Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Vreemdgaan is verre van normaal, naast dat je je partner bedriegt (wat opzich al erg is) kun je er iemand ook nog eens ontiegelijk pijn meedoen. Daarnaast snap ik niet zo goed hoe je van iemand kan houden en kan vreemdgaan, maak het dan uit aangezien je toch niet van diegene houd omdat je vreemdgaat. Als je echt van een persoon houd ga je niet vreemd, dat kun je je partner dan niet aandoen.
Je hebt je avatar nog steeds niet veranderd, Luuk.
Ik wil er geen moreel oordeel over uitspreken. Ik heb in de loop der jaren wel sterk de indruk gekregen dat voetballers (net als basketballers bijvoorbeeld) niet ongevoelig zijn voor alle dames die zich aanbieden. Dus waarom zou dat voor trainers (die ook nog eens vaak voetballer geweest zijn) anders zijn. Misschien was die werkneemster van Barcelona een schoonheid en bewonderden de spelers Rijkaard stiekem om zijn verovering.

Ik wil er geen moreel oordeel over uitspreken. Ik heb in de loop der jaren wel sterk de indruk gekregen dat voetballers (net als basketballers bijvoorbeeld) niet ongevoelig zijn voor alle dames die zich aanbieden. Dus waarom zou dat voor trainers (die ook nog eens vaak voetballer geweest zijn) anders zijn. Misschien was die werkneemster van Barcelona een schoonheid en bewonderden de spelers Rijkaard stiekem om zijn verovering.

Het stinkt aan alle kanten!
Ajax.nl‘Innemend afscheid Shota’
Vele Ajacieden mochten dinsdagavond in Georgië getuigen zijn van het afscheid van hun voormalige ploeggenoot Shota Arveladze. Als eerbetoon aan hem heeft de nationale bond van Georgië zijn rugnummer 11 voor altijd bevroren.
De vrienden van Shota wonnen de fantastisch georganiseerde ‘uitzwaaiwedstrijd’ met 9-6.
Maar die uitslag was uiteraard het minst belangrijke. Veel belangrijker was dat grote voetballers en trainers Shota de eer wilden bewijzen bij zijn afscheid te zijn. Onder andere Danny Blind, Aron Winter, Richard Witschge, Kenneth Perez - zijn voormalige teamgenoot bij AZ - en de oud-Ajacieden Frank en Ronald de Boer, Dean Gorré, Giorgi Kinkladze en Tijjani Babangida gaven acte de presènce in Tbilisi.
Ook Ajax' teammanager David Endt mocht bij de memorabele gebeurtenis aanwezig zijn. ,,Shota is een van de meest pure en hartelijke mensen die ik in mijn leven heb ontmoet”, vertelt Endt een dag na de ceremonie. ,,Shota is in Georgië een toverwoord. Hij is in zijn land wat Cruijff in Nederland is. Overal in de stad hingen spandoeken met ‘Thank you Shota’. President Saakaashvili en zijn Nederlandse vrouw Sandra Roelofs waren zelfs in het met 35.000 mensen gevulde stadion bij zijn afscheid.”
Dat geeft wel aan hoe groot Arveladze is als voetballer en als mens. De spits kwam in het seizoen 1997-1998 bij Ajax. Hij was direct al goed voor 25 competitietreffers. In de presentatie van 2001-2002, zijn laatste periode als Ajacied, kreeg Shota mooie woorden als aankondiging. ‘Shota Arvaladze is een bij het Ajax-publiek zeer gewaarde spits: zeer technisch, eigenwijs, verrassend, slim en vaak en mooi scorend (…). ‘Een kunstenaar van het kaliber Arveladze hoort op het hoofdpodium te staan.’ Toen hij daar niet meer mocht staan door hevige concurrentie, vertrok de sympathieke spits naar Schotland.
Vier jaar later keerde hij terug in Nederland. Bij AZ liet hij zijn fans weer genieten. Genieten deed David Endt ook altijd van Shota. ,,Hij was onnavolgbaar, fantasierijk en, dat mogen we zeker niet vergeten, een toonbeeld van sportiviteit. De grootste dichter van Georgië heet Shota Rustaveli. Tijdens een korte speech na de wedstrijd, waarbij ik sprak namens de Ajax-delegatie, heb ik nog gezegd dat het geen wonder is dat een man die Shota heet een dichter op veld is.”
De beoogde opstellingen van beide teams. Sommigen moesten zich helaas afmelden wegens andere verplichtingen.
De dichter op het veld scoorde zelf ook nog tijdens zijn afscheidswedstrijd, zowel voor het nationale elftal als voor ‘vrienden van Shota’. Een minuut voor tijd was het moment daar. Shota werd gewisseld. Zijn tienjarige zoontje Giorgi en diens neefje (de zoon van tweelingbroer Archil) vervingen hem. De kleine Arveladze scoorde zelfs nog. Zijn vader maakte een ereronde, zijn laatste tocht langs het veld. Hoe dichter hij bij de tunnel naar de kleedkamer kwam, hoe langzamer hij ging lopen.
,,Je zag dat Shota eigenlijk helemaal het veld niet af wilde, hij wilde geen afscheid nemen van het voetbalveld”, aldus David Endt die het van nabij meemaakte. Maar het moment was daar. Georgië moet het vanaf dinsdag doen zonder zijn grootste voetballer en dat iedereen dat heel jammer vond, bleek. Familie, vrienden en fans lieten de tranen schaamteloos over de wangen stromen. ‘Shota, bedankt!’
Ja, Shota bedankt. Ik zal je missen.

Denemarken
05/06/2008 13:59
Borussia Mönchengladbach heeft Nando Rafael verkocht aan Aarhus GF. De 24-jarige aanvaller heeft een mondeling akkoord over een contract voor drie jaar.
'Ik ben enorm trots dat we erin geslaagd zijn een spits te halen van zijn kaliber', zei Aarhus-trainer Brian Steen Nielsen. 'Ik ben ervan overtuigd dat Nando veel gaat betekenen, niet alleen voor Aarhus maar ook voor de Deense competitie.'
Rafael, die zijn opleiding genoot bij Ajax, kwam in januari 2006 van Hertha BSC naar Borussia Mönchengladbach. De Angolese aanvaller met een Duits paspoort kwam afgelopen seizoen door blessures weinig aan spelen toe.
www.vi.nl
I think I lost my fucking headache
Hij zou het volgens velen wel even gaan maken als nieuwe Ajax spits.
Toch ben ik wel benieuwd wat hij had kunnen bereiken als hij gewoon in Amsterdam had kunnen blijven. Hij kon natuurlijk best wel wat en hij zat wel in een cruciale fase voor wat betreft de ontwikkeling van zijn talent.
Toch ben ik wel benieuwd wat hij had kunnen bereiken als hij gewoon in Amsterdam had kunnen blijven. Hij kon natuurlijk best wel wat en hij zat wel in een cruciale fase voor wat betreft de ontwikkeling van zijn talent.
Nil volentibus arduum
www.goal.comChivu: "Terug naar Ajax"
Cristian Chivu keert na zijn Italiaanse avontuur terug bij Ajax. De Roemeense verdediger van Internazionale wil zijn carrière afsluiten bij de club waar hij tussen 1999 en 2003 speelde. Chivu zegt de Amsterdamse club nog erg dankbaar te zijn voor de kans die het hem bood.
"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles aan Ajax te danken. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen negentien en wist helemaal niets. Liep ik daar in Amsterdam, iedereen keek me aan. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en als voetballer," zegt de Roemeen in Veronica Magazine.
Als dank voor de kans die hij in 1999 kreeg, wil Chivu zijn actieve loopbaan afsluiten bij Ajax. "Op zich zou ik best terugwillen naar Ajax, maar ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen."
Is het een betrouwbare site? Zie er ook rare geruchten opstaan dat Giovani van Barcelona voor 6 miljoen naar Tottenham zal vertrekken.
Blind, dat is toch een nitwit?!Chivu: "Terug naar Ajax"
Cristian Chivu keert na zijn Italiaanse avontuur terug bij Ajax. De Roemeense verdediger van Internazionale wil zijn carrière afsluiten bij de club waar hij tussen 1999 en 2003 speelde. Chivu zegt de Amsterdamse club nog erg dankbaar te zijn voor de kans die het hem bood.
"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles aan Ajax te danken. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen negentien en wist helemaal niets. Liep ik daar in Amsterdam, iedereen keek me aan. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en als voetballer," zegt de Roemeen in Veronica Magazine.
Als dank voor de kans die hij in 1999 kreeg, wil Chivu zijn actieve loopbaan afsluiten bij Ajax. "Op zich zou ik best terugwillen naar Ajax, maar ik zal hier zeker nog een jaar of drie spelen. En als ik dan terugkom in Amsterdam wil ik wel top zijn. Mensen moeten me niet gaan uitlachen."

Wist niet echt waar dit te plaatsen, toch 4 ajacieden in dit elftal!Philip Cocu opgenomen in het 'wereldelftal'
www.voetbalonline.nl
Vrijdag 06 Juni 2008 12:02
Phillip Cocu is opgenomen in het 'wereldelftal'. Dat speelt 12 juli in Parijs een reüniewedstrijd tegen de Franse voetballers die in 1998 wereldkampioen werden.
De Eindhovenaar is een van de vijf Nederlanders die zijn opgeroepen. De andere Nederlanders zijn Frank de Boer, Michael Reiziger, Edgar Davids en Dennis Bergkamp. Het team staat onder leiding van Arsène Wenger en Hristo Stoichkov.
Toch wel vreemd als je nagaat dat een fitte Kluivert waarschijnlijk nog steeds 1e spits van Oranje zou zijn geweest.Kluivert ziet zichzelf als bondscoach Oranje
www.voetbalonline.nl
Vrijdag 13 Juni 2008 08:21
Patrick Kluivert ziet zichzelf over een aantal jaar als bondscoach van het Nederlands elftal. De 31-jarige voetballer begint met een versnelde cursus om coach in het betaalde voetbal te worden en denkt dat hij de juiste trainerscapaciteiten bezit.
"Natuurlijk zijn er nog genoeg andere gegadigden voor die positie, maar ik denk dat ik het wel in me heb. Maar eerst wil ik rustig groeien in het trainersvak en assistent worden", zei Kluivert donderdag in Amsterdam tegen Novum Nieuws.
De topscorer van Oranje, hij scoorde in 79 duels veertig doelpunten, hoopt eigenlijk nog op een vervolg van zijn voetbalcarrière. Afgelopen seizoen speelde hij voor het Franse Lille, maar daar kreeg hij geen contractverlenging. Hij is deze zomer transfervrij. "We zullen zien wat er komt, het zou mooi zijn als ik nog kan blijven voetballen. Maar ik wil niet te ver weg of de aanbieding moet echt heel overtuigend zijn. Ik heb kinderen, dus het liefst blijf ik in Europa. Op dit moment speelt er echter niets concreets." Op de vraag of Ruud Gullit, trainer bij het Amerikaanse Los Angeles Galaxy, nog heeft gebeld antwoordt hij lachend dat dat niet het geval is.
En als er geen club komt, lijkt Kluivert het trainersvak ook een uitdaging. "Niemand had het van mij verwacht, maar ik vind dat ik mijn visie en ervaring goed kan overbrengen op de spelers." Kluivert leert veel nieuwe dingen doordat hij het voetbal nu vanuit een andere invalshoek benadert. "Het is wennen, maar hartstikke leuk. Je leert veel dingen waar je als voetballer nooit mee bezig was. Ik merk dat ik hierin nog wel moet groeien."
Met zijn kennis van de Franse competitie blikte Kluivert ook nog even vooruit naar het EK-duel tussen Frankrijk en Nederland, dat vrijdag op de rol staat. "Er heerst een goed gevoel na die fantastische overwinning op Italië, maar je moet het op zo'n toernooi van wedstrijd tot wedstrijd bekijken. Het is nu zaak om dat gevoel vast te houden."
Kluivert verwacht dat Nederland de Fransen met 2-1 gaat verslaan. "Als we net zo spelen als in het eerste duel, heb ik er een goed gevoel over. Maar we moeten wel uitkijken voor ze, want ook zij hebben de beelden van het duel tegen Italië gezien. Daarnaast keren Patrick Vieira en Thierry Henry terug. Frankrijk zal er op gebrand zijn om een goed resultaat te behalen tegen Oranje."
Het feit dat de Amsterdammer zelf niet meer in Oranje speelt, maakt dat hij het EK met een dubbel gevoel beleeft. "Op mijn leeftijd moet je er eigenlijk bij zijn. Het is jammer dat dit niet zo is, want ik was er graag bij geweest. Maar wat niet is, dat is er niet."
Kluivert speelde zijn laatste interland voor Oranje iets meer dan vier jaar geleden. Hij heeft overigens wel goede hoop dat Oranje deze zomer Europees kampioen wordt. "Spanje, Frankrijk en Duitsland zullen het ons moeilijk maken, maar dat geldt andersom ook. Ik zeg ja!"
Kluivert is opgedoken bij AZ, meldt www.azfanpage.nl. Hij gaat LVG assisteren.
Waar dan ?.joey schreef:Kluivert is opgedoken bij AZ, meldt www.azfanpage.nl. Hij gaat LVG assisteren.
Blij met de punten ...