Systeem voor 2009 - 2010
Moderator: mods
Re: Systeem voor 2009 - 2010
Niemand die echt weet wat er nu gebeurt in de oorverdovende mediastilte die AJAX heet, maar wel natuurlijk dat het nog steeds allemaal kut is. 

Hadden we nog maar een AD die lekte en een TD die met de trainer overhoop zou liggen. Zo is er niets aan... 

Dan moet je het steeds allemaal zelf verzinnen... 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Principeel opteer ik voor 4-3-3, maar in feite is de poll veel te vroeg: vanuit de gedachte dat je het systeem aanpast aan je selectie en ik nog wel wat mutaties verwacht, is het momenteel wel erg koffiedik kijken, om een speelwijze te kiezen, toch?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Mee eens.. Maar we kunnen het wel hebben of Ajax vooruit moet verdedigen (Barca) of zich iets moet laten inzakken (bijvoorbeeld) en wat type spelers je het liefst zou zien komen om samen met de huidige spelers het team te vormen...
De een wilt Elia, de ander liever een voetballende back, de ander weer een verdedigend sterke back....
De een wilt Elia, de ander liever een voetballende back, de ander weer een verdedigend sterke back....
IK GELOOF!!!!!!
Het hangt inderdaad af van de tegenstander, maar ook met de vorm van de spelers. Afgaande op zijn laatste wedstrijd van vorig seizoen, komt Sulejmani bij mij niet in aanmerking voor een basisplaats. Op dit moment zou het zoiets zijn:
---------------------Vermeer--------------------
--Van der Wiel---Wielaert--Oleguer--------Aankoop--
-------------------Vertonghen----------------------
--------------Enoh-------------Emanuelson----------
---------------------Aissati--------------------------
------------Suarez-----------------------------------
---------------------------Cvitanich------------------
Als Urby in balbezit naar voren schuift neemt Vertonghen zijn zone op het middenveld in.
---------------------Vermeer--------------------
--Van der Wiel---Wielaert--Oleguer--------Aankoop--
-------------------Vertonghen----------------------
--------------Enoh-------------Emanuelson----------
---------------------Aissati--------------------------
------------Suarez-----------------------------------
---------------------------Cvitanich------------------
Als Urby in balbezit naar voren schuift neemt Vertonghen zijn zone op het middenveld in.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -