Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma okt 02, 2023 3:19 pm

Mano schreef:
ma okt 02, 2023 12:47 pm
Lionel schreef:
ma okt 02, 2023 12:34 pm
Mano schreef:
ma okt 02, 2023 12:26 pm
Die hele transfermarkt is zo schimmig als de neten en dat Mislintat daarin creatief te werk gaat, zouden we prijzen als we nu eerste stonden.

Het hypocriete druipt er vanaf.
tot op heden is Mislintat er niet rijker van geworden en heeft Ajax 'marktconforme' prijzen en fees betaald.

Zullen we vanaf heden elke transfer uitpluizen?
Of denk je dat de Essels en de Stellars, van deze wereld, daar geen zin in hebben :hypocrite.gif:

maar laten we ons vooral niet focussen op het echte probleem, een onkundige, backstabbing coach
We staan 15e, Mano.
niet door zijn transferhandelingen

misschien door zijn keuzes van spelers maar dat moet nog maar blijken als er een echte coach staat (wat wel zijn fout is, maar dat wordt niet onderzocht)
Natuurlijk wel door zijn handelen. Hij heeft weken/maanden gewacht op Sutalo die helemaal geen leider blijkt. Althans niet in deze chaos. Hoewel ik vertrouwen in hem heb valt hij mij zwaar tegen.

En zo zijn er wel meer voorbeelden.

Daarnaast is er een verschil tussen 2e/3e staan en 15e…
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » ma okt 02, 2023 3:22 pm

wimpey schreef:
ma okt 02, 2023 2:52 pm
999 schreef:
ma okt 02, 2023 2:03 pm
Ga je kranten de schuld geven voor de mislukkingen bij AJAX , prachtig .. Richt je pijlen toch gewoon op de verantwoordelijke .. Wat is er interessant aan dat je krant A of B niet of wel hoort ..
Nou, De T. is nogal van agenda's. Hun lek Schreuder hebben ze beschermd, vorig seizoen. Ondanks de sportieve ellende. Dat hij en die Malenovic ongetwijfeld verdiend hebben aan die stoet miskopen van ze kwam in De T. nooit ter sprake.

Je weet welke hetze Driessen en Verweij tegen o.a. EtH en Mislintat hebben gevoerd. Dat is link, want daar kunnen die hoodies op de F-side op aanslaan.
Ik vind Verweij en Driessen droeftoeters eerste klas .. Duidelijker kan ik het niet maken ..

Wimpey, AJAX heeft 5 punten en het spel is om te janken, Mislintat zit in een onderzoek en we hadden er weer een gelukzoeker bij in de RvC .. Hoe moet de ( of gaat ) " supporter " dan reageren denk je ?.

Overigens was het hier ook niet anders HÉ . Hier viel men ook over zijn accent en dat EtH maar een boertje was . Na de successen veranderde dat ..

Oja, nog voor de duidelijkheid, het is mijn MENING, ik weet niet hoeveel keer dat ik dat nog moet zeggen, en als je niet eens bent met MIJN MENING, prima hoor ..

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma okt 02, 2023 5:11 pm

Ajax Rules schreef:Ik heb het over het stuk in NRC.

Daruit blijkt imo bepaald niet dat het alleen maar een gladde prater is. Zeker voor dit type artikel is het best wel opvallend hoeveel nensen zijn kwaliteiten erkennen.
Belangrijkste boodschap die ik uit het artikel haal is dat hij een Einzelgänger is, die weinig op heeft met overleg. Dát is denk ik zijn op een na grootste manco. (De grootste: het aantrekken van Steijn).

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Sven Mislintat

Bericht door LucaS » ma okt 02, 2023 5:24 pm

Lionel schreef:
ma okt 02, 2023 3:19 pm
Mano schreef:
ma okt 02, 2023 12:47 pm
Lionel schreef:
ma okt 02, 2023 12:34 pm


We staan 15e, Mano.
niet door zijn transferhandelingen

misschien door zijn keuzes van spelers maar dat moet nog maar blijken als er een echte coach staat (wat wel zijn fout is, maar dat wordt niet onderzocht)
Natuurlijk wel door zijn handelen. Hij heeft weken/maanden gewacht op Sutalo die helemaal geen leider blijkt. Althans niet in deze chaos. Hoewel ik vertrouwen in hem heb valt hij mij zwaar tegen.

En zo zijn er wel meer voorbeelden.

Daarnaast is er een verschil tussen 2e/3e staan en 15e…
15e wel met .2 wedstriiden minder dan de rest..dat is.wel een nuance. Ik wil niets afdoen aam hoe kut het spel is, maar als we die 7 minten overeind blijven en per ongeluk van Volendam winnen, is het 6e geloof ik
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » ma okt 02, 2023 5:28 pm

We moeten nog 5/10minuten tegen RKC. Ik ben er helemaal niet zo zeker van dat we die wedstrijd gaan winnen.

Ik snap overigens wat je bedoelt hoor en de 15e plaats vertekent natuurlijk iets. Maar vooralsnog hebben we maar 20% van de wedstrijden gewonnen. Of 25% als je Europa meetelt. Dus om nou te stellen dat we die resterende wedstrijden wel even gaan winnen?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » ma okt 02, 2023 5:47 pm

999 schreef:
ma okt 02, 2023 3:22 pm
Oja, nog voor de duidelijkheid, het is mijn MENING, ik weet niet hoeveel keer dat ik dat nog moet zeggen, en als je niet eens bent met MIJN MENING, prima hoor ..
Ik kan me prima vinden in je mening hoor...

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » ma okt 02, 2023 5:48 pm

Lionel schreef:
ma okt 02, 2023 5:28 pm
We moeten nog 5/10minuten tegen RKC. Ik ben er helemaal niet zo zeker van dat we die wedstrijd gaan winnen.
Wel belangrijk in de strijd tegen degradatie!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door mattie » ma okt 02, 2023 5:49 pm

Ajax / Steijn moet deze week 6 punten halen... Zoniet...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » ma okt 02, 2023 6:05 pm

Lionel schreef:
ma okt 02, 2023 3:19 pm
Daarnaast is er een verschil tussen 2e/3e staan en 15e…
Bij PSV hebben ze het chagrijn van vorig jaar weggespeeld en hebben ze met Schouten, Lang en Bosz helemaal de schwung erin. Tuurlijk was Arsenal een fors maatje te groot, maar in Nederland staat er vooralsnog geen maat op PSV. Je mag van de technisch eindverantwoordelijke verwachten dat je in de buurt van dat elan komt. Verder lees ik dan dat ze bij Twente een beetje mopperen, want het is lang zo swingend niet als vorig jaar. Staan dan wel weer op plekje 4 met 3 verliespunten. Ajax staat op 10 verliespunten (en zal waarschijnlijk die twee inhaalpotjes wel winnend afsluiten).

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » ma okt 02, 2023 6:28 pm

Peter schreef:
ma okt 02, 2023 6:05 pm

Bij PSV hebben ze het chagrijn van vorig jaar weggespeeld en hebben ze met Schouten, Lang en Bosz helemaal de schwung erin.
Dit seizoen zal het sjagrijn nog wel verdiepen dat in ieder geval Lang en Bosz ook bij Ajax hadden kunnen zitten...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Paul1985
Berichten: 182
Lid geworden op: di aug 03, 2010 8:05 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Paul1985 » ma okt 02, 2023 7:06 pm

Peter schreef:
ma okt 02, 2023 6:05 pm
Lionel schreef:
ma okt 02, 2023 3:19 pm
Daarnaast is er een verschil tussen 2e/3e staan en 15e…
Bij PSV hebben ze het chagrijn van vorig jaar weggespeeld en hebben ze met Schouten, Lang en Bosz helemaal de schwung erin. Tuurlijk was Arsenal een fors maatje te groot, maar in Nederland staat er vooralsnog geen maat op PSV. Je mag van de technisch eindverantwoordelijke verwachten dat je in de buurt van dat elan komt. Verder lees ik dan dat ze bij Twente een beetje mopperen, want het is lang zo swingend niet als vorig jaar. Staan dan wel weer op plekje 4 met 3 verliespunten. Ajax staat op 10 verliespunten (en zal waarschijnlijk die twee inhaalpotjes wel winnend afsluiten).
We staan zelfs op plekje 3.
Top -6 haalbaar in mijn ogen. Mis bij aantal supporters bij ons ook wel het realisme. Drie jaar geleden hadden we bijna geen eigen spelers. Nu is bijna alles eigendom en bouwen we ook nog eens transferwaarde op. Aan de buitenkanten is het anders, maar dat zijn nou eenmaal de duurdere posities. Als ik dan zie dat we nu derde staan, schulden steeds verder worden teruggebracht en we er financieel steeds wat beter voor staan ben ik gewoon ontzettend blij. In potentie zijn we een top 4/5 club, maar qua organisatie zijn we daar nog niet. Wij moeten ook niet in de war raken als we eens zevende worden. Komen langzaam steeds verder terug.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Mr. Ajax » ma okt 02, 2023 9:50 pm

zeux schreef:
ma okt 02, 2023 6:28 pm
Peter schreef:
ma okt 02, 2023 6:05 pm

Bij PSV hebben ze het chagrijn van vorig jaar weggespeeld en hebben ze met Schouten, Lang en Bosz helemaal de schwung erin.
Dit seizoen zal het sjagrijn nog wel verdiepen dat in ieder geval Lang en Bosz ook bij Ajax hadden kunnen zitten...
Inderdaad. En met Bosz was de kans ook groter dat we ook Ziyech hadden teruggehaald. Maar met Bosz hadden we nu sowieso top-2 gestaan, denk ik.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 8:35 am

Mr. Ajax schreef:
ma okt 02, 2023 9:50 pm
zeux schreef:
ma okt 02, 2023 6:28 pm
Peter schreef:
ma okt 02, 2023 6:05 pm

Bij PSV hebben ze het chagrijn van vorig jaar weggespeeld en hebben ze met Schouten, Lang en Bosz helemaal de schwung erin.
Dit seizoen zal het sjagrijn nog wel verdiepen dat in ieder geval Lang en Bosz ook bij Ajax hadden kunnen zitten...
Inderdaad. En met Bosz was de kans ook groter dat we ook Ziyech hadden teruggehaald. Maar met Bosz hadden we nu sowieso top-2 gestaan, denk ik.
Bosz bouwt aan een systeem, dat zie je. Nooit alle negatieve backlash naar hem begrepen op AT.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo okt 04, 2023 8:44 am

Maar onder Bosz zou niet 1 van onze aankopen nu bij ons staan te ballen ...

Dus of toevel of bewust dat Mislintat koos voor Steijn maar Bosz had dat nooit geaccepteerd.

Zelf hou ik het op bewust door Mislintat.
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 04, 2023 8:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 8:45 am

999 schreef:
wo okt 04, 2023 8:44 am
Maar onder Bosz zou niet 1 van onze aankopen nu bij ons staan te ballen ...
Dat lijkt me aardige onzin.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo okt 04, 2023 8:50 am

Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 8:45 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 8:44 am
Maar onder Bosz zou niet 1 van onze aankopen nu bij ons staan te ballen ...
Dat lijkt me aardige onzin.
Vertel ?

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 8:55 am

999 schreef:
wo okt 04, 2023 8:50 am
Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 8:45 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 8:44 am
Maar onder Bosz zou niet 1 van onze aankopen nu bij ons staan te ballen ...
Dat lijkt me aardige onzin.
Vertel ?
Alleen al het gegeven dat hij spelers als Ramalho opstelt, Dest op linksback zet, Saibari en Babadi speeltijd geeft en zelfs Schouten als CV heeft opgesteld.
Bosz is altijd van de spelers geweest met techniek die combinatiespel aankonden, dan kom je sowieso uit bij Sosa, Mannsverk, Tahirovic en Sutalo. Verder had Borges ook gewoon gespeeld onder hem, Bernard Traore was in zijn tijd echt geen betere speler.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo okt 04, 2023 9:09 am

Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 8:55 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 8:50 am
Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 8:45 am


Dat lijkt me aardige onzin.
Vertel ?
Alleen al het gegeven dat hij spelers als Ramalho opstelt, Dest op linksback zet, Saibari en Babadi speeltijd geeft en zelfs Schouten als CV heeft opgesteld.
Bosz is altijd van de spelers geweest met techniek die combinatiespel aankonden, dan kom je sowieso uit bij Sosa, Mannsverk, Tahirovic en Sutalo. Verder had Borges ook gewoon gespeeld onder hem, Bernard Traore was in zijn tijd echt geen betere speler.
Ja zeker.Ik denk dat Bosz over elke transfer zijn veto had uitgesproken.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 9:12 am

999 schreef:
wo okt 04, 2023 9:09 am
Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 8:55 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 8:50 am


Vertel ?
Alleen al het gegeven dat hij spelers als Ramalho opstelt, Dest op linksback zet, Saibari en Babadi speeltijd geeft en zelfs Schouten als CV heeft opgesteld.
Bosz is altijd van de spelers geweest met techniek die combinatiespel aankonden, dan kom je sowieso uit bij Sosa, Mannsverk, Tahirovic en Sutalo. Verder had Borges ook gewoon gespeeld onder hem, Bernard Traore was in zijn tijd echt geen betere speler.
Ja zeker.Ik denk dat Bosz over elke transfer zijn veto had uitgesproken.
Dat denk ik niet, Bosz heeft vaker aangegeven dat hij juist helemaal niet zo moeilink is naar de TD. Jij mag van mij rustig denken dat Bosz overal een ballotage op doet. Dan geloof je waarschijnlijk ook dat Bosz Cassierra en Sanchez bij hun komst al door en door kende.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo okt 04, 2023 9:28 am

Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 9:12 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 9:09 am
Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 8:55 am


Alleen al het gegeven dat hij spelers als Ramalho opstelt, Dest op linksback zet, Saibari en Babadi speeltijd geeft en zelfs Schouten als CV heeft opgesteld.
Bosz is altijd van de spelers geweest met techniek die combinatiespel aankonden, dan kom je sowieso uit bij Sosa, Mannsverk, Tahirovic en Sutalo. Verder had Borges ook gewoon gespeeld onder hem, Bernard Traore was in zijn tijd echt geen betere speler.
Ja zeker.Ik denk dat Bosz over elke transfer zijn veto had uitgesproken.
Dat denk ik niet, Bosz heeft vaker aangegeven dat hij juist helemaal niet zo moeilink is naar de TD. Jij mag van mij rustig denken dat Bosz overal een ballotage op doet. Dan geloof je waarschijnlijk ook dat Bosz Cassierra en Sanchez bij hun komst al door en door kende.
Andriy, dit gaat niet over moeilijk naar een TD, dit gaat of dat Bosz in zijn spelvatting zou accepteren dat een TD op de SOLO toer 12 spelers gaat halen.De Bozs van nu kiest bij PSV voor spelers die al " gearriveerd " zijn. Niet voor spelers die hij het nog even moet gaan " leren " want dan hangt zijn kop bij voorbaat al op het hakblok .l

Zo'n Sutalo b.v, weet niet of waar is, maar las ergens dat ie niet eens Engels spreekt ..

Overigens : Bosz zat openlijk te solliciteten bij Rondo ( en andere media ) de daar aanwezige gasten begrepen er niks van dat hij nog niks had gehoord van AJAX, nou ik begrijp het wel ( nu ) ..

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » wo okt 04, 2023 11:03 am

Binnen Ajax leefden bezwaren tegen Bosz, met name bij Van der Sar. Verder vind ik het niet zo interesssant: Bosz is niet gekomen, punt. Wat er was gebeurd als hij wel was gekomen blijft speculeren.
Ik denk dat Bosz over elke transfer zijn veto had uitgesproken.
Jij wilt toch feiten, Voetske? Waarom kom je dan met zo'n bewering? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo okt 04, 2023 11:14 am

Yopii schreef:
wo okt 04, 2023 11:03 am
Binnen Ajax leefden bezwaren tegen Bosz, met name bij Van der Sar. Verder vind ik het niet zo interesssant: Bosz is niet gekomen, punt. Wat er was gebeurd als hij wel was gekomen blijft speculeren.
Ik denk dat Bosz over elke transfer zijn veto had uitgesproken.
Jij wilt toch feiten, Voetske? Waarom kom je dan met zo'n bewering? :confused.gif:
Ik denk, er staat niet dat ik er van overtuigd ben, zoals jullie steeds doen :aai.gif: o.a. bij Steijn b.v.

Overigens ging die discussie er over dat " jullie " de ene tijd media A wel geloven, als het jullie uit komt, en de andere keer als het " jullie " niet uit komt weer niet. Maar goed, als je je gelijk wil halen mijn zegen heb je ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 04, 2023 11:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Andriy Demchenko
Berichten: 5012
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 04, 2023 11:15 am

999 schreef:
wo okt 04, 2023 9:28 am
Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 9:12 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 9:09 am


Ja zeker.Ik denk dat Bosz over elke transfer zijn veto had uitgesproken.
Dat denk ik niet, Bosz heeft vaker aangegeven dat hij juist helemaal niet zo moeilink is naar de TD. Jij mag van mij rustig denken dat Bosz overal een ballotage op doet. Dan geloof je waarschijnlijk ook dat Bosz Cassierra en Sanchez bij hun komst al door en door kende.
Andriy, dit gaat niet over moeilijk naar een TD, dit gaat of dat Bosz in zijn spelvatting zou accepteren dat een TD op de SOLO toer 12 spelers gaat halen.De Bozs van nu kiest bij PSV voor spelers die al " gearriveerd " zijn. Niet voor spelers die hij het nog even moet gaan " leren " want dan hangt zijn kop bij voorbaat al op het hakblok .l

Zo'n Sutalo b.v, weet niet of waar is, maar las ergens dat ie niet eens Engels spreekt ..

Overigens : Bosz zat openlijk te solliciteten bij Rondo ( en andere media ) de daar aanwezige gasten begrepen er niks van dat hij nog niks had gehoord van AJAX, nou ik begrijp het wel ( nu ) ..
Jij past je stellingen continu aan en dat heb je al vaker zien doen
Het begon met
(1) Bosz zou geen enkele aankoop opstellen//
Dan ga ik daar op in en dan wordt het
(2) Bosz had zijn veto over elke aankoop uitgesproken.//
Dat is al een compleet andere stelling want bij - 1 - gaat het om een selectie die er al is.
En dan ga ik daar op in en dan maak je er van:
(3) Bosz had niet toegestaan dat Mislintat op de solotour 12 spelers had gehaald.//
Nouja dan ga je er sowieso vanuit dat Mislintat 0 heeft overlegd. Maar los daarvan vergelijk deze stelling nou eens met wat he in (1) beweert. Compleet verschillend.

Op argumenren ga je toch niet in, je past gewoon telkens je stelling aan. Zag je in de Steijn topic eerst claimen

(1) ik heb geen rinkeltje interesse gehoord van andere clubs in onze spelers//
Vervolgens haal je dat verhaal onderuit met de geruchten en dan krijg je vanuit jouw uit ineens
(2) We kunnen nooit concurreren met die genoemde clubs.//
Op het moment dat de media genoemd worden wordt het
(3) Jij hebt ook geen feiten, je zegt na wat je in de media leest
En dan haalt Lucas vervolgens The Guardian aan en dan wordt
(4) Mijn punt is dat jullie alleen maar media geloven die in je straatje past

Vergelijk stelling (1) maar eens met stelling (4)

Opnieuw zag dat Lucas al klaar was met deze vorm van discucieren en daar sluit ik me wel bij aan. Zodra je met feiten naar jou toe komt pas jij je verhaal naar je onderbuikgevoel aan in een andere stelling, want je predepositie staat al vast: alle aankopen zijn kut.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » wo okt 04, 2023 11:27 am

Ik denk, er staat niet dat ik er van overtuigd ben, zoals jullie steeds doen :aai.gif: o.a. bij Steijn b.v.
Nee maar, dát is een verschil... :smallgrin.gif:
Het komt er dus op neer dat je zelf niet zo serieus neemt wat je denkt? :confused.gif:

We moeten niet vergeten dat de DD er met een opdracht zat: salarishuis saneren, dat wil zeggen contracten aanpassen aan de inkomsten (CL) en minder uitgeven aan fees voor zaakwaarnemers. Dat betekent ook automatisch dat spelers uit een bepaalde categorie (zoals Antony) niet langer haalbaar zijn. De DD had dus níet dezelfde mogelijkheden als Overmars. Onder Overmars leefde Ajax op te grote voet, dat moest worden bijgesteld.

Om die reden is een stoet spelers vertrokken, dat zorgt sowieso voor een complexe situatie. Bosz kon bij PSV min of meer voortborduren op wat er al was, bij Ajax zou dat anders zijn geweest. Alleen daarom al valt niet te zeggen hoe het onder Bosz zou zijn gelopen.
Laatst gewijzigd door Yopii op wo okt 04, 2023 11:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo okt 04, 2023 11:28 am

Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 11:15 am
999 schreef:
wo okt 04, 2023 9:28 am
Andriy Demchenko schreef:
wo okt 04, 2023 9:12 am


Dat denk ik niet, Bosz heeft vaker aangegeven dat hij juist helemaal niet zo moeilink is naar de TD. Jij mag van mij rustig denken dat Bosz overal een ballotage op doet. Dan geloof je waarschijnlijk ook dat Bosz Cassierra en Sanchez bij hun komst al door en door kende.
Andriy, dit gaat niet over moeilijk naar een TD, dit gaat of dat Bosz in zijn spelvatting zou accepteren dat een TD op de SOLO toer 12 spelers gaat halen.De Bozs van nu kiest bij PSV voor spelers die al " gearriveerd " zijn. Niet voor spelers die hij het nog even moet gaan " leren " want dan hangt zijn kop bij voorbaat al op het hakblok .l

Zo'n Sutalo b.v, weet niet of waar is, maar las ergens dat ie niet eens Engels spreekt ..

Overigens : Bosz zat openlijk te solliciteten bij Rondo ( en andere media ) de daar aanwezige gasten begrepen er niks van dat hij nog niks had gehoord van AJAX, nou ik begrijp het wel ( nu ) ..
Jij past je stellingen continu aan en dat hen je al vaker zien doen
Het begon met
(1) Bosz zou geen enkele aankoop opstellen//
Dan ga ik daar op in en dan wordt het
(2) Bosz had zijn veto over elke aankoop uitgesproken.//
Dat is al een compleet andere stelling want bij - 1 - gaat het om een selectie die er al is.
En dan ga ik daar op in en dan maak je er van:
(3) Bosz had niet toegestaan dat Mislintat op de solotour 12 spelers had gehaald.//
Nouja dan ga je er sowieso vanuit dat Mislintat 0 heeft overlegd. Maar los daarvan vergelijk deze stelling nou eens met wat he in (1) beweert. Compleet verschillend.

Op argumenren ga je toch niet in, je past gewoon telkens je stelling aan. Zag je in de Steijn topic eerst claimen

(1) ik heb geen rinkeltje interesse gehoord van andere clubs in onze spelers//
Vervolgens haal je dat verhaal onderuit met de geruchten en dan krijg je vanuit jouw uit ineens
(2) We kunnen nooit concurreren met die genoemde clubs.//
Op het moment dat de media genoemd worden wordt het
(3) Jij hebt ook geen feiten, je zegt na wat je in de media leest
En dan haalt Lucas vervolgens The Guardian aan en dan wordt
(4) Mijn punt is dat jullie alleen maar media geloven die in je straatje past

Vergelijk stelling (1) maar eens met stelling (4)

Opnieuw zag dat Lucas al klaar was met deze vorm van discucieren en daar sluit ik me wel bij aan. Zodra je met feiten naar jou toe komt pas jij je verhaal naar je onderbuikgevoel aan in een andere stelling, want jij predepositie staat al vast: alle aankopen zijn kut.
Daar gaan we weer, steeds hetzelfde liedje. Ik pas niks aan, dat maak jij er van.Het was mijn stelling dat JULLIE media A geloven als het JULLIE uit komt en media A niet geloven als het jullie niet uit komt .. Niet die van jullie .

En ach, een beetje chargeren , daar ben jij ook niet vies van.

En NERGENS heb ik geschreven dat ALLE aankopen KUT zijn, ook weer weer verdraaien van.Ik ben er niet van OVERTUIGD dat deze spelers een meerwaarder voor AJAX hebben.In tegestelling tot JOU die er van OVERTUIGD is dat Steijn een kut trainer is en dat met een andere trainer het lek boven is.

Weetje wat het probleem al een heel lange tijd op dit forum is !?, bepaalde personen MOETEN hier altijd hun gelijk hebben.Het leuke van als je het een tijdje op een afstand volgt, en die berichten terug leest je toch wel moet lachen hoeveel keer ze zichzelf in hun voetjes hebben geschoten .. En ik denk dat ik dat maar weer ga doen.Er is blijkbaar hier, vroeger was dat nog anders, daar geen ruimte meer voor.Of je krijg Paus Zeux op je dak, Of je krijgt dit gezeik weer .. MIJN MENING, niet mijn feiten ..

Plaats reactie