Starring schreef:Misschien wordt hij wel commercieel directeur.

Moderator: mods
Ik dacht dat algemeen op de algemene zaken moest slaan.. en degenen die claimen verstand van voetbal te hebben zich bezig moeten houden met de aankopen. Maar aangezien die niet dagelijks een verslag op AT posten zullen die wel ergens in de zon liggen..Jöhnk schreef:De naam zegt het al. Algemeen directeur. En aangezien Ajax een voetbalclub is en geen Chinees reisbureau zal dat algemene vooral op voetbal slaan.
tenminste, Blind heeft daar al ervaring mee nu.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mij ook. Wie herinnert zich niet de zomer van 2005? Drie maanden lang geruchten, nauwelijks aankopen en ineens zei Blind, zo eind augustus: de selectie is compleet, hiermee gaan we het doen. Gevolg: een historisch dieptepunt van 10 competitienederlagen. Ik heb er soms nog nachtmerries van...
Natuurlijk, er is nu nog tijd zat. Maar een knagend gevoel zit er alweer wel...
Nou goed, de trainer wil natuurlijk zo veel als kan met euro's zwaaien. De financieel directeur zo weinig mogelijk. De AD moet daarin een balans vinden.M schreef:Nog effe en je gaat de materiaalman erop aankijken dat er geen aankopen zijn gedaan... ik ben juist blij dat niet iedereen met de euro's loopt te zwaaien....