Lichtpuntjes...
Moderator: mods
- Suarez, Huntelaar, Sulejmani, Cvitanich, Aissati, de Jong, Sarpong, v/d Wiel, Lindgren, Stekelenburg, Vertonghen, Emanuelson, Anita
- komt een veelbelovende lichting spelers (Castillion, van Rhijn) aan.
- grote opruiming gehouden
- presentatie van van Basten
- nog steeds niet uitgeschakeld zijn voor de titel
-
En als je een email krijgt met als onderwerp " naakt foto's van Kilroy " in je meelbox, moet je het zeker openen als je wilt zien wie de kleinste smurf van de wereld heeft .. .Kilroy schreef:If you get an e-mail with "Nude Photos of Sarah Palin" in the subject line, do not open it.
It might contain a virus.
If you get an e-mail with "Nude Photos of Hillary Clinton", do not open it.
It might contain nude photos of Hillary Clinton.

Blij met de punten ...
- Daily Blind
Alleen deze snap ik niet?goodfella schreef:- Suarez, Huntelaar, Sulejmani, Cvitanich, Aissati, de Jong, Sarpong, v/d Wiel, Lindgren, Stekelenburg, Vertonghen, Emanuelson, Anita
Nu zie je Lindgren opeens weer wél als een lichtpuntje, ZSoG?Zlatan Son of God schreef:Alleen deze snap ik niet?goodfella schreef:- Suarez, Huntelaar, Sulejmani, Cvitanich, Aissati, de Jong, Sarpong, v/d Wiel, Lindgren, Stekelenburg, Vertonghen, Emanuelson, Anita
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Daily Blind
Overeen gelezen.. Mijn oog viel eigenlijk gelijk op urby.
Voor de duidelijkheid nee Lindgren zie ik absoluut niet als lichtpunt, wel als te licht voor Ajax. Zoals ik toen al zei in een slecht Ajax valt hij op door het harde werken en lijkt het heel wat, maar zodra het tempo omhoog gaat en dus het niveau zullen we hem niet terug zien, aangezien hij dan het niveau niet meer kan bijbenen.
Voor de duidelijkheid nee Lindgren zie ik absoluut niet als lichtpunt, wel als te licht voor Ajax. Zoals ik toen al zei in een slecht Ajax valt hij op door het harde werken en lijkt het heel wat, maar zodra het tempo omhoog gaat en dus het niveau zullen we hem niet terug zien, aangezien hij dan het niveau niet meer kan bijbenen.