Sluit ik me bij aan. Ik hou trouwens wel mijn hart vast hoezeer Ajax nou weer in een geforceerde inhaalslag met verschrikkelijk veel geld gaat smijten voor allerhande rif-raf waar we geen ene sodemieter mee opschieten.zeux schreef:
Goede post van Rednose verder. Ik zeg: scouting is key. En een mentaliteit om ook daadwerkelijk te accepteren dat soms een (wezenlijke) aankoop nodig is en louter jeugd niet zal werken.
De jeugdopleiding lijkt inmiddels naar behoren te functioneren. Maar naast Ajax' andere pilaar, de scouting (vooral in de seniorenrange), blijkt nu dus ook dat de hele bevoegdheden- en overlegstructuur van het kader nodig onder de loep moet worden genomen, inclusief checks and balances. En de poppetjesinvullerij daarvan inclusief alle vereiste competenties. Alles gericht op een goede samenwerking tussen De Toekomst en het Vlaggenschip in het belang van AJAX en niets en niemand anders. Hoogste tijd dus om met mekaar om de tafel te gaan zitten om de beste opzet en werkwijze daarin weer duidelijk te krijgen en te borgen, tezamen met JC. Een crisisje is soms helaas niet te voorkomen. Waar gewerkt wordt vallen nou eenmaal spaanders. Zolang je er maar van leert en er weer beter dan voorheen uitkomt.