Vak 410
Moderator: mods
Wat 409 doet is in mijn ogen zeker wel steunen, ze doen het alleen op een hele andere manier als de rest van het stadion. Je hebt mensen die de hele wedstrijd stil zijn, je hebt mensen die heel af en toe mee klappen, mensen die vocaal steunen en 409, die springen, zingen, enz.
Omdat ze het anders doen als jij, is het geen steunen?
Van mij hoeft het ook niet altijd zo overdreven als je achter staat, maar ze blijven in ieder geval achter het elftal staan.
En het belangrijkste, de spelers hebben hun waardering geuit richting 410/409. En uiteindelijk doe je het toch voor de spelers lijkt mij, je wilt ze toch naar de overwinning schreeuwen? Het is niet voor niets dat Sneijder en Rosales een tijdje terug op het vak zaten.
Het is ook niet mijn stijl om elkaar vast te houden en heen en weer te springen, maar als het hun stijl is, so be it!
De hele wedstrijd doodse stilte is ook niets!
Omdat ze het anders doen als jij, is het geen steunen?
Van mij hoeft het ook niet altijd zo overdreven als je achter staat, maar ze blijven in ieder geval achter het elftal staan.
En het belangrijkste, de spelers hebben hun waardering geuit richting 410/409. En uiteindelijk doe je het toch voor de spelers lijkt mij, je wilt ze toch naar de overwinning schreeuwen? Het is niet voor niets dat Sneijder en Rosales een tijdje terug op het vak zaten.
Het is ook niet mijn stijl om elkaar vast te houden en heen en weer te springen, maar als het hun stijl is, so be it!
De hele wedstrijd doodse stilte is ook niets!
De spelers waarderen vak 410 al sinds dag 1, dus das geen argument in mijn ogen.
Ik vind het nauwelijks steun te noemen. Niet omdat het anders is, maar omdat ik het idee heb dat een groep de hele wedstrijd niet volgt. En ik irriteer mij mateloos aan die nep-Italianen stijl met die zonnebrillen etc.
En ik HAAT trommels. Opdonderen met die dingen!
Ik vind het nauwelijks steun te noemen. Niet omdat het anders is, maar omdat ik het idee heb dat een groep de hele wedstrijd niet volgt. En ik irriteer mij mateloos aan die nep-Italianen stijl met die zonnebrillen etc.
En ik HAAT trommels. Opdonderen met die dingen!
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Jongen wat boeit jou het??
Ik zit zelf in 409 en vind het echt top.
Lekker zingen springen gek doen met zn allen en nee ik ben geen 16 jarige.
En even over die hiep-hiep-hoera-stemming als ajax achterstaat, die is er niet. Het is gewoon bedoelt om ajax aan te moedigen in tegenstelling tot wat de rest van het stadion doet, namelijk ajax afzeiken en uitfluiten.
En Nihad als het allemaal zo vreselijk is in 410 dan ga je er toch gewoon niet heen. Richt lekker je eigen vak op dan zou ik zeggen, doe je best maak er wat van. Geen trommels, geen zonnenbrillen (waar mensen al niet over kunnen vallen maarja) geen gespring. Blijkbaar weet je het allemaal zo goed dus dan doe je dat toch! Niet dan?
Ik zit zelf in 409 en vind het echt top.
Lekker zingen springen gek doen met zn allen en nee ik ben geen 16 jarige.
En even over die hiep-hiep-hoera-stemming als ajax achterstaat, die is er niet. Het is gewoon bedoelt om ajax aan te moedigen in tegenstelling tot wat de rest van het stadion doet, namelijk ajax afzeiken en uitfluiten.
En Nihad als het allemaal zo vreselijk is in 410 dan ga je er toch gewoon niet heen. Richt lekker je eigen vak op dan zou ik zeggen, doe je best maak er wat van. Geen trommels, geen zonnenbrillen (waar mensen al niet over kunnen vallen maarja) geen gespring. Blijkbaar weet je het allemaal zo goed dus dan doe je dat toch! Niet dan?
Ik vind het ook maar onzin. Iedereen bepaalt maar lekker voor zichzelf hoe ze Ajax willen steunen. Ik vind het alleen maar lovenswaardig dat er nog een groep is die niet begint te fluiten of stil blijft wanneer Ajax achterkomt. Die fluitconcerten of stiltes zijn vaak namelijk net zo bedroevend als het spel.
Hoi McOxxo, welkom! :xyxthumbs:McOxxo schreef:hahaha hoor je nu wat je zegt???
Een hele grote groep moet wijken omdat het meneer niet aanstaat, jij bent echt een grappenmaker.
Zoek gewoon lekker een ander vak om in te gaan lopen zeiken.
Nihad is een typische Ajacied. Altijd zeiken, maar hij gaat niet weg. ;) :D
Zelf vind ik Vak 410 veel sfeer brengen, daarvoor niets dan lof.
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De sfeer was gistern zowieso een beetje vreemd.Nihad schreef:Ik zat gisteren op Zuid, maar 410 zag er gisteren bommetje vol uit. En 410/409 was voor de verandering ook stil toen het 0-2 werd. :D
Een geplande actie is afgekeurd wegens brandgevaar, terwijl dit soort acties al veel vaker gedaan zijn. Opeens meent iemand te mogen zeggen dat de actie niet door mag gaan. De actie was al lang besproken en goedgekeurd.
Op woensdag is alles klaargemaakt en op donderdag alles weer weggehaald.
Vreemde gang van zaken.
:nooo:
Nihad is er zo een die het ook nodig vond om om het vertrek van Blind te gaan zeuren. Maja, 410 moet idd zorgen dat het geen carnaval wordt... dat Nihad scherp (toppie hoor) opmerkt dat 410 tegenwoordig ook 409 is wil nog niet zeggen dat 410 er niet bij hoort. Als je 410 niet leuk vind, dan moet je maken dat je weg komt... niet andersom.
Trouwens, als Nihad een typische Ajacied is... ofwel eeuwig gezeik en getier, dan heb ik toch liever 410-ers...
Trouwens, als Nihad een typische Ajacied is... ofwel eeuwig gezeik en getier, dan heb ik toch liever 410-ers...
Dan zeg je dat tegen ze. Maar goed, ik vind zowel 410 als 409 kneuzen!Nihad schreef:Ik vind 410 niet vreselijk, ik vind 409 vreselijk.
En nee, ik ga nergens anders heen. Dat debiele carnaval moet opdonderen, en neem die trommels en megafoon met je mee!
Kan er niks aan doen, maar moet altijd zo om ze lachen.
In dat geval zouden ze inderdaad wel extreem doorslaan. Dan heb ik nog liever doodse stilte. Maargoed, zo'n sfeer zie je niet zo snel bij een club.666 schreef:Ik vind al dat lawaai uit 409/10 wel leuk, maar ze moeten uitkijken dat ze er niet zo'n nederlands elftal oranjecarnaval van maken.
En?Vossie schreef:Nihad is er zo een die het ook nodig vond om om het vertrek van Blind te gaan zeuren.
Wel erg typisch dat als ik het niet leuk vind, maar weg moet. :nooo:
Ik stoor me aan de domme gezang, getrommel en megafoon. Het is toch debiel dat je nog staat te feesten wanneer je op je klote krijgt?
Ik sta al praktisch sinds het begin op 410. Altijd naar mijn zin gehad. Maar de laatste seizoen(en) begint het op een soort, zoals 666 zegt, Oranjecarnaval gedoe te lijken.
En zoals sommige reacties lees ben ik niet de enige die dat vindt.
Ik stoor me aan de domme gezang, getrommel en megafoon. Het is toch debiel dat je nog staat te feesten wanneer je op je klote krijgt?
Ik sta al praktisch sinds het begin op 410. Altijd naar mijn zin gehad. Maar de laatste seizoen(en) begint het op een soort, zoals 666 zegt, Oranjecarnaval gedoe te lijken.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Beste Nihad. Ik weet best dat jij er vanaf het begin bij was. Dus ik weet ook dat jij toen ook echt geen 30 was ofzo.Precies jij was toen net zo'n puber als die gastjes nu.Nihad schreef:Wel erg typisch dat als ik het niet leuk vind, maar weg moet. :nooo:
Ik snap persoonlijk niet waar je druk om maakt.Ik heb ook niet veel op met die Ultra scene en ga er dan ook niet bij staan.
Jij slaat echter een beetje door. Ga met die jongens praten dan ipv elke keer op internet schreeuwen (heb je een beetje een handje van) Zijn genoeg avonden geweest om het een en het ander te discuseren met betreffende mensen.
Helemaal geregistreerd om een op mij te reageren! Wat een compliment! :D ;)
Ik vind niet dat ik doorsla. Ik geef louter mijn (niet al te positieve) mening over de gang van zaken in het vak. Wellicht dat ik mij iets te veel heb laten meeslepen en enigszins gechargeerd reageer. Desondanks heb ik niemand geprobeerd te beledigen of te kwetsen.
Ik stoor me en maak me zorgen over een bepaalde aantal zaken in het vak. Ik zie het oude vak 410 langzaam aan in competitieduels aan het dood bloeden is en dat er een Oranje carnaval sfeer in 409 waar ik mij niet in kan vinden is ontstaan.
Ik ga ook geen problemen van dingen maken die in principe de moeite niet zijn. Avonden en dat soort ongein is niet aan mij besteed. Al was het maar omdat ik er niet de tijd voor heb.
Ik vind alleen dat het gezegd mag worden. We hoeven niet alles van elkaar geweldig te vinden.
Ik kom er trouwens achter dat er een topic aan mij was gewijd op 410 forum. :D
Ik vind niet dat ik doorsla. Ik geef louter mijn (niet al te positieve) mening over de gang van zaken in het vak. Wellicht dat ik mij iets te veel heb laten meeslepen en enigszins gechargeerd reageer. Desondanks heb ik niemand geprobeerd te beledigen of te kwetsen.
Ik stoor me en maak me zorgen over een bepaalde aantal zaken in het vak. Ik zie het oude vak 410 langzaam aan in competitieduels aan het dood bloeden is en dat er een Oranje carnaval sfeer in 409 waar ik mij niet in kan vinden is ontstaan.
Ik ga ook geen problemen van dingen maken die in principe de moeite niet zijn. Avonden en dat soort ongein is niet aan mij besteed. Al was het maar omdat ik er niet de tijd voor heb.
Ik vind alleen dat het gezegd mag worden. We hoeven niet alles van elkaar geweldig te vinden.
Ik kom er trouwens achter dat er een topic aan mij was gewijd op 410 forum. :D
Ik vind de nieuwe dienstregeling van de NS ook niks. En die zal ook niet veranderen. Toch blijf ik de trein gebruiken en blijf ik er over klagen.
Gisteren was op een gegeven moment ook weer zo ver. Een groepje van ongeveer 100 liep dom te carnevalen en één of andere randdebiel liep constant op die trommel te rammen.
Nou zou ik kunnen leven met dat gecarnval, maar kap eens met die trommels. :sad:
Gisteren was op een gegeven moment ook weer zo ver. Een groepje van ongeveer 100 liep dom te carnevalen en één of andere randdebiel liep constant op die trommel te rammen.
Nou zou ik kunnen leven met dat gecarnval, maar kap eens met die trommels. :sad: