Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Met Adriaanse haal je dezelfde soort trainer binnen als Ten Cate. Sterk in de training, belabberd naar de buitenwereld toe. Beiden kunnen ze niet tegen kritiek en dat is lastig bij een club als Ajax.
Misschien moeten wij ook eens gaan denken aan het aannemen van een manager. Eentje met een groot tactisch inzicht en die goed met de pers kan omgaan?
Van Basten/ Adriaanse bijvoorbeeld?
Misschien moeten wij ook eens gaan denken aan het aannemen van een manager. Eentje met een groot tactisch inzicht en die goed met de pers kan omgaan?
Van Basten/ Adriaanse bijvoorbeeld?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- LouisXIV & co
Ik ben niks vergeten. Adriaanse deed het toen ook al prima. Alleen weigerden de meesten om dat te zien en is hij gewoon het slachtoffer geworden van een hetze aangevoerd door de WiWi's, die na zijn vertrek ook nooit meer een bal geraakt hebben.Arwin schreef:Na een aantal jaren zijn de meesten toch wel weer vergeten hoe een trainer bij Ajax gepresteerd heeft blijkbaar.
Uiteindelijk is hij gestruikeld over een vrij onschuldige opmerking over paard en ruiter. En idereen die Van Basten nu ziet coachen weet wie er met terugwerkende kracht gelijk heeft gekregen. Not to mention zijn revanche bij AZ en Porto.
Co is gewoon een topper! Altijd geweest, altijd gevonden. Mijn nick heb ik zelfs al uit de tijd vóórdat ie naar Ajax ging. Om maar even de verhoudingen te schetsen. Niks achterafwijsheid dus of verkeerd geheugen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
Nou, ik kan me ook veel wedstrijden van Co herinneren waar de tactiek bestond uit het allemaal naar voren rennen ... en dan maar kijken hoever men kwam ...LouisXIV & co schreef:Ik ben niks vergeten. Adriaanse deed het toen ook al prima. Alleen weigerden de meesten om dat te zien en is hij gewoon het slachtoffer geworden van een hetze aangevoerd door de WiWi's, die na zijn vertrek ook nooit meer een bal geraakt hebben.Arwin schreef:Na een aantal jaren zijn de meesten toch wel weer vergeten hoe een trainer bij Ajax gepresteerd heeft blijkbaar.
Uiteindelijk is hij gestruikeld over een vrij onschuldige opmerking over paard en ruiter. En idereen die Van Basten nu ziet coachen weet wie er met terugwerkende kracht gelijk heeft gekregen. Not to mention zijn revanche bij AZ en Porto.
Co is gewoon een topper! Altijd geweest, altijd gevonden. Mijn nick heb ik zelfs al uit de tijd vóórdat ie naar Ajax ging. Om maar even de verhoudingen te schetsen. Niks achterafwijsheid dus of verkeerd geheugen.
Blij met de punten ...
Zoals Celtic thuis...Voetske schreef:Nou, ik kan me ook veel wedstrijden van Co herinneren waar de tactiek bestond uit het allemaal naar voren rennen ... en dan maar kijken hoever men kwam ...LouisXIV & co schreef:Ik ben niks vergeten. Adriaanse deed het toen ook al prima. Alleen weigerden de meesten om dat te zien en is hij gewoon het slachtoffer geworden van een hetze aangevoerd door de WiWi's, die na zijn vertrek ook nooit meer een bal geraakt hebben.Arwin schreef:Na een aantal jaren zijn de meesten toch wel weer vergeten hoe een trainer bij Ajax gepresteerd heeft blijkbaar.
Ik ben helemaal geen tegenstander per se van Adriaanse, zulke trainers heb ik juist het liefst: Adriaanse, Ten Cate, mannen die aanvallend voetbal willen spelen. Maar ik ben er niet zo'n voorstander van een oud trainer nog een keer de kans te geven, zeker niet als de eerste periode niet bepaald succesvol is beeindigd.
Los van het feit dat Ajax duidelijk heeft aangekondigd dat Adriaanse niet meer binnen komt.
Dat lijkt me ook vrij zeker ondertussen. Ik hoorde Van Geel ook van de week zeggen: we wachten tot de zomer met de aanstelling als eerder onmogelijk blijkt. Dit lijkt me direct op Van Basten/Van 't Schip te slaan, die ze al in Januari willen aanstellen als trainer van Ajax, omdat ze toch alleen nog maar oefenwedstrijden hoeven te spelen met Oranje tot het EK.Voetske schreef:AJAX kennende kiezen ze voor het duo Van Basten en van het Schip.
De KNVB heeft deze optie echter al duidelijk uitgesloten, dus zullen Van Basten/Van 't Schip vanaf de zomer wel de nieuwe trainers worden en maakt Koster dit seizoen af.
Dan heeft van Geel gelogen door te zeggen dat ze de beste willen nemen... van Basten/ Schip is een enorm risico omdat hij nog niets heeft laten zien met het Nl-elftal...Arwin schreef:Dat lijkt me ook vrij zeker ondertussen. Ik hoorde Van Geel ook van de week zeggen: we wachten tot de zomer met de aanstelling als eerder onmogelijk blijkt. Dit lijkt me direct op Van Basten/Van 't Schip te slaan, die ze al in Januari willen aanstellen als trainer van Ajax, omdat ze toch alleen nog maar oefenwedstrijden hoeven te spelen met Oranje tot het EK.Voetske schreef:AJAX kennende kiezen ze voor het duo Van Basten en van het Schip.
De KNVB heeft deze optie echter al duidelijk uitgesloten, dus zullen Van Basten/Van 't Schip vanaf de zomer wel de nieuwe trainers worden en maakt Koster dit seizoen af.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Als Ajax hen de beste optie vindt, heeft van Geel niet gelogen hoor..banjavi schreef:Dan heeft van Geel gelogen door te zeggen dat ze de beste willen nemen... van Basten/ Schip is een enorm risico omdat hij nog niets heeft laten zien met het Nl-elftal...Arwin schreef:Dat lijkt me ook vrij zeker ondertussen. Ik hoorde Van Geel ook van de week zeggen: we wachten tot de zomer met de aanstelling als eerder onmogelijk blijkt. Dit lijkt me direct op Van Basten/Van 't Schip te slaan, die ze al in Januari willen aanstellen als trainer van Ajax, omdat ze toch alleen nog maar oefenwedstrijden hoeven te spelen met Oranje tot het EK.Voetske schreef:AJAX kennende kiezen ze voor het duo Van Basten en van het Schip.
dan had hij moeten zeggen dat ze gaan voor de beste optie... de beste optie is nog niet per definitie de beste coach.. :p...Arwin schreef:Als Ajax hen de beste optie vindt, heeft van Geel niet gelogen hoor..banjavi schreef:Dan heeft van Geel gelogen door te zeggen dat ze de beste willen nemen... van Basten/ Schip is een enorm risico omdat hij nog niets heeft laten zien met het Nl-elftal...Arwin schreef: Dat lijkt me ook vrij zeker ondertussen. Ik hoorde Van Geel ook van de week zeggen: we wachten tot de zomer met de aanstelling als eerder onmogelijk blijkt. Dit lijkt me direct op Van Basten/Van 't Schip te slaan, die ze al in Januari willen aanstellen als trainer van Ajax, omdat ze toch alleen nog maar oefenwedstrijden hoeven te spelen met Oranje tot het EK.
Er zijn betere coaches, maar die zijn niet haalbaar voor Ajax... :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- LouisXIV & co
Ben er ook bang voor. Wordt dan de de vierde relatief onervaren trainer in tien jaar tijd. Leuk, als je van gokken houdt. Ik hou meer van professionele oplossingen.Voetske schreef:AJAX kennende kiezen ze voor het duo Van Basten en van het Schip.
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De KNVB heeft wel vaker iets 'uitgesloten' terwijl de desbetreffende bondscoach niet veel later toch naar de club van z'n dromen vertrekt, dus dat zegt me niet zoveel.Arwin schreef: De KNVB heeft deze optie echter al duidelijk uitgesloten, dus zullen Van Basten/Van 't Schip vanaf de zomer wel de nieuwe trainers worden en maakt Koster dit seizoen af.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- LouisXIV & co
Als Van Basten nu naar Ajax wil, dan laat de knvb hem echt wel gaan. De KNVB zit net zo met Bassie in zijn maag als Ajax zat met HTC - neem dat maar van mij aan. Het zou dus voor de knvb ideaal zijn als Bassie naar Ajax wil. Dan kunnen ze zonder gezichtsverlies afscheid nemen en Foppe aanstellen. Zolang dit niet gebeurt, mag je ervan uitgaan dat Bassie niet wil, maar graag het EK wil halen.
- LouisXIV & co