Duke schreef:Wie is Gari nu weer?

Moderator: mods
Dit is al de tweede keer dat de stoicijnse Van Basten zijn oren laat hangen naar de wil van de spelersgroep.Volgens Rasmus Lindgren heeft de spelersgroep van Ajax voor het uitduel tegen FC Twente aangedrongen op de verdedigender tactiek in dat duel: "De verdedigende tactiek tegen FC Twente was niet alleen door de trainers bepaald. De spelers hebben daar ook op aangedrongen."
Ajax Netwerk
"De waslijst aan blessures was één van de redenen, maar het had er ook mee te maken dat we in de drukke periode waarin we zaten per se een goed resultaat wilden boeken in een uitwedstrijd, tegen een sterke club."
Ja maar het betekend dat Van Basten niet goed in kan schatten hoe zijn groep ervoor staat en hoe hij zijn strijdwijze aan moet pakken. Als het mij iedere keer voorgezegd wordt, lijk ik ook een goede trainer.Spijker schreef:Een trainer is een Kampbewaker. Vind het wel te prijzen dat het in overlegt gaat eerlijk gezegd.
Het veeleisende karakter dat de club kent(kende?) heeft Ajax grootgemaakt. Het publiek dat niet meegaat in de minder situatie, maar die de lat niet verlaagd: juist omdat het vind dat die klasse in de club aanwezig hoort te zijn.M schreef:Wie zijn dan degenen die Ajax naar grote hoogte gebracht hebben jochie?
Degenen die in de afgelopen 10 jaar elk verkeerd balcontact beloonden met een fluitconcert? Of heb je verhalen gehoord dat het vroeger niet anders was?
Jij gaat er alles aan doen? Jij? Degene die zichzelf het meest geschikt vindt als AD van Ajax? Ik ben zo bang dat je zelf in je eigen onzin gelooft.
Ik hoop echt dat je er inderdaad alles aan gaat doen om jouw ideeën van sfeer in de arena te krijgen, maar doe het dan alsjeblieft niet alleen op 410, maar kom het ook gezellig op zuid1 doen.. ik kan niet wachten.
Eevn een vraagje: wat versta je onder '' ik ga er alles aan doen''?Vedette-10- schreef:
Ik ga er alles aan doen om Ajax weer te herstellen en teken niet uit moedeloosheid voor de teloorgang, ja dat ben ik. En ik probeer iedereen dat besef te verschaffen en ga bewijzen dat ik niet gek ben.
Hoe kan dat Amsterdamse karakter, die de club groot heeft gemaakt, de club nou vernielen? Het ligt eraan dat betreffende personen niet genoeg klasse hadden om aan de eissen te voldoen. Je moet niet de schuld verleggen naar een externe factor: de aanhang, want die was tenminste niet zo gedaald als het niveau van de club. En ja: ze functioneerden slechter door de druk, omdat ze het niet aankonden en daardoor verkrampten. Maar zo zag je tenminste wie er boven kon komen drijven, dan zag je wie er wereldspelers waren: Chivu, Maxwell, VD Vaart, De Jong, Sneijder, Ibrahimovic, Heitinga..ik kan er best een paar vergeten zijn.Spijker schreef:Dat veeleisende karakter heeft de club juist kapot gemaakt. Na 95 kwam er een stortvloed van supporters naar de Arena die elk jaar zulke resultaten eiste en zodra het even tegen zat dat gelijk liet merken. Het grootste deel daarvan is gelukkig alweer weg en heeft plaats gemaakt voor supporters die echt om Ajax geven. Daar komt het gefluit en gejank vandaan. Kunnen ze het mooi op 'de kritische Amsterdammer' afschuiven, maar zoveel Amsterdammers zitten er niet (meer) bij Ajax. Ook de supporter is realistischer geworden. Je praat gewoon poep, je hebt echt geen flauw benul van waar je over praat, dus houd er alsjeblieft gewoon mee op.
Die successen eisten, ja. Maar als het op de kwaliteit van het spel aankomt, leggen die supporters de lat juist lager. Ze willen onderdeel van het succes, meer dan onderdeel van de traditie van Ajax.Spijker schreef:Dat veeleisende karakter heeft de club juist kapot gemaakt. Na 95 kwam er een stortvloed van supporters naar de Arena die elk jaar zulke resultaten eiste en zodra het even tegen zat dat gelijk liet merken.