Danny Blind
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 05/06
Regeren is vooruitzien. Ook als Huntelaar blijft moeten we die Arnautovic gewoon halen. Heb je een jonge, zeer talentvolle spits in je selectie. Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Arnautovich, en wellicht Huntelaar, met achter de hand nog Martina, Sarpong, etc. Dat lijkt me een prima invulling van de voorhoede. Heb je meteen ook de mogelijke opvolger van Huntelaar binnen mocht hij dan toch volgend seizoen vertrekken.goodfella schreef: Het lijkt me vrij zinloos om op dit moment 5 miljoen euro neer te tellen voor Arnautovic. Eerst Huntelaar maar eens verkopen.
Ik zou hem halen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nu verliezen sommige mensen de realiteit toch echt een beetje uit het oog. Ajax kan zich echt geen drie van dat soort dure centrumspitsen veroorloven. Daarnaast moet men zeker ook nog twee verdedigers en een middenvelder halen, of niet?Mr. Ajax schreef:Regeren is vooruitzien. Ook als Huntelaar blijft moeten we die Arnautovic gewoon halen. Heb je een jonge, zeer talentvolle spits in je selectie. Suarez, Sulejmani, Cvitanich, Arnautovich, en wellicht Huntelaar, met achter de hand nog Martina, Sarpong, etc. Dat lijkt me een prima invulling van de voorhoede. Heb je meteen ook de mogelijke opvolger van Huntelaar binnen mocht hij dan toch volgend seizoen vertrekken.goodfella schreef: Het lijkt me vrij zinloos om op dit moment 5 miljoen euro neer te tellen voor Arnautovic. Eerst Huntelaar maar eens verkopen.
Ik zou hem halen.
- Daily Blind
Machlas was een paar jaar eerder al gekocht en was gewoon niet te slijten door Ajax. Anders was hij weg geweest. Mido werd als linksbuiten gehaald. Dan zou je Sulejmani en Suárez in dit geval dus ook tot de centrumspitsen moeten rekenen en zitten we al lang op een bijzonder hoog aantal.Zlatan Son of God schreef:Waarom niet thomas? Met mido, machlas en Ibrahimovic was het ook mogelijk en je wist zeker dat je een back up hebt als er een wegvalt.
Daarnaast is de kans enorm groot dat Huntelaar nu of in de winterstop weg gaat.
Waar haal je dat toch vandaan? Heb jij Sulejmani ooit als centrumspits zien spelen? De Jong? Valt Cvitanich weg, moet jij Suarez in de spits zetten, en krijg je weer een Kennedy ofzo als vervanger op de flank.Bertje schreef:Van jouw geld?
We hebben de spitspositie dubbel bezet (met goede spelers) en we hebben Sulejmani en Suárez nog die er kunnen spelen. Daarnaast kunnen Perez en De Jong er in geval van nood ook uit de voeten.
Nee, dan heb ik liever een toptalent die een jaar kan meelopen en af en toe zijn minuten maken, om volgend seizoen klaar te ijn voor het echte werk.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Als Lindgren wegvalt hebben we een groter probleem mr Ajax, dus eerst op andere posities een versterking halen. Heb je dan nog geld over en gaat Huntelaar weg dan pas komt zo'n Arnautovic in beeld.Mr. Ajax schreef:Waar haal je dat toch vandaan? Heb jij Sulejmani ooit als centrumspits zien spelen? De Jong? Valt Cvitanich weg, moet jij Suarez in de spits zetten, en krijg je weer een Kennedy ofzo als vervanger op de flank.Bertje schreef:Van jouw geld?
We hebben de spitspositie dubbel bezet (met goede spelers) en we hebben Sulejmani en Suárez nog die er kunnen spelen. Daarnaast kunnen Perez en De Jong er in geval van nood ook uit de voeten.
Nee, dan heb ik liever een toptalent die een jaar kan meelopen en af en toe zijn minuten maken, om volgend seizoen klaar te ijn voor het echte werk.
Je bedoelt dat we hem niet hadden moeten kopen? Want Heerenveen heeft het hele seizoen 442 gespeeld met Sulejmani als tweede spits (kijk vi.nl er maar op na). Die positie bestaat bij Ajax niet.Rishi schreef:En 442 is wat anders dan 433.
Ik ben het er ook mee eens dat er een spits bij moet als Huntelaar vertrekt. Maar puur vanwege het feit dat ik Sulejmani het liefst als linksbuiten zie. Niet omdat hij niet in de spits zou kunnen spelen.
-
- AT Toto winner 15/16
Was het maar zo makkelijk. Het zijn fantastische spelers maar hoeveel goede voetballers zijn er al niet mislukt door dat zogenaamde Ajax-systeem?Jöhnk schreef:Mwah, Sulejmani en Suarez zijn rasvoetballers. Die kun je in elk systeem kwijt.Rishi schreef:Ik vind het een goede aankoop hoor. Alleen is spits in een 433 wel even iets anders dan in een 442. En zeker een type als Sulejmani of Suarez...
Die gasten moet je geen ballen laten kaatsen en onzin. Lekker laten zwerven en laat iemand anders maar de bal vasthouden en ballen verlengen...
IK GELOOF!!!!!!
Ik ga nou geen lijstje neerzetten van spelers die moeite hadden met het Ajax-systeem....
Ik zou het zonde vinden als Ajax, weet niet hoe Marco wilt spelen, Sulejmani of Suarez als nummer 9 moet gebruiken in het aloude Ajax-systeem. Zeker ook omdat daar de kwaliteiten van die 2 niet liggen.
Ik zou het zonde vinden als Ajax, weet niet hoe Marco wilt spelen, Sulejmani of Suarez als nummer 9 moet gebruiken in het aloude Ajax-systeem. Zeker ook omdat daar de kwaliteiten van die 2 niet liggen.
IK GELOOF!!!!!!