Adrie Koster
Moderator: mods
Ten cate speelde iets voorzichtiger en had bovendien een centrale verdediging met Stam en Vermaelen, en een fitte en in vorm zijnde Davida. Maar blijkbaar heeft Ten Ctae het de overe spelers niet bij weten te brengen. Tja, jij denkt dat het een kwestie is van niet over kunnen brengen, ik denk dat het een combinatie is van onkunde bij de spelers en een compleet uit balans zijnde selectie.
Ik ga het niet opzoeken, maar velen hier vonden Ten Ctae een heel goede trainer
Ik ga het niet opzoeken, maar velen hier vonden Ten Ctae een heel goede trainer
Klopt, dat is hij ook. Een veel betere trainer dan Koster. Hij was niet zijn schuld dat Ajax een paar dagen voor de wedstrijd van het jaar Sneijder kwijtraakte en dat MVG het niet nodig vond om een vervanger voor Grygera, Stam (blessuregevoelig) en de zwaar geblesseerde Edgar Davids te halen.
Natuurlijk had Koster hier ook mee te maken. Ik heb ook steeds gezegd dat hij weinig kon doen aan het feit dat we een zwakke, niet uitgebalanceerde selectie hebben. Maar hij kan wel een fatsoenlijke opstelling maken en dat doet hij niet. Hij stuurt Ajax met een tweemansmiddenveld de wedstrijd tegen PSV in, met als gevolg dat de middenvelders worden gesloopt. Suicide, noemde Daniel Cruz dat ooit.
Natuurlijk had Koster hier ook mee te maken. Ik heb ook steeds gezegd dat hij weinig kon doen aan het feit dat we een zwakke, niet uitgebalanceerde selectie hebben. Maar hij kan wel een fatsoenlijke opstelling maken en dat doet hij niet. Hij stuurt Ajax met een tweemansmiddenveld de wedstrijd tegen PSV in, met als gevolg dat de middenvelders worden gesloopt. Suicide, noemde Daniel Cruz dat ooit.
Het stinkt aan alle kanten!
Had Ten Cate Vermaelen in de verdediging? Wow! Die jongen is ook zo opbouwend sterk. Verder had Ten Cate Urby en Ogararu (daar kun je nooit goed voetbal mee spelen, toch?). Het enige verschil achterin is dus Stam - Heitinga. Is dat die hele wereld van verschil?LucaS schreef:Ten cate speelde iets voorzichtiger en had bovendien een centrale verdediging met Stam en Vermaelen, en een fitte en in vorm zijnde Davida. Maar blijkbaar heeft Ten Ctae het de overe spelers niet bij weten te brengen.
Dus het ligt aan alles en iedereen, behalve aan Koster? Het is dus gewoonweg onmogelijk om beter voetbal met deze selectie te spelen? Mijn God, dan kan het nog een lang seizoen worden..Tja, jij denkt dat het een kwestie is van niet over kunnen brengen, ik denk dat het een combinatie is van onkunde bij de spelers en een compleet uit balans zijnde selectie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
En die speelde meer een one-man-show. Maar goed, HTC maakte hem belangrijk en Sneijder kon dat prima invullen.LucaS schreef:Nee, inderdaad, ten Cate had Sneijder
HTC is overigens een prima coach. Ondanks zijn periode bij Ajax. Technisch/tactisch hoort hij zeer zeker bij de betere thuis. Tijdens trainingen bijvoorbeeld, maakte hij een uitstekende indruk op mij. Na de nietszeggende Blind werkelijk waar een verademing. Achteraf had Henk nooit het gezicht moeten worden naar buiten toe. Ook intern niet. Hij had helaas te veel last van de bekende druk. Daarom zijn vele hier ook na zijn vertoonde gedrag op hem afgeknapt. Ik kan mij namelijk ook herinneren dat (bijna) iedereen een gat in de lucht sprong toen Henk werd gepresenteerd als de verlosser.
Ik verwacht dan ook dat Chelsea binnen afzienbare tijd goed voetbal op de mat gaat leggen..
AFCA!
-
Ach, Koster. Hij heeft er niet voor gekozen om niets te kunnen (bij Ajax).Toppie schreef:Dat zullen we morgen wel weer merkengoodfella schreef:Koster is een ramp. Zoveel is nu wel duidelijk.
Morgen weer lekker 4-2-3 en dan weer een lichtpunt zien in de invalbeurt van Siem de Jong, want van 1-3 werd het toch mooi 2-3.
KloptDemosthenes schreef:Nooooouuuuu!! Met Perez op 10 speel je toch echt 4-2-3.Jinne schreef:4-2-3? Koster lijkt me iig nog slim genoeg om gewoon met 11 aan de wedstrijd te beginnen.
Heitinga kreeg de bal bij de 1-0 van een spook!
Als Ajax 433 speelt met inschuivende mensen ( Vermaelen deed dit ook 1x heel goed) dan is het goed mogelijk met Perez op 10. Het moet wel kloppen dan en vandaag klopte het.
Perez is aangekocht als vervanger van Sneijder. Ik denk dat Koster hem wel MOET opstellen
IK GELOOF!!!!!!
Heitinga kan diep gaan en je voorkomt dat een middenvelder van de tegenpartij ongehinderd kan doorlopen. De wedstrijd tegen feyenoord vind ik geen maatstaf.Daniel_vT schreef:Dan heb je dus als je Lindgren op het middenveld zet een middenveld met 3 controlerende middenvelders, ik zie liever twee controlerend + 1 aanvallend hoor..
Perez trekt zich niets aan van de plaats die een trainer hem toebedeelt. vandaag weer ge-ergerd aan hem, want als de bal vijf centimeter van hem vandaag wordt aangespeeld dan doet meneer niks meer. Zelf probeert hij hakjes e.d. ballen die rechtstreeks bij de tegenstander worden ingeleverd.
Vanavond wel even kijken, want ik lees nu dat Perez de bal aan Heitinga gaf, ik dacht in het stadion Suarez.
Was Suarez volgens mij ook..
EDIT: Inderdaad, was Suarez. Suarez krijgt hem van Perez, waarna hij hem breed door de midden legt op Heitinga: http://www.ajaxlinks.nl/?act=goals&id=192
EDIT: Inderdaad, was Suarez. Suarez krijgt hem van Perez, waarna hij hem breed door de midden legt op Heitinga: http://www.ajaxlinks.nl/?act=goals&id=192
Laatst gewijzigd door Daniel op zo feb 03, 2008 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Doelpunt 1: is 90% de verdienste van Heitinga, hij passeert met rechts en scoort met links.Rishi schreef:Klopt. Foutje. Maar Perez doet wel degelijk iets dus. Vond hem vandaag goed spelen hoor. Kwam ook door het statische middenveld van Feyenoord
Het is 9% de verdienst van de feyenoordverdediging

Het is 1% de verdienste van Suarez