Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 2:23 pm

ze kunnen echt wel voetballen!
ze kunnen er niks van!
welles
nietes
welles
nietes




zullen we gvd gewoon wachten tot er iemand voor de groep staat die wel snapt hoe je voetbalt in de 21ste eeuw?
kijken we daarna welke speler overeind blijft of afhaakt.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 3:05 pm

Mano schreef:
ma okt 09, 2023 2:23 pm
ze kunnen echt wel voetballen!
ze kunnen er niks van!
welles
nietes
welles
nietes




zullen we gvd gewoon wachten tot er iemand voor de groep staat die wel snapt hoe je voetbalt in de 21ste eeuw?
kijken we daarna welke speler overeind blijft of afhaakt.
Jij zou toch niet meer reageren als het over aankopen van Sven gaat ... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48008
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » ma okt 09, 2023 3:07 pm

We kunnen wel even wachten op een nieuwe trainer, maar de kans is groot dat het dan alsnog een kip en ei discussie wordt, want de opvolger van Steijn zal het heus wel wat beter gaan doen, maar zal met deze selectie (en dus zonder een betere balans) ook geen uitdager van Feyenoord en PSV blijken. Hadden we Bosz en al zijn aankopen gehad, dan waren we stukken verder geweest. Het zou nog steeds goed kunnen dat we in the end veel blijer worden van Avila dan een Jerdy Schouten of een Mikautadze dan Lang, maar vaak is een eerste indruk wel doorslaggevend.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 3:11 pm

Peter schreef:
ma okt 09, 2023 3:07 pm
We kunnen wel even wachten op een nieuwe trainer, maar de kans is groot dat het dan alsnog een kip en ei discussie wordt, want de opvolger van Steijn zal het heus wel wat beter gaan doen, maar zal met deze selectie (en dus zonder een betere balans) ook geen uitdager van Feyenoord en PSV blijken. Hadden we Bosz en al zijn aankopen gehad, dan waren we stukken verder geweest. Het zou nog steeds goed kunnen dat we in the end veel blijer worden van Avila dan een Jerdy Schouten of een Mikautadze dan Lang, maar vaak is een eerste indruk wel doorslaggevend.


Ach, Dit was de eerste indruk van Mano w.b. Bassey
Mano schreef:
ma jul 03, 2023 1:49 pm
Zou mij niets verbazen als Bassey het geweldig gaat doen

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 3:12 pm

999 schreef:
ma okt 09, 2023 3:05 pm
Mano schreef:
ma okt 09, 2023 2:23 pm
ze kunnen echt wel voetballen!
ze kunnen er niks van!
welles
nietes
welles
nietes




zullen we gvd gewoon wachten tot er iemand voor de groep staat die wel snapt hoe je voetbalt in de 21ste eeuw?
kijken we daarna welke speler overeind blijft of afhaakt.
Jij zou toch niet meer reageren als het over aankopen van Sven gaat ... :smallgrin.gif:
Ik ga niet meer inhoudelijk reageren of speler A of B goed of slecht is idd.
Dat zie ik wel bij de volgende coach.
maar ik moet wel door bladzijdes bagger bladeren

dus mijn vraag is, stop er ook mee :smallgrin.gif:
beginnen we op nieuw bij de nieuwe coach
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 3:16 pm

999 schreef:
ma okt 09, 2023 3:11 pm

Ach, Dit was de eerste indruk van Mano w.b. Bassey
Mano schreef:
ma jul 03, 2023 1:49 pm
Zou mij niets verbazen als Bassey het geweldig gaat doen
Ik ben te lui om al jouw missers op te snorren


daarnaast ben ik ook mans genoeg om mijn mening te herstellen als blijkt dat ik het mis had. (zouden meer mensen moeten doen)
Zoals ik Steijn ook een kans gaf in begin en ik spelers echt wel afschrijf als ze niet presteren.

maar er staat: Het zou mij niets verbazen
Dat is wat anders als: Hij kan 100% zeker....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 3:32 pm

Mano schreef:
ma okt 09, 2023 3:16 pm
999 schreef:
ma okt 09, 2023 3:11 pm

Ach, Dit was de eerste indruk van Mano w.b. Bassey
Mano schreef:
ma jul 03, 2023 1:49 pm
Zou mij niets verbazen als Bassey het geweldig gaat doen
Ik ben te lui om al jouw missers op te snorren


daarnaast ben ik ook mans genoeg om mijn mening te herstellen als blijkt dat ik het mis had.
Zoals ik Steijn ook een kans gaf

maar er staat: Het zou mij niets verbazen
Dat is wat anders als: Hij kan 100% zeker....
Nee, Mano, dat 100% maak jij ( en andere er ) er steeds van , maar dan nog. Dat was jouw inschatting op het moment dat je Bassey zag komen en spelen.Nu is jouw inschatting dat het 100% aan de trainer ligt, dat mag, niks mis mee.Maar verwijt andere dan niet als zei vinden dat het , gezien het geschutter van spelers, voor het allergrootste gedeelte aan de spelers zelf ligt.

Zeker, het is koffiedik kijken, maar tot nu toe zie je geen noemenswaardig kwaliteiten bij spelers kwa techniek, kwa overzicht enz. Je kan b.v. over de aankopen van Blind , Tadic of Zyech van alles en nog wat vinden.Maar niet dat ze , ook al zou het tactisch niet kloppen , niet kunnen voetballen.

Maar goed, ondanks alle tegenstellingen is het natuurlijk voor beide " kampen " hetzelfde .Afwachten of dat hier een andere trainer chocolade van kan maken.Al hoor ik geen namen w.b. andere trainert ..

En dan komt het volgende " probleempje " boven drijven, hoeveel , mocht dat lukken, gaat dat beter voetballen worden. 10% , 110% of gewoon nog steeds 6 - 7 plaats ... Daarbij .. wat gaat de opstelling dan worden !? . 3 aankopen, en de rest banken omdat ze niet goed genoeg zijn of omdat ze niet in het systeem passen !? , of omdat jeugd toch beter blijkt te zijn !?.

Overigens, mocht het waar zijn dat het merendeel van de aankopen niet met elkaar kan communiceren omdat ze de taal niet machtig zijn om te communiceren zou dat "weer" een misser 1e klas zijn ...

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13432
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Arthur » ma okt 09, 2023 3:34 pm

Peter schreef:
ma okt 09, 2023 3:07 pm
We kunnen wel even wachten op een nieuwe trainer, maar de kans is groot dat het dan alsnog een kip en ei discussie wordt, want de opvolger van Steijn zal het heus wel wat beter gaan doen, maar zal met deze selectie (en dus zonder een betere balans) ook geen uitdager van Feyenoord en PSV blijken. Hadden we Bosz en al zijn aankopen gehad, dan waren we stukken verder geweest. Het zou nog steeds goed kunnen dat we in the end veel blijer worden van Avila dan een Jerdy Schouten of een Mikautadze dan Lang, maar vaak is een eerste indruk wel doorslaggevend.
Als je die passmap van afgelopen wedstrijd ziet denk ik dat Steijn zelfs Messi er als een matige aanvaller kan laten uitzien.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sven Mislintat

Bericht door Trab » ma okt 09, 2023 3:34 pm

Ajax Rules schreef:
Peter schreef:
ma okt 09, 2023 9:47 am
En ik geef je op een briefje dat alles wat hij hierboven zegt niet uit gaat komen. Zelfs niet met Guardiola als coach.
Ik geef je op een briefje dat Louis van Gaal dit team binnen twee weken aanzienlijk beter zou laten spelen.
Daar ben ik ook van overtuigd. Helaas staat zijn gezondheid het niet meer toe. Benieuwd wat er gebeurt als Steijn op audiëntie is geweest bij Louis. Of we iets van een tactisch aanpassing in de speelstijl van Ajax gaan zien tegen Utrecht of dat hij vrolijk verder gaat met waar hij mee bezig is. Dat laatste kan ik mij bijna niet voorstellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 3:44 pm

999 schreef:
ma okt 09, 2023 3:32 pm
Mano schreef:
ma okt 09, 2023 3:16 pm
999 schreef:
ma okt 09, 2023 3:11 pm

Ach, Dit was de eerste indruk van Mano w.b. Bassey
Ik ben te lui om al jouw missers op te snorren


daarnaast ben ik ook mans genoeg om mijn mening te herstellen als blijkt dat ik het mis had.
Zoals ik Steijn ook een kans gaf

maar er staat: Het zou mij niets verbazen
Dat is wat anders als: Hij kan 100% zeker....
Nee, Mano, dat 100% maak jij ( en andere er ) er steeds van , maar dan nog. Dat was jouw inschatting op het moment dat je Bassey zag komen en spelen.Nu is jouw inschatting dat het 100% aan de trainer ligt, dat mag, niks mis mee.Maar verwijt andere dan niet als zei vinden dat het , gezien het geschutter van spelers, voor het allergrootste gedeelte aan de spelers zelf ligt.

Zeker, het is koffiedik kijken, maar tot nu toe zie je geen noemenswaardig kwaliteiten bij spelers kwa techniek, kwa overzicht enz. Je kan b.v. over de aankopen van Blind , Tadic of Zyech van alles en nog wat vinden.Maar niet dat ze , ook al zou het tactisch niet kloppen , niet kunnen voetballen.

Maar goed, ondanks alle tegenstellingen is het natuurlijk voor beide " kampen " hetzelfde .Afwachten of dat hier een andere trainer chocolade van kan maken.Al hoor ik geen namen w.b. andere trainert ..

En dan komt het volgende " probleempje " boven drijven, hoeveel , mocht dat lukken, gaat dat beter voetballen worden. 10% , 110% of gewoon nog steeds 6 - 7 plaats ... Daarbij .. wat gaat de opstelling dan worden !? . 3 aankopen, en de rest banken omdat ze niet goed genoeg zijn of omdat ze niet in het systeem passen !? , of omdat jeugd toch beter blijkt te zijn !?.

Overigens, mocht het waar zijn dat het merendeel van de aankopen niet met elkaar kan communiceren omdat ze de taal niet machtig zijn om te communiceren zou dat "weer" een misser 1e klas zijn ...
Waar verwijt ik andere :confused.gif:
Ik deel hun mening (nog) niet omdat ik niet geloof dat ze allemaal niet kunnen voetballen.

Daarom zeg ik: ik kom wel terug in de discussie als er een andere trainer is.
Je kan b.v. over de aankopen van Blind , Tadic of Zyech van alles en nog wat vinden. Maar niet dat ze , ook al zou het tactisch niet kloppen , niet kunnen voetballen.
volgens mij was het vorig seizoen ook ruk!
niet zo ruk als nu maar dit is ultiem ruk!
en in dat seizoen klaagde iedereen over Tadic (het is over...hij is oud) en Blind ( nog trager dan ooit)
Nu zij beide elders spelen, zijn ze gewoon weer belangrijk.

denk jij serieus dat Blind en Tadic in dit Ajax klasse hadden vertoond?
Blind had overal te laat gekomen en Tadic had op een eiland gestaan en nooit de bal gekregen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52100
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » ma okt 09, 2023 3:49 pm

Mano schreef:
ma okt 09, 2023 3:44 pm
denk jij serieus dat Blind en Tadic in dit Ajax klasse hadden vertoond?
Blind had overal te laat gekomen en Tadic had op een eiland gestaan en nooit de bal gekregen.
Die zouden o.b.v. kwaliteit het elftal natuurlijk veel sterker hebben gemaakt. Blind heeft veel meer kwaliteit dan Avila, Tadic dan Forbs. Iemand als Grillitsch zou gewoon basisspeler zijn. Veel beter dan vd Boomen. Is Akpom beter dan Lucca? Etc etc etc.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door raymon » ma okt 09, 2023 3:58 pm

Trab schreef:
ma okt 09, 2023 3:34 pm
Ajax Rules schreef:
Peter schreef:
ma okt 09, 2023 9:47 am
En ik geef je op een briefje dat alles wat hij hierboven zegt niet uit gaat komen. Zelfs niet met Guardiola als coach.
Ik geef je op een briefje dat Louis van Gaal dit team binnen twee weken aanzienlijk beter zou laten spelen.
Daar ben ik ook van overtuigd. Helaas staat zijn gezondheid het niet meer toe. Benieuwd wat er gebeurt als Steijn op audiëntie is geweest bij Louis. Of we iets van een tactisch aanpassing in de speelstijl van Ajax gaan zien tegen Utrecht of dat hij vrolijk verder gaat met waar hij mee bezig is. Dat laatste kan ik mij bijna niet voorstellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alsof ze iets van Steijn aannemen. Het is niet alleen maar een kwestie van het juiste systeem kiezen en de spelers op de juiste plek zetten. Het is ook boven de groep staan, duidelijk zijn, kordaat ingrijpen, je spelers steunen. Er komt zoveel bij kijken, en zoveel dat Steijn dus niet blijkt te hebben.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 4:08 pm

Mano schreef:
ma okt 09, 2023 3:44 pm
999 schreef:
ma okt 09, 2023 3:32 pm
Mano schreef:
ma okt 09, 2023 3:16 pm


Ik ben te lui om al jouw missers op te snorren


daarnaast ben ik ook mans genoeg om mijn mening te herstellen als blijkt dat ik het mis had.
Zoals ik Steijn ook een kans gaf

maar er staat: Het zou mij niets verbazen
Dat is wat anders als: Hij kan 100% zeker....
Nee, Mano, dat 100% maak jij ( en andere er ) er steeds van , maar dan nog. Dat was jouw inschatting op het moment dat je Bassey zag komen en spelen.Nu is jouw inschatting dat het 100% aan de trainer ligt, dat mag, niks mis mee.Maar verwijt andere dan niet als zei vinden dat het , gezien het geschutter van spelers, voor het allergrootste gedeelte aan de spelers zelf ligt.

Zeker, het is koffiedik kijken, maar tot nu toe zie je geen noemenswaardig kwaliteiten bij spelers kwa techniek, kwa overzicht enz. Je kan b.v. over de aankopen van Blind , Tadic of Zyech van alles en nog wat vinden.Maar niet dat ze , ook al zou het tactisch niet kloppen , niet kunnen voetballen.

Maar goed, ondanks alle tegenstellingen is het natuurlijk voor beide " kampen " hetzelfde .Afwachten of dat hier een andere trainer chocolade van kan maken.Al hoor ik geen namen w.b. andere trainert ..

En dan komt het volgende " probleempje " boven drijven, hoeveel , mocht dat lukken, gaat dat beter voetballen worden. 10% , 110% of gewoon nog steeds 6 - 7 plaats ... Daarbij .. wat gaat de opstelling dan worden !? . 3 aankopen, en de rest banken omdat ze niet goed genoeg zijn of omdat ze niet in het systeem passen !? , of omdat jeugd toch beter blijkt te zijn !?.

Overigens, mocht het waar zijn dat het merendeel van de aankopen niet met elkaar kan communiceren omdat ze de taal niet machtig zijn om te communiceren zou dat "weer" een misser 1e klas zijn ...


denk jij serieus dat Blind en Tadic in dit Ajax klasse hadden vertoond?
Blind had overal te laat gekomen en Tadic had op een eiland gestaan en nooit de bal gekregen.
Ja, die hadden in dit AJAX hun klasse vertoond. Die hadden laten zien dat ze b.v. begrepen hoe o.a. positiespel, de aanval gespeeld had moet worden. Blijkbaar hebben we dus nu spelers gehaald die dat nog allemaal geleerd moet worden :confused.gif: .. En als dat het niet is dat komt het volgende argument dat ze niet op de juiste plaats staan. We hebben 12 aankopen gedaan Mano, en van die 12 is er 1 tje die een beetje overtuigd , Forbes , omdat ie 3 keer tegen wat mindere tegenstander wat leuke dingen liet zien. En verder !? .

Er is er verder niet eentje waarvan je kan zeggen, g.v.d. die heeft een techniek, overzicht, kwaliteit en werklust , nondeju daar gaan we veel plezier aan beleven. Wat over blijft is dan de HOOP dat een nieuwe trainer hier nog iets van kan gaan maken.Dus ga je nu krijgen dat je op zoek moet gaan naar een trainer die content is met deze aankopen.

Welke trainer heb jij op het oog Mano ?.

Overigens, willen we allemaal hetzelfde hoor. AJAX goed zien voetballen ..

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sven Mislintat

Bericht door Trab » ma okt 09, 2023 4:18 pm

raymon schreef:
Trab schreef:
ma okt 09, 2023 3:34 pm
Ajax Rules schreef: Ik geef je op een briefje dat Louis van Gaal dit team binnen twee weken aanzienlijk beter zou laten spelen.
Daar ben ik ook van overtuigd. Helaas staat zijn gezondheid het niet meer toe. Benieuwd wat er gebeurt als Steijn op audiëntie is geweest bij Louis. Of we iets van een tactisch aanpassing in de speelstijl van Ajax gaan zien tegen Utrecht of dat hij vrolijk verder gaat met waar hij mee bezig is. Dat laatste kan ik mij bijna niet voorstellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alsof ze iets van Steijn aannemen. Het is niet alleen maar een kwestie van het juiste systeem kiezen en de spelers op de juiste plek zetten. Het is ook boven de groep staan, duidelijk zijn, kordaat ingrijpen, je spelers steunen. Er komt zoveel bij kijken, en zoveel dat Steijn dus niet blijkt te hebben.
Ik denk dat het al een hoop scheelt als je in het juiste systeem speelt en spelers in hun kracht laat spelen. Misschien kan Louis hem dat inprenten. Zo niet dan is het einde oefening voor Steijn. Zo doorgaan is een heilloze weg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Sven Mislintat

Bericht door T82 » ma okt 09, 2023 4:21 pm

Een trainer voor de trainer nodig hebben... Amai.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » ma okt 09, 2023 4:22 pm

Trab schreef:
ma okt 09, 2023 4:18 pm
raymon schreef:
Trab schreef:
ma okt 09, 2023 3:34 pm

Daar ben ik ook van overtuigd. Helaas staat zijn gezondheid het niet meer toe. Benieuwd wat er gebeurt als Steijn op audiëntie is geweest bij Louis. Of we iets van een tactisch aanpassing in de speelstijl van Ajax gaan zien tegen Utrecht of dat hij vrolijk verder gaat met waar hij mee bezig is. Dat laatste kan ik mij bijna niet voorstellen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Alsof ze iets van Steijn aannemen. Het is niet alleen maar een kwestie van het juiste systeem kiezen en de spelers op de juiste plek zetten. Het is ook boven de groep staan, duidelijk zijn, kordaat ingrijpen, je spelers steunen. Er komt zoveel bij kijken, en zoveel dat Steijn dus niet blijkt te hebben.
Ik denk dat het al een hoop scheelt als je in het juiste systeem speelt en spelers in hun kracht laat spelen. Misschien kan Louis hem dat inprenten. Zo niet dan is het einde oefening voor Steijn. Zo doorgaan is een heilloze weg.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De kracht van Avila is .. linksback of toch CV :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma okt 09, 2023 4:49 pm

Ik durf wel te stellen dat 15/18 trainers uit de Eredivisie hier meer van kunnen maken maar tegelijkertijd, van hetgeen ze allemaal laten zien, zijn de aankopen ook echt om te janken.

€110 miljoen en we spelen als Top Oss. Knap.

De selectie zit compleet verkeerd in elkaar. We hebben geen leiders, geen speler die uit het niets iets kan forceren ook al zit hij niet lekker in de wedstrijd. Om te janken echt.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » ma okt 09, 2023 5:56 pm

Zie ik hier nou werkelijk mensen die Daley Blind in eenbgoedlopend elftal al afmaakten beweren dat Daley het in dit zooitje goed gedaan zou hebben?
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma okt 09, 2023 6:04 pm

LucaS schreef:
ma okt 09, 2023 5:56 pm
Zie ik hier nou werkelijk mensen die Daley Blind in eenbgoedlopend elftal al afmaakten beweren dat Daley het in dit zooitje goed gedaan zou hebben?
Ja. Hangt natuurlijk af van wat je van hem verwacht en op welk niveau je presteert/wil presteren.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mano » ma okt 09, 2023 6:57 pm

LucaS schreef:Zie ik hier nou werkelijk mensen die Daley Blind in eenbgoedlopend elftal al afmaakten beweren dat Daley het in dit zooitje goed gedaan zou hebben?
Hahaha mooi hè?
Tot het bot afgezaagd in een goed lopend elftal maar dit zou hij wel even dragen…

Ik ben wel even klaar met de discussie
Wacht rustig af tot Ajax weer een beetje ‘normaal’ doet en dan zie ik wel welke speler er nog meekomt en wie verkocht kan worden.

Dit wordt steeds meer een debat-forum
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7378
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Sven Mislintat

Bericht door Trab » ma okt 09, 2023 6:58 pm

LucaS schreef:Zie ik hier nou werkelijk mensen die Daley Blind in eenbgoedlopend elftal al afmaakten beweren dat Daley het in dit zooitje goed gedaan zou hebben?
Nou, ik denk dat we vorig seizoen met hem erbij kampioen waren geworden. Maar ja, Ajax koos de kant van Schreuder.
Nu heb je niks aan Blind. Alle kwaliteit die we hadden is verkocht en er is er geen 1 met dezelfde kwaliteit teruggekocht. Wil je nog iets van het seizoen maken dan moet je wat anders verzinnen qua speelstijl.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33969
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Duke » wo okt 11, 2023 2:03 pm

Is er trouwens al iets bekend over het onderzoek dat ze naar de transfers van Mislintat gaan doen?

Overigens las ik net in het interview met Eringa dat ze door Stuttgart gewaarschuwd zijn om Mislintat niet teveel ruimte te geven. Nou, we weten allemaal wat er met die waarschuwing gedaan is. :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

De Dominee
Berichten: 5974
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Sven Mislintat

Bericht door De Dominee » wo okt 11, 2023 2:22 pm

Duke schreef:
wo okt 11, 2023 2:03 pm
Is er trouwens al iets bekend over het onderzoek dat ze naar de transfers van Mislintat gaan doen?

Overigens las ik net in het interview met Eringa dat ze door Stuttgart gewaarschuwd zijn om Mislintat niet teveel ruimte te geven. Nou, we weten allemaal wat er met die waarschuwing gedaan is. :biggrin.gif:
Uit het interne onderzoek is vooralsnog gebleken dat er niet teveel betaald is en dat hij met 9 verschillende zaakwaarnemers heeft gewerkt. Weinig / niets aan de hand dus.

Hooguit die wissel bij Sosa (en Sutalo?) dus nog.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13006
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » wo okt 11, 2023 2:48 pm

Zal vermoedelijk wel met een sisser aflopen. De beschuldigingen zijn ineens ook verdwenen naar de achtergrond want het doel is al bereikt.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel
Berichten: 47607
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » wo okt 11, 2023 7:20 pm

Alsof hij zonder die beschuldigingen, waarvoor hij zelf overigens al excuses heeft aangeboden, niet al ontslagen had moeten worden voor de chaos die hij heeft aangericht:

1) Een idioot aanstellen als trainer
2) Diezelfde idioot een selectie geven zonder leiders
3) Spelers die pas in de laatste week zijn aangetrokken
4) Ook nog eens spelers waar diezelfde trainer niet perse achter stond waaruit blijkt dat hij niet kan samenwerken

En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van die spelers…
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie