Wat is er geworden van....
Moderator: mods
Dat is niet wat er staat, joey. Op de vraak waar hij zij carriere zou willen afsluiten, zegt hij 'als het niet bij Madrid kan, dan maar bij AJAX'. Toch een verschil, lijkt me.joey schreef:...en zijn carrière afsluiten kan maar bij één club en dat is Ajax.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Babel in de prijzen bij Liverpool
LIVERPOOL - Ryan Babel is door de supporters van Liverpool gekozen tot Talent van het Jaar. De 21-jarige aanvaller kreeg 80 procent van de stemmen. Babel kwam tijdens zijn debuutjaar in Engeland 49 keer in actie voor Liverpool en maakte in die wedstrijden tien doelpunten.
Aanvoerder Steven Gerrard voorspelde de oud-Ajacied dinsdag op de website van de club een gouden toekomst. „Als hij bereid is om te leren, heeft hij de goede spelers om zich heen om hem daarbij te helpen. Het is nu aan Ryan, want hij heeft alles in huis om nog beter te worden.”
Gerrard gaf de international van Oranje nog een waarschuwing mee. „Ik heb al veel spelers gezien die het in zich hadden om een grote speler te worden, maar uiteindelijk lukte dat niet. Als Ryan de wil heeft om de top te halen, moet hij daarin kunnen slagen.”
De Spanjaard Fernando Torres werd gekozen tot Speler van het Jaar. Dirk Kuijt eindigde bij die verkiezing als vijfde.
Telesport.nl
Kan er niets van, die jongen.

Je zei het ook een seizoen eerder al. Toen was die 18 miljoen totaal nicht im frage.Thomas schreef:Voor 18 miljoen moet Ajax vrijwel iedere jeugdspeler verkopen. En wat je zegt klopt verder hoor, maar ik heb Babel nooit een shite-player genoemd.Jöhnk schreef:Hij past niet bij Ajax. Heb jij ook vaak genoeg gezegd. (En dat Ajax hem moest verkopen.)