Dat heeft Ten Cate toch snel voor elkaar in de paar maanden tijd.....Joeska schreef:Bron: Sportweek.'Grant en Ten Cate moeten weg bij Chelsea'
Niet alleen Avram Grant, maar ook de assistenten Henk ten Cate (foto) en Steve Clarke moeten weg bij Chelsea. The Times meldt zaterdag dat de Londenaren het volgende seizoen willen beginnen met een geheel nieuwe technische staf. Volgens de Engelse krant praatte Grant vrijdag op Stamford Bridge over zijn toekomst en kondigt hij binnenkort zijn afscheid aan.
Een rol als directeur, zoals eerder werd gesuggereerd, zit er volgens The Times niet in voor Grant. Ten Cate heeft nog minder krediet bij de clubleiding. De Amsterdammer zou met zowel spelers, manager als collega Clarke een stroeve relatie onderhouden en te veel mensen bij de club tegen zich in het harnas hebben gejaagd. 'Ten Cate werd gehaald als de 'bad cop' om balans in de technische staf te brengen, maar hij heeft zijn rol iets te serieus genomen,' schrijft The Times. De oud-trainer van Ajax zou inmiddels in de spelersgroep de bijnaam Mad Dog hebben.
Goed nieuws, ik koester de nodige wrok jegens onze enge vriend.
Wat is er geworden van....
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Sportweek.nl schrijft:
Kluivert als trainer? Dat zie ik dan weer op de een of andere manier helemaal niet voor me.
Cursist Kluivert: 'Ik zie mezelf wel als trainer'
Patrick Kluivert zou graag nog even doorgaan met voetballen. De afgegleden spits heeft echter geen nieuwe club kunnen vinden, nadat hij van Lille te horen kreeg dat ze van zijn diensten geen gebruik meer zullen maken. Voor de zekerheid schreef de 31-jarige Kluivert zich in voor de cursus coach betaald voetbal in Zeist. 'Ik zie mezelf wel als trainer.'
'Als speler had ik altijd al een goed inzicht,' weet Kluivert het ANP te melden. 'Ik wil daar graag iets mee gaan doen. Dit is een mooie manier om te beginnen. Als er op korte termijn geen nieuwe club komt tenminste.'
Kluivert heeft nu al een imposante voetballoopbaan achter de rug. De spits maakte goals voor Ajax, AC Milan, FC Barcelona, Newcastle United, Valencia, PSV, Lille en Oranje. In het Nederlands elftal is hij met veertig doelpunten de topscorer allertijden. (DH)
Kluivert als trainer? Dat zie ik dan weer op de een of andere manier helemaal niet voor me.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- Jinne
- Site Admin
Ik denk dat Kluivert ook niet echt weet wat hij anders moet gaan doen straks.
Laatst gewijzigd door Jinne op do mei 29, 2008 9:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kluivert gaat er blind vanuit dat hij welkom is bij Ajax, wedden? Hoewel, nu Danny Blind terug is...
Meer in het algemeen: de heren ex-profs hebben geld genoeg, maar hoe komen ze aan hun dagelijkse shot adrenaline? Ik zag Bergkamp op zo'n filmpje: die verveelde zich dood en wordt dus maar trainer.
Meer in het algemeen: de heren ex-profs hebben geld genoeg, maar hoe komen ze aan hun dagelijkse shot adrenaline? Ik zag Bergkamp op zo'n filmpje: die verveelde zich dood en wordt dus maar trainer.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ten Cate moet alsnog vertrekken bij Chelsea
EXCLUSIEF - Henk ten Cate moet alsnog het veld ruimen als assistent-trainer bij Chelsea. De 53-jarige Amsterdammer heeft te horen gekregen dat zijn contract wordt ontbonden en dat hij een afkoopsom mee krijgt.
De clubleiding van de Londenaren heeft de voorbije dagen diverse gesprekken gevoerd met kandidaten die de ontslagen manager Avram Grant moeten opvolgen. Die oefenmeesters hebben stuk voor stuk aangegeven dat zij hun eigen assistenten willen meenemen naar Stamford Bridge.
Ten Cate, die het afgelopen seizoen samen met Peter Clarke en Grant de technische staf van The Blues vormde, was ervan overtuigd dat het vertrek van Grant voor hem persoonlijk juist géén gevolgen zou hebben.
De voormalige trainer van onder meer NAC Breda en Ajax had dat vernomen uit de mond van algemeen directeur Peter Kenyon, die hem een half uur voor het ontslag van Grant nog telefonisch had gesproken.
www.vi.nl
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Geloof mij maar dat dit bij een man met een ego van het formaatje Zuid Amerika wel aankomt, hoor.joey schreef:Ach, leedvermaak... Ten Cate krijgt een leuk zakcentje mee.
Aan wie zou het overigens liggen? Het gras?
Laatst gewijzigd door Jeroen126 op za mei 31, 2008 3:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.