De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%

Totaal aantal stemmen: 83

Yopi
Erelid

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 9:23 am

Peter schreef:Het mooiste stukje van Overmars vind ik ook nog:
Jonk wil op zijn gebiedje alle touwtjes in handen hebben, zonder overleg.

Tsja. Ik vind dat eigenlijk niet zo gek. We weten niet welke beslissingen allemaal uit de koker van Overmars komen, maar wel dat hij voor het technische plaatje verantwoordelijk is. Met Zimling, Viergever, Mikey, Sanogo, Cuenca, etc. etc. heb je dan wel een trackrecord, hoor.
Ik neem aan dat het dan over contracten gaat. En dat Overmars c.s. Jonk kunnen overrulen wat jeugdcontracten betreft.

Ik begrijp wel dat Jonk weinig fiducie heeft in het oordeel van Overmars.

Je moet de capabele mensen koesteren en de incapabele eruit gooien. Niet omgekeerd. Dat zitten we met Overmars, die dolgraag naar alle vergaderingen gaat maar niets presteert.

Het is geen normaal bedrijf, waar voor elke manager tien andere te vinden zijn. Mannen met verstand van jeugdopleiding zijn schaars. Pas op dat je de kennis niet weggooit, want voor je het weet zit er opnieuw een JOR of een ander die er de ballen van snapt. Hoofd- en bijzaken onderscheiden en je niet verliezen in bureaucratisch gedoe, zou ik zeggen. Jonk lastig? Beoordeel hem op wat hij presteert met de jeugd. Is dat top, dan mag hij best babbels hebben.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo okt 21, 2015 9:24 am

Het zou om het voetbal moeten gaan, maar de revolutie is verworden tot vriendjespolitiek en kliekjesvorming; ofwel 'voetballers onder elkaar'. Je zou daarboven een sterke Michels-figuur moeten hebben. Iemand die van het losse zand een geheel smeed.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 9:30 am

Volgens mij werkt Jonk keihard. En is hij constant met voetbal bezig.

Dat de buitenwacht het constant over andere zaken dan voetbal heeft, wil niet zeggen dat de mannen van het TH ook andere prioriteiten hebben, uiteraard. Los van de kwaliteit van hun werk. Frank de Boer bijvoorbeeld maakt aardig wat uren. Ajax 1, en dan volgt hij ook nog de JA en de A1 op de voet. Maakt op mij totaal niet de indruk dat hij zijn tijd verdoet met geroddel.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo okt 21, 2015 9:44 am

Wat Jonk presteert met de jeugd is fantastisch?

Er spelen nu minder zelf opgeleide spelers in Ajax 1 dan toen de revolutie begon. In Jong Ajax blinkenweinig spelers uit. Ik h eb er geen problemen mee dat Jong Ajax niet wint, maar is het spel erg goed? Zoals Ajax ooit speelde?

Speler van het jaar Mirani is 19, heeft nooit in die slechte jeugdopleiding gespeeld, maar heeft nog niet gedebuteerd. Je kunt daar FdB de schuld van geven, maar blinkt hij uit in Jong Ajax?

Speler van het haar El. M. is 19, heeft nog niet gedebuteerd, blinkt hij uit?

Speler van het jaar Donny v.d Beek is 18,5 jaar oud en heeft nog niet gedebuteerd.

Riedewald, Tete enz, prima dat ze spelen, maar dat gebeurde voor de revolutie ook.

Successen in de Next Gen? Ajax stond ooit in de finale met, Klaassen, Fischer en Veltman? Kan er een naam naast zitten.

Het gevoel dat Jonk het goed doet, hij zegt zelf contact te hebben met JC en waarop wordt Jonk afgerekend (door wie weet niemand) Onvoldoende doorstroming? Schuld ligt bij FdB.

De jeugd verliest; het gaat niet om winnen, maar om de individuele ontwikkeling.

De jeugd wint; komt door de goede jeugdopleiding.

Spelers als Bergwijn , Bobby A., Fosuh-Mensa, Dilrison, Peters en Malen zijn vertrokken, een redelijk nieuw verschijnsel voor Ajax.

Jonk wordt als excuus gebruikt, Verdwijnt hij, dan kan JC zijn adviseurschap weer neerleggen en is de revolutie mislukt buiten zijn adviezen om. Kan hij terug naar zijn ivoren toren, denkend aan Jany.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo okt 21, 2015 9:51 am

Yopi schreef:Volgens mij werkt Jonk keihard. En is hij constant met voetbal bezig.

Dat de buitenwacht het constant over andere zaken dan voetbal heeft, wil niet zeggen dat de mannen van het TH ook andere prioriteiten hebben, uiteraard. Los van de kwaliteit van hun werk. Frank de Boer bijvoorbeeld maakt aardig wat uren. Ajax 1, en dan volgt hij ook nog de JA en de A1 op de voet. Maakt op mij totaal niet de indruk dat hij zijn tijd verdoet met geroddel.
Denk ook dat ze hard werken, welke trainer/opleider wil geen succes? FdB volgt inderdaad de jeugd, maar hem wordt verweten ook nog eens de verkeerde spelers aan te trekken. Hij moet ook Arsenal 2 volgen?

IK ben ervan overtuigd dat ook de trainers, opleiders voor de revolutie hard werkten, op een andere manier? Ik zie alleen het resultaat als ik de A1 of B1 zie. Deze teams zijn en waren bijna altijd sterker dan de andere jeugdteams, zeker op de Toekomst. Thuis wedstrijden tegen niveau-Nac geven een vertekend beeld.

Zijn de huidige 18-jarigen al toe aan de eredivisie?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 10:10 am

Alles is de schuld van Jonk. Zelfs het vertrek van Steven Bergwijn. :smallgrin.gif:

Ja, er zijn spelers vertrokken. Doe je niets aan als ze elders acht ton per jaar kunnen krijgen. Zie het als een compliment. Voor Lesley de Sa en Renato Jongebloet stonden ze niet in de rij. Gyliano van Velzen is wel naar Engeland gegaan, maar dat is niets geworden.

Ja, de teams waren vroeger ook sterker. Teams die bestonden uit hele lichtingen, die daardoor gemiddeld redelijk sterk waren. Bekijk je die lichtingen van toen, dan schrik je je dood.

Zomaar wat lichtingen van vroeger:
2010

Edgar Manucharyan (t/m 30-06-2010)
René Osei Kofi
Bryan Ottenhof
Tommy Overtoom
Sergio Padt
Ricardo van Rhijn
Jeffrey Sarpong
Lesley De Sa
Jordy Schell (t/m 14-08-2009)
Rik Schouw
Randel Shakison (t/m 30-06-2010)
Rodney Sneijder
Fabian Sporkslede
Maarten Stekelenburg
Christiaan Supusepa (t/m 30 06-2010)
Nathaniël Will (t/m 30-06-2010)
Marvin Zeegelaar
Deniz Aslan (t/m 30-06-2010)
Jip Bartels
Marco Bizot
Darko Bodul
Ouasim Bouy
Tom Boere
Nicolai Boilesen??
Roly Bonevacia
Lorenzo Burnet
Tayfun Candan (t/m 30-06-2010)
geoffrey Castillon
Daylon Claassen
Jeffrey Dekker
Mitchel Donald
Stefano Denswil
Lorenzo Ebecilio
Urby Emanuelson
Christian Eriksen
Warner Hahn
Jan Arie van der Heijden
Florian Jozefzoon
Johan Kappelhof
Davy Klaassen
Vlatko Lazic
Siem de Jong

Jeugd

Tom Overtoom,Javier Martina, Mitchell Donald, Jeffrey Sarpong,Robbert Schilder, Jan-Arie van der Heijden, Donovan Slijngard, Darko Bodul, Marvin Zeegelaar, Rasmus Lindgren, Lorenzo Ebecilio, Dico Koppers, Sven Nieuwpoort, Roly Bonevacia, Ricardo Kip, Geoffrey Castillion, Florian Jozefzoon, Mitchell Dijks, Lesley de Sa, Lukoki,, John Goossens, Michael Krohn-Dehli, Vito Wormgoor, Rydell Poepon, Michael Timisela, BoerRigter, Bryan Ottenhoff, Lorenzo Burnet, Rik Schouw, Tom Boere, Shakison Randel, Van der Meulen Timothy, Emmuel Boakye,

De A1 selectie uit 2007

Ouwerkerk; Aslan, Kappelhof, Vorstermans, Lachman; Tillema (56. Lazic), Olijve, Sousa Campos; Schell, Yildirim (56. Danso),Resida, Lachmann, Kappelhof, Huisman, will, Uiterloo, Zeegelaar, Mac Intosh.

B1 selectie 2007

Ricardo van Rhijn,Marco Bizot, Rene Osei Kofi, Lorenzo Burnet,Roly Bonevacia, Ricardo van Rhijn, Rik Schouw , Jeffrey Dekker, Rodney Sneijder, Florian Josefzoon, Geoffrey Castillion, Lorenzo Ebecillo,

C1 selectie 2007

Fabian Sporklede,Stefano Denswil,Davey Klaasen,Lesly da Sa, Mouhsine El Yaacoubi, Jip Bartels, Ouasim Bouy, Mike Busse, Yener Devecioglu, Youssef Fennich,Fernando Lewis, Torrel Ondaan, Timo Letschert, Xandro Schenk, Maurits Schnmitz, Varshant Ramdhani,Sven Nieuwpoort,

Ajax C1 2007/2008

Stefano Denswil,Boban Lazic, Davy Klaassen,Sven Nieuwpoort, Mike Busse, Yener Devecioglu (Xandro Schenk); Mats Rits, Ouasim Bouy; David Lizardo, Youssef Fennich, (Mouhsine El Yaacoubi), Varshant Ramdhani, Torell Ondaan, Timo Letschert, Rowendy Schoop, Mouhsine El Yaacoubi,Maurits Schmitz

C3 selectie 2007

Peter Leeuwenburg, Mickey v der hart,Gravenberg, Bob Lazic, Bas Kuipers Amine El Hadef, Nick lammers, Oussama Tannane, Cerezo Ottenhof, Emran Barakzai, Erol Alkan, Erkan Agircan, Dylan Nieuwenhuis, Joost v Aken, pete, nelinho cleonise, denzel james

D1 selectie 2007 Frank de Boer (let op Darri)

Gravenberg,leeuwnburg, El Hasnaoui,Joost v Alkan, Cleonise, Ruben Pleijster,Nick Lammers, Aleksander Bjelica, El Hadef,Bob lazic, Dylan Nieuwenhys, Robbin Kooiman, Joy Schoonhoven, Kevin Echteld, Miquel Pijpker, James, Brahim Darri,

F1 selectie 2008

Ryannique Inge, Hicham Acheffay, Ties Akkerman, Dean James, Laurence Schenkers, Xander Kramer, Tommy St Jago, Carel Knoef,

C1 selectie 2008

Leeuwenburg, van der Hart , Bas Kuipers , Gravenberg,Lazic,Tannane, Cleonise, Bram Barhorst gyliano v velzen, Armando cuvalay, yassine ayoub,El Hadef, Agircan,barakzai,rosheuvel, james

C1 2008/2009

Mickey van der Hart; Boban Lazic, Abdel El Hasnaoui,Derwin Martina,Bas Kuipers, Emran Barakzai, Wouter Soomer, Armando Cuvalay, Oussama Tannane, Davey de Witte , Amine El Hadef, Erkan Agircan Bram Barhorst, Gyliano van Velzen.

B2 2008/2009

Maurits Schmitz; Mike Busse, Fabian Sporkslede, Stefano Denswil,Davy Klaassen, Yener Devecioglu, Jip Bartels, Youssef Fennich; Djarno Hofland, Rowendy Schoop, Moushine El Yaacoubi.

selectie A1 2008

Antonia Jarchinio,Apau Mitch ,Bizot Marco,Bonevacia Roly,Burger Danny,Burnet Lorenzo,Candan Tayfun, Castillion Geoffrey,Ebecilio Lorenzo,Josefzoon Florian,Kappelhof Johan, Koppers, Overtoom Tom, Shakison Randel,Sneijde Rodney, Van der Meulen Timothy, Van Rhijn, Zeegelaar Marvin

B1 selectie 2008

Iljaar Rodjan,Dico Koppers,Tom Portegies,Glenn van Zoolingen ,Ricardo Kip ,Jody Lukoki,Tom Boere,Cerilio Cijntje,Joeri de Kamps,Davy Lizardo ,Ruben Ligeon,Joël Veltman,Yener Arica

A selectie A1 2009

Stan Berrevoets,Tom Boere,Daan Brinkman,Lorenzo Burnet,Jeffrey Dekker,Lorenzo Ebecilio,Warner Hahn,Florian Josefzoon,Bryan Ottenhoff,Rik Schouw,Rodney,Sneijder,Allon Worm ,Christian Eriksen,Ricardo van Rhijn,Ruben Ligeon

B selectie 2009

Joel Veltman, Ruben Ligeon ,Christian Eriksen,Yener Arica, Dico Koppers, Jamie Lawrence; Ricardo de Herder (Khalid Salim) Joeri de Kamps; Kevin Tano, Tom Boere , Fahd Aktaou , Tom Portegies; Quincy Promes,(Khalid Salim) Joeri de Kamps; Jody Lukoki, (Jamie Lawrence), Fahd Aktaou (Ricardo de Herder),Warner Hahn;

E3 selectie 2009

Dean James,Quincy Nkansah, Millen Baars, Skip Foss, Eldridge, Ties Akkerman, Ryannique Inge, Tommy St Jago, Stan van Scheppingen, Gimyno Cumberbatch, Bob van Uden, Huib van Eijnsbergen, Niels van Ancum,

B2 slectie 2009/10

Kuipers,v der Hart,Derwin Martina,Gravenberg,El Hasnoui, Lazic, Cleonise, Barhorst, v Velzen, ramdhani, Hidde Prijs, Cuvalay, davey de witte, rosheuvel, El Hadef, Barakzai, Miquel Pijpker, James

A2 selectie 2011

Hasnaoui, Martina,Keskin, Kuipers, Hofland, Bartels, James, El Yacoubi, Barakzai, Jordi v Duijn, Sir Ralp Owusu, Maikel Keur,Cleonise, Prijs, .
(geplukt van AN)

Daar zit dus bijna niets bij. De betere spelers kwamen bijna allemaal van buiten. De Belgen, Eriksen, enz.
Overigens zitten bij hierboven genoemde spelers ook aankopen. Boere, Bartels, Hahn, Lizardo, Rik Schouw, Mitchell Dijks, allemaal gekocht van andere clubs.

De jeugdscouting was allerbelabberdst en de opleiding zelf onder de maat. Voor al die moeite mag je betere spelers verwachten dan wat hierboven wordt genoemd. Jonk c.s. hebben in elk geval forse verbeteringen doorgevoerd, waaronder de introductie van Twin Games, het afschaffen van de grote rondo en het aantrekken van Performance trainers die de spelers 'finetunen', zoals de vader van Noa Lang het noemde.

We hebben nu vier jonge spelers bij Oranje zitten. Misschien een beetje vroeg, maar niet toevallig alle vier producten van het nieuwe beleid.

Le T.

Bericht door Le T. » wo okt 21, 2015 10:16 am

Monkey Tonk schreef:Het zou om het voetbal moeten gaan, maar de revolutie is verworden tot vriendjespolitiek en kliekjesvorming; ofwel 'voetballers onder elkaar'.
Nee, vriendjespolitiek en kliekjesvorming was de basis, de aanleiding, de grondslag, de oorzaak en de uitvoering van de revolutie.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 10:18 am

Daar geloof ik niets van. Ze waren oprecht van mening dat ze het beter konden, denk ik.

Beeld is ook dat er niets goed gaat. Dat klopt natuurlijk niet.

http://www.npo.nl/sterren-op-het-doek/1 ... W_02785606

LucaS

Bericht door LucaS » wo okt 21, 2015 11:03 am

Tja, ik zie hier ook steeds voorbij komen dat Jonk fantastisch werk verricht. Wat mij betreft moet dat nog wel even worden bewezen.Daarvoor zijn Tete en aankopp Bazoer nog niet voldoende.
I think I lost my fucking headache

Mano

Bericht door Mano » wo okt 21, 2015 11:22 am

Het gehak op Jonk is belachelijk.

Zijn portefeuille, de jeugdopleiding, is van ondergeschikt belang in de puinzooi waar we over praten. De puinzooi moet vanaf de kop worden hersteld.

Goeie Directeur, Goeie TD. Deze goeie capabele Directeur & TD mogen vervolgens uitmaken of Jonk voldoet in zijn functioneren als hoofd jeugdopleiding.

Beetje lopen janken dat hij zich niet meer laat zien in de TH meetings....
Dat zegt toch alles over de TD en directeur? :confused.gif: zij hebben dus geen overwicht of ballen om Jonk tot de orde te roepen. Maar dat wisten we allang....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

zeux

Bericht door zeux » wo okt 21, 2015 11:44 am

Mano schreef: Dat zegt toch alles over de TD en directeur? :confused.gif: zij hebben dus geen overwicht of ballen om Jonk tot de orde te roepen. Maar dat wisten we allang....
Of de verantwoordelijkheden binnen dat TH zijn zo mistig georganiseerd, dat ze niet de (bestuurlijke) instrumenten hebben om hem tot de orde te roepen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano

Bericht door Mano » wo okt 21, 2015 12:14 pm

zeux schreef:
Mano schreef: Dat zegt toch alles over de TD en directeur? :confused.gif: zij hebben dus geen overwicht of ballen om Jonk tot de orde te roepen. Maar dat wisten we allang....
Of de verantwoordelijkheden binnen dat TH zijn zo mistig georganiseerd, dat ze niet de (bestuurlijke) instrumenten hebben om hem tot de orde te roepen.
kan ook!

hoe dan ook, terug naar de tekentafel voor een hernieuwde structuur en betere invulling van poppetjes.
beginnend bij de kop: Directeur & TD
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.

Bericht door Le T. » wo okt 21, 2015 12:16 pm

Yopi schreef:Daar geloof ik niets van. Ze waren oprecht van mening dat ze het beter konden, denk ik.
Dat vrees ik ook ja.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » wo okt 21, 2015 12:55 pm

Yopi schreef:Daar geloof ik niets van. Ze waren oprecht van mening dat ze het beter konden, denk ik.
Jonk kan een voetballertje meer bijbrengen dan JOR of Westerhof. Ik zie in Jonk geen coach of manager. Maar hij heeft op de Toekomst i.m.o. best een aardig team om zich heen verzameld met mensen als Vink en Peerenboom. Gaat best goed daar. Gisteren daar nog effe lopen rondneuzen, dát is voor mij het ware Ajax. Dat afstompende gedoe in de Arena interesseert me steeds minder...

Denk dat ik vanavond ook weer effe ga voor de A1. Die Youth CL is ook gratis? Weinig zin om voor een kaartje in de rij te moeten staan....

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 21, 2015 1:11 pm

wimpey schreef:Jonk heeft op de Toekomst i.m.o. best een aardig team om zich heen verzameld met mensen als Vink en Peerenboom. Gaat best goed daar. Gisteren daar nog effe lopen rondneuzen, dát is voor mij het ware Ajax. Dat afstompende gedoe in de Arena interesseert me steeds minder...

Denk dat ik vanavond ook weer effe ga voor de A1. Die Youth CL is ook gratis? Weinig zin om voor een kaartje in de rij te moeten staan....
Ja is gratis.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 1:28 pm

@Wimpey:

https://ajax.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=90365#

2,50, i.v.m. het veiligheidsrisico.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 21, 2015 1:31 pm

Pffff ze vragen 2,50 euro entree voor dit potje vanavond?

Dat zullen ze niet om het geld doen, maar ongetwijfeld vanwege een vorm van 'handhaving'. En voor het controleren op SV'tjes, er zullen vanavond ongetwijfeld een lading veiligheidsfiguren rondlopen die lieden van Vak 410 zullen proberen te weren plus tientallen stewards die zich onnodig met allerlei zaken gaan bemoeien. :blush.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 2:17 pm

Eerder vanwege de beperkte capaciteit van De Toekomst, lijkt me.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 21, 2015 2:24 pm

Welnee. Er komen vanavond echt geen 6.000 of 7.000 man op af.

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » wo okt 21, 2015 2:56 pm

Mano schreef:Beetje lopen janken dat hij zich niet meer laat zien in de TH meetings....
Dat zegt toch alles over de TD en directeur? :confused.gif: zij hebben dus geen overwicht of ballen om Jonk tot de orde te roepen. Maar dat wisten we allang....
Wat een redenering :excited.gif: :excited.gif:

- Ik kom vanaf morgen niet meer op mijn werk.
- Mijn baas zegt (boos): "Hee AR, waarom was je er niet"
- Ik: "Kijk liever naar jezelf! Als je meer overwicht had als baas, dan was ik echt wel gekomen".
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 21, 2015 3:00 pm

Haha. :biggrin.gif:

Nou AR, ik zal je vertellen: anno 2015 kom je daar in menig werkomgeving mee weg.

De hiërarchie tegenover "meerderen" is door de jaren heen bovendien flink veranderd. Waar, in de tijd voordat jij kaal begon te worden politici nog met 'Eminentie' werden aangesproken en de baas van een bedrijf met meneer, zijn er tegenwoordig genoeg werknemers die op de dag zelf naar hun baas sms-en of Whatsappen: "Hee Ton! Ik kom vandaag niet." :smile-ajax.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo okt 21, 2015 3:17 pm

Cruijff schreef:Haha. :biggrin.gif:

Nou AR, ik zal je vertellen: anno 2015 kom je daar in menig werkomgeving mee weg.

De hiërarchie tegenover "meerderen" is door de jaren heen bovendien flink veranderd. Waar, in de tijd voordat jij kaal begon te worden politici nog met 'Eminentie' werden aangesproken en de baas van een bedrijf met meneer, zijn er tegenwoordig genoeg werknemers die op de dag zelf naar hun baas sms-en of Whatsappen: "Hee Ton! Ik kom vandaag niet." :smile-ajax.gif:
Ja, ja, genoeg werknemers kunnen dan als zzp'er een eigen weg gaan.

Wat de lijst met namen betreft: ik zal er wel een paar zijn vergeten, Fischer zit sinds 2009 bij Ajax, staat Riedewald bij de jeugd van 2010 (zat toch in 2007 al bij Ajax? ), kan, heb ik hem het gemiSt, Tete zit nu toch bijna 10 jaar bij Ajax, staat hij op de lijst?

Kom desondanks snel tot zo'n 25 spelers die Ajax 1 gehaald hebben zonder Fischer, Tete en Riedewald, want die meetellen past niet in het jc-verhaal? Er zitten 12 internationals bij, weer zonder "de drie" . Anita is genoemd? Hij zat op z'n tiende toch al bij Ajax? Mag ook niet worden meegeteld?

Ajax leverde acht spelers af die de kwartfinale (of halve finale, finale) van een wk hebben gespeeld, maar die mogen niet worden meegenomen een vergelijking?

Ik hoop dat Jonk geen 8 maar 16 spelers opleidt die binnen 4 jaar de kwartfinale van een wk halen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo okt 21, 2015 3:40 pm

Demosthenes schreef:Wat de lijst met namen betreft: ik zal er wel een paar zijn vergeten, Fischer zit sinds 2009 bij Ajax, staat Riedewald bij de jeugd van 2010 (zat toch in 2007 al bij Ajax? ), kan, heb ik hem het gemiSt, Tete zit nu toch bijna 10 jaar bij Ajax, staat hij op de lijst?
Nee, later pas. Fischer is in mei 2011 pas gestrikt als jeugdspeler en debuteerde in juli 2012.

wimpey

Bericht door wimpey » wo okt 21, 2015 3:43 pm

Yopi schreef:@Wimpey:

https://ajax.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=90365#

2,50, i.v.m. het veiligheidsrisico.
Bweh, veiligheidsrisico. Of ik dan wel wil gaan met de kids...

Begrijp ik nou goed dat ik alleen via internet aan kaarten kan komen???? :1evil.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo okt 21, 2015 3:48 pm

Nee, ook bij de kassa. Maar jij had geen zin om in de rij te gaan staan.

Zal wel meevallen. Die wedstrijden zijn elke keer superrelaxed.

Plaats reactie