Kroes zou wel goed bij AT passen

De man lult te veel, net een autoverkoper
Ajax heeft helemaal geen behoefte aan een overdreven zichtbare AD. Gewoon 1 die zijn werk doet en voor de rest de succes bij het elftal laat.
Moderator: mods
Kroes zou wel goed bij AT passen
De man is ook fan. Al is het wellicht niet zo handig als je baan ook je passie is.
Zullen we daar een bedragje op zetten? Ik zeg dat de 12 spelers van Sven meer gaan opleveren dan 20% (!) van de 115M.
En waar blijkt uit dat Kroes géén mooiprater is?We hebben nu 2 jaar lang verschillende mooi-praters gehad. Laat Kroes in godsnaam zijn ding doen.
Ho ho....Overmars mocht bijna geen geld uitgeven omdat VDB EN CO de boel naar de Filestijnen geholpen had en de RvC leden Overmars kort hielden.Yopii schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:18 pmEn waar blijkt uit dat Kroes géén mooiprater is?We hebben nu 2 jaar lang verschillende mooi-praters gehad. Laat Kroes in godsnaam zijn ding doen.
Ik lees steeds dat hij het goed gedaan heeft bij GAE, maar GAE is niet te vergelijken met Ajax. Om de vergelijking te trekken: het duurde jaren voor Overmars dat door had. Eerst kwam hij aanzetten met Danny Hoesen en zo.
Bij AZ heeft Kroes naar het lijkt een onbetekenende functie.
Zeker. Forbs, Akpom en Sutalo gaan (minstens) hun aankoopbedrag opleveren. Voor Mikautadze is ook voldoende interesse en Sosa moet je ook prima kwijt kunnen.Ajax Rules schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:09 pmZullen we daar een bedragje op zetten? Ik zeg dat de 12 spelers van Sven meer gaan opleveren dan 20% (!) van de 115M.
De meest recente geruchtenAjax Rules schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:09 pmZullen we daar een bedragje op zetten? Ik zeg dat de 12 spelers van Sven meer gaan opleveren dan 20% (!) van de 115M.
Sar heeft het een decennium als AD volgehouden. En Sar is een nietsnut. Het is heel simpel: als je TD een goede trainer vindt en enkele goede aankopen doet + je hebt enkele grote talenten van De Toekomst die zich in Ajax-1 bewijzen, dan ben je een prima AD.
Je haalt spelers naar Ajax die het bij Ajax goed moeten doen. Dat allerlei beunhazen-clubs die 'aanwinsten' tegen knock-off prijzen willen halen, is een bewijs dat Ajax de verkeerde spelers haalde. Toch?Andriy Demchenko schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:29 pm- Fiorentina heeft 20 miljoen over voor Sutalo
- 6 PL clubs uit het rechterrijtje hebben interesse in Akpom
- Metz wil Mikautadze graag terug
Dus 127 miljoen? Nou ik hoop voor je dat de inflatie nog even doorzet.Ajax Rules schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:09 pmZullen we daar een bedragje op zetten? Ik zeg dat de 12 spelers van Sven meer gaan opleveren dan 20% (!) van de 115M.
Je weet best waar ik op reageer, de apocalyptische voorspellingen van GanstaRib die stelt dat alle aankopen samen slechts 10% van investeringsbedrag gaan opbrengen. dus; Sutalo, Forbs, Medic, Avila, Ramaj, Sosa, Gaaei, Butera, Tahirovic, Mannsverk, Akpom, Mikautadze brengen bij elkaar max 12 miljoen op.wimpey schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:35 pmJe haalt spelers naar Ajax die het bij Ajax goed moeten doen. Dat allerlei beunhazen-clubs die 'aanwinsten' tegen knock-off prijzen willen halen, is een bewijs dat Ajax de verkeerde spelers haalde. Toch?Andriy Demchenko schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:29 pm- Fiorentina heeft 20 miljoen over voor Sutalo
- 6 PL clubs uit het rechterrijtje hebben interesse in Akpom
- Metz wil Mikautadze graag terug
Sutalo is overigens een goede speler. Akpom en Mikautadze niet.
Ik durf wel te wedden dat wij minimaal de helft terug gaan krijgen hoor.GangstaRiB schreef: ↑wo nov 29, 2023 1:29 pm
Al het kapitaal van de goede jaren is geinvesteerd in rotzooi en je gaat er niks van terugzien. Hooguit 10%. En dat voor een club die leeft op het doorverkopen van spelers, dus eigenlijk streeft naar 150%.
Weet je wie er ook een goed verhaal kon vertellen?wimpey schreef: ↑wo nov 29, 2023 12:49 pmDe man is ook fan. Al is het wellicht niet zo handig als je baan ook je passie is.
Met zijn inzichten en conclusies is niet veel mis. Zo heeft Ajax inderdaad de 2 slechtste transferzomers uit de geschiedenis zojuist gehad. Daar kan ie politiek correct omheen lullen, maar dat schiet ook niet op.
Oh, je punt is dat we maximaal een positief rendement gaan halen van 10%? Je hebt het over winst maken op deze spelers? Dat was namelijk totaal niet duidelijk uit de betreffende post. Dat plaatst je oordeel over Mislintat in een heel ander daglicht. Ik dacht dat je het een prutser vond.GangstaRiB schreef: ↑wo nov 29, 2023 3:16 pmDus 127 miljoen? Nou ik hoop voor je dat de inflatie nog even doorzet.Ajax Rules schreef: ↑wo nov 29, 2023 2:09 pmZullen we daar een bedragje op zetten? Ik zeg dat de 12 spelers van Sven meer gaan opleveren dan 20% (!) van de 115M.![]()
Zijn inzicht bij de Belgische club viel anders vies tegen. Niet alleen successen vieren hèwimpey schreef:De man is ook fan. Al is het wellicht niet zo handig als je baan ook je passie is.
Met zijn inzichten en conclusies is niet veel mis. Zo heeft Ajax inderdaad de 2 slechtste transferzomers uit de geschiedenis zojuist gehad. Daar kan ie politiek correct omheen lullen, maar dat schiet ook niet op.
Is het geld in een doucheputje? Of kan je gewoon verkopen en terugkopen?GangstaRiB schreef:Ik geloof dat een aantal nog steeds niet doorhebben langs welke afgrond Ajax op dit moment scheert om te kunnen blijven overleven.
Al het kapitaal van de goede jaren is geinvesteerd in rotzooi en je gaat er niks van terugzien. Hooguit 10%. En dat voor een club die leeft op het doorverkopen van spelers, dus eigenlijk streeft naar 150%.
Tel daarbij op missen van zeker twee CL campagnes en het gaat hard op deze manier.
We hebben nu 2 jaar lang verschillende mooi-praters gehad. Laat Kroes in godsnaam zijn ding doen. Lekken of niet. Kan mij het schelen. Zijn track record is beter dan Sar. Als je ziet hoe hij behandeld is door Ajax mag je blij zijn dat ie uberhaupt nog wil.
Het is 2 voor 12. En ik zie geen ander alternatief.. jullie? De ene na de andere bijt in het stof. Vertillen zich aan Ajax.
Gerry Hamstra kon ook verkopen.
Daar lijkt het wel op idd.Marillion schreef: ↑do nov 30, 2023 10:40 amOndertussen start morgen Marijn Beuker als Director of Football. Hij gaat zich richten op de jeugdopleiding. Er zou nog iemand anders komen voor transferzaken en het managen van de Technische Staf aldus Jan van Halst.
Ik ben dus benieuwd naar het kaliber van de persoon voor die nieuw in te vullen rol. Gaat diegene straks echt over die portefeuille of is het in de praktijk vooral Alex Kroes.
dat is pseudoniem voor 'een lek binnen de club'