Volgens Studio V. had het merendeel al een stadionverbod ...El Clavo schreef:Lach maar, zij stonden er wel en wij zeiken alleen op een forumpje.Toppie schreef:Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat 35 supporters met capichon morgen met Marco de opstelling voor Zondag bepalenVedette-10- schreef:Niemand gaat ergens heen. We gaan niet koppen laten rollen, we helpen Marco een beetje mee in het trainersschap en Ajax is stelt weer veel voor in de voetbalwereld. Of gaan we weer iemand ontslaan die alles naar zijn wens heeft gehad, moeten we weer die rommel gaan opruimen en moeten we weer alles naar de hand van de nieuwe hoofdtrainer zetten? Denk je nou echt dat dat opschiet.
Wie moet Marco van Basten opvolgen?
Moderator: mods
Blij met de punten ...
- Daily Blind
-
Re: Wie moet Marco van Basten opvolgen?
De vraag is wie gaat Ajax redden ? Van Basten iig niet 

-
Vond Van Basten aardig passief langs de kant staan.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ik lees dat er teveel beleids medewerkers zijn in de Arena.. Zullen we daar mee eens mee beginnen? Met als goeie 2e een zeer sterk persoon als trainer.GangstaRiB schreef:Vond Van Basten aardig passief langs de kant staan.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Louis van Gaal of Co Adriaanse dat zijn sterke persoonlijkheden maar dan komen er weer een hoop boeman verhalen.mattie schreef:Ik lees dat er teveel beleids medewerkers zijn in de Arena.. Zullen we daar mee eens mee beginnen? Met als goeie 2e een zeer sterk persoon als trainer.GangstaRiB schreef:Vond Van Basten aardig passief langs de kant staan.
Je moet een consistent beleid voeren en zien dat het beter gaat maar dat is er gewoon niet

Re:
Volgens Studio Voetbal ja. Volgens mij waren al die stadionverboden wel gewoon in Marseille, Hamburg en Birmingham.999 schreef: Volgens Studio V. had het merendeel al een stadionverbod ...
El Clavo zegt het goed, beetje zeiken op een forum iedereen, maar zelf nooit gaan.
- Ajaciedjuh
Re: Re:
Vooruit dan, nog minimaal 9 jaarToppie schreef:3 JAARRonald! schreef:Van Basten moet gewoon nog een jaar of drie aan het roer blijven staan. Rust en continuïteit, daar win je titels mee.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Cluijffert
true, maar ik had dat liever gezien met iemand met meer vision, ervaring, bewezen capacities.Ronald! schreef:Van Basten moet gewoon nog een jaar of drie aan het roer blijven staan. Rust en continuïteit, daar win je titels mee.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Ajaciedjuh schreef:Vooruit dan, nog minimaal 9 jaarToppie schreef:3 JAARRonald! schreef:Van Basten moet gewoon nog een jaar of drie aan het roer blijven staan. Rust en continuïteit, daar win je titels mee.
Ronald kan goed gokken op einduitslagen misschien ook wanneer hij echt kan voorspellen welk jaar dan krijgt die van mij een krat Heineken

Ik geloof ook niet dat we dit oplossen door er maar weer eens een trainer uit te gooien.
Nee inderdaad, dat hebben de laatste jaren wel bewezen. Bij ons zou Louis van Gaal na een jaar als vorig jaar bij AZ er uitgeflikkerd zijn (opzich terecht, 11e zou voor ons een schande zijn maar in verhouding bedoel ik dan 4e/5e) terwijl hij het jaar erop wél kampioen wordt. Als allemaal Toppie's het voor het zeggen zouden hebben moeten we elke kerel na een verlies wedstrijd de zak geven. Natuurlijk is dit niet iets om trots op te zijn, maar zeker de laatste jaren hebben ons moeten leren dat weer een trainer eruit gooien absoluut niet de oplossing is. Zie Feyenoord, hetzelfde geval.
Prachtig stukkie nostalgie. Dank 999, ik kan er weer tegen. 

Ja, gewoon tientallen miljoenen investeren, per jaar zes à acht spelers kopen, in januari uitgeschakeld zijn voor alles en weer drie jaar derde worden!Ronald! schreef:Van Basten moet gewoon nog een jaar of drie aan het roer blijven staan.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Van Basten? Het is geen garantie van het type Guus Hiddink maar ik ben wel blij met hem. Past goed bij de club en ik zie met hem wel een weg naar succes. Dat ie tientallen miljoenen heeft geinvesteerd zal ook wel meevallen want je moet de verkopen er natuurlijk af halen. Mijn grootste zorg is dat er tegenwoordig zo weining exceptioneels uit de jeugd komt. Af en toe een middenvelder maar het is niet genoeg want dat we het niet van ons aankoopbeleid moeten hebben is wel bewezen.
Ik weet het niet, ik zie eerlijk gezegd weinig aanknopingspunten dat het volgend jaar beter zou gaan. Sterker nog, als we er niet in slagen om tweede te worden heeft Van Basten naar mijn mening gewoon keihard gefaald. Maar goed, ook dan zal Van Basten gewoon blijven komend seizoen. Hooguit dat Witschge opgeofferd wordt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali