtube.com/watch?v=iwKC92Q_Td0
Komt wel goed over hoor, onze TD.
je krijgt er gelijk vertrouwen in
Komt wel goed over hoor, onze TD.
je krijgt er gelijk vertrouwen in
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ook altijd leuk om te lezen.
Die Max Lesser die meekomt met Mislintat
reacties op twitter; Gute Leute umgeben sich mit guten Leuten. #VfB
Die Max Lesser die meekomt met Mislintat
reacties op twitter; Gute Leute umgeben sich mit guten Leuten. #VfB
Lui van De T. worden gek. Niks lekt. Max Lesser was er gister ineens.
Mike is werkloos
Stelde gisteren ook geen vraag aan Sven.
Was dat een bewussie of spreekt ie geen engels
Ging het over Overmars hebben. (gemiste kans om goede vragen te stellen)
Ajax had trouwens bedrijfsrecherche ingeschakeld n.a.v. al dat lekken vorige zomer.
Die twitteraar Hamstelaar is ook aan de tand gevoeld en heeft wat bronnen moeten geven. (en schijnbaar gedaan)
Mede daardoor heeft hij zijn account gesloten en gaat nu verder als Klerry Hunstra. Heeft inmiddels bij lange na niet meer de info die hij vorig jaar had.
Hij doet nog wel alsof hij dingen weet maar weet eigenlijk niks meer. Zijn connectie was Schreuder/Zaakwaarnemer (die hoek)
n.a.v. die bedrijfsrecherche heeft Ajax ook besloten dat dit soort info niet meer op straat mag liggen. Dat doet de TD (en zijn innercircle) erg goed.

Was dat een bewussie of spreekt ie geen engels

Ajax had trouwens bedrijfsrecherche ingeschakeld n.a.v. al dat lekken vorige zomer.
Die twitteraar Hamstelaar is ook aan de tand gevoeld en heeft wat bronnen moeten geven. (en schijnbaar gedaan)
Mede daardoor heeft hij zijn account gesloten en gaat nu verder als Klerry Hunstra. Heeft inmiddels bij lange na niet meer de info die hij vorig jaar had.
Hij doet nog wel alsof hij dingen weet maar weet eigenlijk niks meer. Zijn connectie was Schreuder/Zaakwaarnemer (die hoek)
n.a.v. die bedrijfsrecherche heeft Ajax ook besloten dat dit soort info niet meer op straat mag liggen. Dat doet de TD (en zijn innercircle) erg goed.
-
Na een Twitterfittie bleek Huntsra gewoon direct aan Freek Jansen te lekken.Mano schreef: ↑do jun 15, 2023 12:40 pmMike is werkloos![]()
Was dat een bewussie of spreekt ie geen engels![]()
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Terecht dat Ajax dit uitgezocht heeft.Ajax had trouwens bedrijfsrecherche ingeschakeld n.a.v. al dat lekken vorige zomer.
Ze moeten ook niet lekken naar de échte Ajacieden binnen de vereniging, die klappen nog wel eens uit de school.n.a.v. die bedrijfsrecherche heeft Ajax ook besloten dat dit soort info niet meer op straat mag liggen. Dat doet de TD (en zijn innercircle) erg goed.
Verweij zoekt nu op internet naar nieuws, erg triest. Dat van die vader werd elders al eerder gemeld.
Voorbereiding begint over 10 dagen alweer, toch? Ik verwacht natuurlijk niet dat we tegen die tijd de definitieve selectie rond hebben, maar eigenlijk zou je deze week al wat meer duidelijkheid verwachten vwb aankoop/verkoop. Het is erg stil en/of duurt erg lang allemaal (bijv. met die Spertsyan).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Eerst verkopen? 

De verkopen kunnen ook pas eind augustus plaatsnemen. Mislintat heeft aangegeven dat er versterkingen bij moeten op bepaalde posities, los van of/wie er weggaat. Lijkt me dus niet dat ie tot 31 augustus gaat wachten daarmee.
-
Na de geruchten rond Sperssyan/Guler en Sambo/Gaaei hebben ze dus besloten een creative middenveler en rechtsback als prioriteiten staan, logisch ook.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Maar dan mogen ondertussen toch een beetje haast maken daarmee?Andriy Demchenko schreef: ↑zo jun 18, 2023 11:57 amNa de geruchten rond Sperssyan/Guler en Sambo/Gaaei hebben ze dus besloten een creative middenveler en rechtsback als prioriteiten staan, logisch ook.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mwah ik hoop nog altijd dat ze eerst wat verkopen. Stel WHU komt voor Alvarez en biedt 10-15 mio meer dan Dortmund, dan kun je net even in een ander vijvertje vissen qua vervanging.
Worden aan wel heel veel spelers gelinkt zeg. Voor mijn gevoel meer dan in andere jaren.
Worden aan wel heel veel spelers gelinkt zeg. Voor mijn gevoel meer dan in andere jaren.
In een transferperiode moet je altijd de juiste balans zien te vinden tussen geduld en effectiviteit. Soms kan het echt lonen om wat langer te wachten op een speler die beter is. Maar wanneer wacht je te lang en loop je daarmee het risico om overal naast te grijpen? Wanneer ga je voor de optie die misschien iets minder potentie heeft maar wel direct haalbaar? Je wil de voorbereiding natuurlijk graag gebruiken om nieuwe spelers in te passen.
En de inkomsten zijn natuurlijk ook van belang. Inderdaad. Als Alvarez voor 10 extra naar West Ham zou gaan zit je misschien net iets ruimer in je mogelijkheden.
Wij weten natuurlijk niet hoever ze op enig moment al zijn met een aan- of verkoop. Is Alvarez echt 95% zeker vertrokken? Dan kun je wel handelen alsof dat is gebeurd. Maar is het nog 50/50 dan wacht je misschien beter nog even met een opvolger.
En de inkomsten zijn natuurlijk ook van belang. Inderdaad. Als Alvarez voor 10 extra naar West Ham zou gaan zit je misschien net iets ruimer in je mogelijkheden.
Wij weten natuurlijk niet hoever ze op enig moment al zijn met een aan- of verkoop. Is Alvarez echt 95% zeker vertrokken? Dan kun je wel handelen alsof dat is gebeurd. Maar is het nog 50/50 dan wacht je misschien beter nog even met een opvolger.
Nil volentibus arduum
- peter
Val in herhaling, maar zolang we maar niet 8-10 van dit soort vondsten gaan krijgen. Zoals jij al zei heeft het cocktail trio dat vorig jaar al gedaan en dat is eenmalig hoop ik toch.
Vorig jaar dus gewoon Bassey, Wijndal, Kaplan en Sanchez hè. Een complete achterhoede voor 40-50 mio. Sorry, ik blijf me daar dus druk om maken.
Vorig jaar dus gewoon Bassey, Wijndal, Kaplan en Sanchez hè. Een complete achterhoede voor 40-50 mio. Sorry, ik blijf me daar dus druk om maken.
Idem. En dan krijgen de speler en zaakwaarnemer ook nog mooie bedragen.
Geen wonder dat er nu in een ander segment wordt geshopt.
Geen wonder dat er nu in een ander segment wordt geshopt.
Ken jij deze speler, Wimpey? Of doel je op het proces.
IK GELOOF!!!!!!
Dat laatste, Rishi.
Ook hier lijkt het proces en zijn lijstje best interessant. Een speler die bij AS Roma lijkt door te breken, normaliter niet te koop is maar nu de club door financiële perikelen moet verkopen (voor het einde van dit jaar 30 miljoen) slaat Mislintat toe. Ik ken de speler niet maar hieruit kan toch opgemaakt worden dat hij de markt kent en weet wat er speelt? Of zou dit via een zaakwaarnemer zijn gegaan met wie hij nauwe banden heeft?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Dat suggereert in ieder geval de Telegraaf. Lemic is weer binnen bij Ajax.
Dat gelooft alleen de Telegraaf die werkelijk de meest krankzinnige dingen roeptoetert. Ze hebben geen nieuws dus verzinnen ze het ter plekke. Zouden ze echt niet doorhebben hoe vreselijk voor lul ze staan. Worden door zo’n beetje iedereen uitgekotst