Drie spelers die een belangrijk aandeel hebben aan alle kampioenschappen. Misschien hadden we meer moet kopen en waren we dan....ook kampioen geworden. Het beleid is altijd geweest om de knip op de portemonnaie te houden. Je kunt voor dit seizoen een duidelijke min geven, maar om nou te zeggen dat de afgelopen jaren qua aankoopbeleid behoorlijk mager waren, want er liep zoveel kwaliteit de deur uit? De prestaties spreken in het voordeel van het gevoerde beleid. Daar hadden we geen continue miljoenenaankopen a la PSV voor nodig.zeux schreef:@Peter, ik vind drie spelers die goed voldoen in vier jaar juist behoorlijk mager. Zeker als je ziet wat er aan kwaliteit de poort uit is gewandeld.
Jij zit in de 'if-fase'. En ik begrijp dat ook heel goed. Het is het enige dat we nu nog kunnen doen: hope and pray dat die jonge lichting volgend jaar opstaat. En dat inderdaad - zoals Yopi hoopt - vier, vijf jongens van de A1 tot absolute topspelers uitgroeien. Zo'n rendament is uitzonderlijk, maar laten we meehopen. Een andere keuze is er niet meer. Die trein rijdt.
Verder zit ik niet in de 'if-fase', want Ajax kan in de zomer natuurlijk wel de schade van dit jaar herstellen. Op sommige plekken moet er kwaliteit bij komen.