Wat is er geworden van....

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » di mei 20, 2008 12:00 pm

VOTE RESULT: LFC PLAYER OF THE SEASON

Our record signing has already enjoyed a record-breaking debut season at Anfield - and now Fernando Torres has capped a dream year by being officially named Liverpool's Player of the Season.
The Spanish star - with 33 goals to his name already in a red shirt - was the overwhelming winner in our online poll, picking up more than three quarters of all the votes cast.

Steven Gerrard - runner-up to Jamie Carragher in this category last season - again has to be content with a second placed finish, just ahead of fellow midfielder Javier Mascherano.

The top five in the Official Player of the Season vote is as follows:

Fernando Torres: 78%
Steven Gerrard: 8.2%
Javier Mascherano: 6.9%
Jamie Carragher: 1.2%
Dirk Kuyt: 1%
Liverpool.fc.tv

Babel kan zelf D.K. niet voorblijven ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di mei 20, 2008 12:38 pm

Hij is verkozen tot Talent van het Jaar door 80% van de stemmen. :hupajax.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » di mei 20, 2008 2:41 pm

Justin schreef:Hij is verkozen tot Talent van het Jaar door 80% van de stemmen. :hupajax.gif:
Je kunt niet aan alle verkiezingen deelnemen, hij is ook geen Miss Liverpool geworden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di mei 20, 2008 5:16 pm

Thomas schreef:
Babel in de prijzen bij Liverpool

LIVERPOOL - Ryan Babel is door de supporters van Liverpool gekozen tot Talent van het Jaar. De 21-jarige aanvaller kreeg 80 procent van de stemmen. Babel kwam tijdens zijn debuutjaar in Engeland 49 keer in actie voor Liverpool en maakte in die wedstrijden tien doelpunten.

Aanvoerder Steven Gerrard voorspelde de oud-Ajacied dinsdag op de website van de club een gouden toekomst. „Als hij bereid is om te leren, heeft hij de goede spelers om zich heen om hem daarbij te helpen. Het is nu aan Ryan, want hij heeft alles in huis om nog beter te worden.”

Gerrard gaf de international van Oranje nog een waarschuwing mee. „Ik heb al veel spelers gezien die het in zich hadden om een grote speler te worden, maar uiteindelijk lukte dat niet. Als Ryan de wil heeft om de top te halen, moet hij daarin kunnen slagen.”

De Spanjaard Fernando Torres werd gekozen tot Speler van het Jaar. Dirk Kuijt eindigde bij die verkiezing als vijfde.

Telesport.nl

Kan er niets van, die jongen. :hypocrite.gif:
Hebben ze wel eens andere talenten dan? de rest is mid twintig of al bejaard!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 20, 2008 6:04 pm

De bewierookte Lucas Leiva.

gaizka

Bericht door gaizka » wo mei 21, 2008 7:58 am

Ik vind dat hij zich goed ontwikkeld bij Liverpool, met name als supersub is hij regelmatig erg belangrijk geweest.

Wat mij betreft een zekerheidje in de EK selectie.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 8:24 am

Peter schreef:De bewierookte Lucas Leiva.
Is achteraf ook niet zo'n topper gebleken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 21, 2008 8:46 am

Achteraf? We zijn pas een jaartje verder. En als 20-jarige 18 competitiewedstrijden spelen in je eerste jaar Liverpool, terwijl je moet concurreren met Gerrard, is anders prima te noemen.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 10:25 am

Je zou ook kunnen zeggen dat als 21-jarige international het tegenvalt om wisselspeler te zijn.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 21, 2008 10:29 am

Bij Liverpool spelen alleen maar internationals. We zien wel waar die jongen over een paar jaar staat. Komt helemaal goed. Of ga je me vertellen dat omdat hij in Liverpool de concurrentiestrijd niet heeft weten te winnen van clublegende Gerrard, hij een flop is?

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 11:24 am

Ik ga je nu vertellen dat ik, na alle jubelverhalen, de prestaties tot op heden enigzins vind tegenvallen. Gezien het enorme aantal wedstrijden dat Liverpool speelt is het logisch dat hij zo nu en dan mag komen opdraven. De Nederlanders Babel en Kuyt spelen een belangrijkere rol.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 21, 2008 11:25 am

Met als concurrent iemand als Pennant. Net even een andere categorie, Jabu.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 21, 2008 11:26 am

Kuijt en Babel hebben geen concurrentie van clublegende Gerrard, hè. Ik vind je wel erg happig om een speler van 21 af te schrijven, Jabu.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 11:31 am

Afschrijven en een flop zijn dan ook jouw woorden. Hij heeft bovendien natuurlijk niet alleen concurrentie van Gerrard. Er zijn meerder posities op het middenveld en dus ook meerdere spelers waar hij mee kan concurreren.

@ Bertje: Diezelfde Pennant komt wel aan hetzelfde aantal wedstrijden als Lucas.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 21, 2008 11:32 am

Jabu schreef:@ Bertje: Diezelfde Pennant komt wel aan hetzelfde aantal wedstrijden als Lucas.
Ja, op een totaal andere positie waar totaal andere spelers gevraagd worden. Zijn alle middenvelders soms hetzelfde?

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 21, 2008 11:34 am

Het zegt genoeg over de concurrentie op de aanvallende plekken dat Pennant aan zoveel wedstrijden is gekomen.

Maar goed, hoe vond je Lucas spelen in de wedstrijden dat je hem hebt gezien, Jabu? :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 21, 2008 11:36 am

LucaS schreef:Ach gerrard zegt ook al dat hij de top nog niet heeft gehaald. En dat terwijl hij alweer een jaartje verder is.
En dat kan Gerrard na volgend seizoen zeggen en na het seizoen daarna en daarna...

Past goed in een opportunistische ploeg met zijn speelwijze, maar hij komt toch echt duidelijk tekort voor de Europese top.

Die 17 mio was een geschenk uit de hemel. Net als die 10 mio voor de i.m.o. beperkte Heitinga.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 11:40 am

Bertje schreef:
Jabu schreef:@ Bertje: Diezelfde Pennant komt wel aan hetzelfde aantal wedstrijden als Lucas.
Ja, op een totaal andere positie waar totaal andere spelers gevraagd worden. Zijn alle middenvelders soms hetzelfde?
Door te stellen dat Pennant geen geweldige concurrent voor Babel en Kuyt is, geef je aan dat het logisch is dat zij veel spelen. Toch krijgt diezelfde (matige?) Pennant het voor elkaar om net zoveel wedstrijden als Lucas te spelen. Dat kan enerzijds iets zeggen over Babel en Kuyt, maar tegelijkertijd ook over Lucas.
Thomas schreef:Maar goed, hoe vond je Lucas spelen in de wedstrijden dat je hem hebt gezien, Jabu? :hypocrite.gif:
Jabu schreef:Ik ga je nu vertellen dat ik, na alle jubelverhalen, de prestaties tot op heden enigzins vind tegenvallen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 21, 2008 11:42 am

Jabu schreef:Toch krijgt diezelfde (matige?) Pennant het voor elkaar om net zoveel wedstrijden als Lucas te spelen. Dat kan enerzijds iets zeggen over Babel en Kuyt, maar tegelijkertijd ook over Lucas.
Dat zegt iets over Babel en Kuijt, ja. Wat het over Lucas zegt is mij onduidelijk. Lucas heeft namelijk totaal andere concurrentie.

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 11:43 am

Totaal andere is wat overdreven. Allen spelen ze bv. weleens als linkshalf. Voor echt goede spelers zou er dan ook altijd plaats in een elftal zijn. Alleen de aanwezigheid van Gerrard is niet de reden dat Lucas geen basisspeler is.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 21, 2008 11:46 am

Bertje schreef: Dat zegt iets over Babel en Kuijt, ja.
Het zegt ook iets over Benitez. Die man geeft 10-tallen miljoenen uit aan Babel, Pennant, Kuyt, Benayoun. Met dat soort jongens word je 'til doom's day geen kampioen van Engeland.

Ik vind die Lucas een zeer veelbelovende speler. Die paar keer dat ik hem heb zien ballen maakte ie op mij veel meer indruk dan bijv. de nog veel meer bewierrookte Gago bij Madrid.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 21, 2008 11:49 am

Maak er met Gago nou niet ook zo'n Tevez-spelletje van, Willem. :wink.gif:
Jabu schreef:Totaal andere is wat overdreven. Allen spelen ze bv. weleens als linkshalf. Voor echt goede spelers zou er dan ook altijd plaats in een elftal zijn. Alleen de aanwezigheid van Gerrard is niet de reden dat Lucas geen basisspeler is.
Lucas is een asspeler. Een rechtshalf als in Gabri-rechtshalf. Niet rechtshalf als in Pennant of Babel aan de buitenkant. Lucas is totaal geen concurrent van Pennant. Die twee hebben dus niets met elkaar te maken.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 11:59 am

Toch speelt hij wel eens aan de linkerzijkant bij Liverpool.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mei 21, 2008 7:18 pm

Riise kwam tot 30 duels dit jaar. Ik durf dus niet te beweren dat het alleen aan Lucas zal liggen dat hij zo weinig speelt.

Edit: voordat ik gezeur krijg over het feit dat Riise op een totaal andere positie speelt. Het gaat me er om dat zo'n verschrikkelijke prutser dus zo veel wedstrijden mag spelen. Dan zit er in het koppie van de coach ook wat mis.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 21, 2008 10:01 pm

Je kan natuurlijk de schuld aan de trainer geven. Wellicht heeft de speler zelf er ook iets mee te maken.

Gesloten