Ik neem aan dat het dan over contracten gaat. En dat Overmars c.s. Jonk kunnen overrulen wat jeugdcontracten betreft.Peter schreef:Het mooiste stukje van Overmars vind ik ook nog:
Jonk wil op zijn gebiedje alle touwtjes in handen hebben, zonder overleg.
Tsja. Ik vind dat eigenlijk niet zo gek. We weten niet welke beslissingen allemaal uit de koker van Overmars komen, maar wel dat hij voor het technische plaatje verantwoordelijk is. Met Zimling, Viergever, Mikey, Sanogo, Cuenca, etc. etc. heb je dan wel een trackrecord, hoor.
Ik begrijp wel dat Jonk weinig fiducie heeft in het oordeel van Overmars.
Je moet de capabele mensen koesteren en de incapabele eruit gooien. Niet omgekeerd. Dat zitten we met Overmars, die dolgraag naar alle vergaderingen gaat maar niets presteert.
Het is geen normaal bedrijf, waar voor elke manager tien andere te vinden zijn. Mannen met verstand van jeugdopleiding zijn schaars. Pas op dat je de kennis niet weggooit, want voor je het weet zit er opnieuw een JOR of een ander die er de ballen van snapt. Hoofd- en bijzaken onderscheiden en je niet verliezen in bureaucratisch gedoe, zou ik zeggen. Jonk lastig? Beoordeel hem op wat hij presteert met de jeugd. Is dat top, dan mag hij best babbels hebben.