Nieuw shirt
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Nieuw shirt
Liever niet, maar geld maakt veel goed inderdaad. Het liefst zie ik ook een shirt zonder sponsoring, maar dat is ook een utopie.
Daar dacht ik ook even aan. Maar ik zie de grap er in dat geval niet zo van in.Benji schreef:Ik heb nog hoop dat het een 1-april-grap is, maar gezien het sterk verhoogde contract met Adidas klinkt het vrij logisch
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat het financiële verschil nu is als we het hebben over een shirt met of zonder strepen. Natuurlijk hebben we geld nodig. Maar ik geloof nou eigenlijk niet dat het echt dusdanig veel uitmaakt dat ik er van ga schrikken. Bovendien heeft een club een aantal tradities waar je niet aan moet willen zitten. We hebben het logo al verpest en dan gaan we ook weer afbreuk doen aan ons shirt.Peter schreef:Liever niet, maar geld maakt veel goed inderdaad. Het liefst zie ik ook een shirt zonder sponsoring, maar dat is ook een utopie.
Nil volentibus arduum
Het shirt verandert elk jaar. Er zijn wel grotere verschillen tussen het shirt van nu en dat van 30 jaar terug dan die drie strepen.
I think I lost my fucking headache
Klopt, we krijgen elk jaar een ander shirt. Maar 3 strepen op het wit valt nogal op en is voor mij toch wel een behoorlijk minpunt. Ik wil een wit shirt met een rode baan, verder geen grappen.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ook. Stiekem hoop ik dan ook dat er niemand het nieuwe shirt met strepen gaat kopen, zodat de strepen -hopelijk- vanzelf weer verdwijnen.Marillion schreef:Klopt, we krijgen elk jaar een ander shirt. Maar 3 strepen op het wit valt nogal op en is voor mij toch wel een behoorlijk minpunt. Ik wil een wit shirt met een rode baan, verder geen grappen.
Of gaan we voor 30 miljoen extra straks ook in het Aegon-blauw spelen? Voor mij hoeft het niet.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En dan is het morgen gewoon een 1 april grap en komen ze met de goede versie.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Dan ga ik toch maar een Retro bestellen zonder sponsor, met die ABN-versie ben ik ook wel klaar...
http://www.toffs.com/invt/4562
http://www.toffs.com/invt/4562
Geld..........
We zijn weer terug bij af, maar ook na 10 jaar is mijn mening niet veranderd, en laat adidas die drie strepen maar in hun onderbroek schijten. Ajax lijkt wel een hoertje aan het worden, een dubbeltje meer en we doen de spagiaat en standje 69. Wat meent dat adidas nou wel niet? Niemand staat boven Ajax ook dat moffen bedrijf met z'n drie tyfesstrepen niet. Wat mij betreft
AFCA..................

AFCA..................
LucaS schreef:Het shirt verandert elk jaar. Er zijn wel grotere verschillen tussen het shirt van nu en dat van 30 jaar terug dan die drie strepen.
Wat is dan het verschil? In grote lijnen is het shirt het zelfde alleen het oude loge staat er niet meer op.
- SylvievdVaart
Shit, op Syl's naam gepost

Laatst gewijzigd door SylvievdVaart op di mar 31, 2009 8:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En de shirtsponsor, alsmede het merk van het shirt (puma, le coq sportif, kappa, umbro, adidas...).
Maar in essentie was (voordat Adidas zich ermee begon te bemoeien) geen sprake van drie strepen op de mouwen. In mijn ogen heiligschennis. En dus ben ik het totaal niet met Luuk eens.
Maar in essentie was (voordat Adidas zich ermee begon te bemoeien) geen sprake van drie strepen op de mouwen. In mijn ogen heiligschennis. En dus ben ik het totaal niet met Luuk eens.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Zijn die drie strepen jou opgevallen in de UEFA cup?
I think I lost my fucking headache
- AT Toto winner 09/10
Ik vind het ook jammer en lelijk. Twijfel nu of ik een shirt moet kopen van dit jaar, zonder strepen. Helaas ook met 2 sterren...
Face your fears and live your dreams, No Fear
- AT Toto winner 09/10
Die 3e ster staat er echter volgend seizoen ook niet op... 

Het is gewoon een 1 april grap.
En anders gaan we weer boycotten. Lukte in 2000 ook prima.
En anders gaan we weer boycotten. Lukte in 2000 ook prima.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik ga er ook vanuit dat het een grap is.
Ik ben het met Weekend Cees eens. Van ons shirt moeten ze afblijven.
Ik ben het met Weekend Cees eens. Van ons shirt moeten ze afblijven.
Het stinkt aan alle kanten!
Re:
Dank je voor de link. en Voetske, wat is duur, de pond staat op €1,10 of zo, tis wel eens anders geweestJeroen427 schreef:Voor de liefhebber: http://www.classicfootballshirts.co.uk/ ... index.html .
Ik heb gister via TOFFS een shirt besteld, kosten liggen rond de 50 euro.
- Daily Blind
Ach de veranderingen vallen wel mee, beter dan Barcelona die geen enkel respect hebben voor hun thuis shirt!
- AT Toto winner 09/10
Gisteravond heb ik een stukje Liverpool - Chelsea gezien. In essentie The Reds tegen the Blues; in de praktijk allebei spelend met foeilelijke strepen op hun mouwen.
Drie strepen in Adidas z'n vuile onderbroek.
Van mag mag er weer AKTIE gevoerd worden, wat denken ze nou? Na tien jaar vinden ze het wel prima die kut strepen??
DRIE STRERREN.........GEEN DRIE STREPEN

Van mag mag er weer AKTIE gevoerd worden, wat denken ze nou? Na tien jaar vinden ze het wel prima die kut strepen??
DRIE STRERREN.........GEEN DRIE STREPEN

- Daily Blind
Dus we krijgen die 3 witte strepen bovenop de schouders door de rode baan..