Wat is er geworden van....

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 13, 2008 11:09 pm

Hij is rijk, Sylvie. Veel vrouwen doen liever alles voor een miljonair dan dat ze een loodgieter trouwen die helpt bij de afwas. :wink.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 11:11 pm

Er zijn heus wel mooie, lieve slimme vrouwen die op sloebers verliefd worden!
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 13, 2008 11:13 pm

Zou je denken? :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » do mar 13, 2008 11:14 pm

Natuurlijk, net zoals dat er rijke mannen zijn die niet met domme blonde dellen rondsjouwen

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do mar 13, 2008 11:28 pm

Sylvie kan toch gewoon een kindermeisje voor Raf inhuren die z'n speelgoed voor hem opruimt en z'n luier verschoont?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » vr mar 14, 2008 7:25 am

ik zat te zappen en ik dat programma toevallig tegenkwam. Ik heb me echt ge-amuseerd en ik kon het goed volgen met mijn steenkolen duits. ze heeft 2 weken in een klooster gezeten om het duits te leren. en kennelijk ging het ook heel even over okselhaar ofzo... ze zag er in ieder geval weer beeldschoon uit!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr mar 14, 2008 9:37 am

'Ik voel me weer vrij bij Valencia'
Door PIM SEDEE

VALENCIA - Hedwiges Maduro was bankzitter bij Ajax maar is nu een volwaardige basiskracht bij Valencia. De sportieve crisis die de club van trainer Ronald Koeman doormaakt, gaat volledig voorbij aan de opgeleefde middenvelder.

De privé-leraar vraagt of Hedwiges Maduro zich wil voorstellen in het Spaans. Me llamo Gedbiges Maduro, antwoordt die en barst in lachen uit. ,,Mijn voornaam is niet uit te spreken in deze taal.''
De middenvelder van Valencia krijgt les in zijn nieuwe woning en pikt het Spaans gemakkelijk op. ,,Dat komt doordat mijn ouders van de Antillen komen. Daar spreken ze Papiamento. In die taal zitten Spaanse invloeden.''

Wanneer de docent is vertrokken, geeft Maduro een rondleiding. Hij toont het terras dat een weids uitzicht biedt op de glooiende omgeving. In de tuin is een zwembad aangelegd. Hij wijst naar wat andere huizen. ,,Hier vlakbij woont Fernando Morientes (Spaanse spits van Valencia, red.).''

Maduro's witte villa heeft veel kamers. ,,Ik drum graag en heb meer dan genoeg ruimte om mijn drumstel neer te zetten. Misschien neem ik ook een pooltafel.''

In een kelderruimte staat een imposante jacuzzi. ,,Aardig bad, hè.''

Een paar maanden geleden woonde hij in Almere, de stad waar hij opgroeide. Hij zat niet lekker in zijn vel, vanwege zijn status bij Ajax. Maduro was veelal bankzitter en weigerde zijn contract, dat in de zomer van 2008 afliep, te verlengen. Hij zag weinig perspectief meer bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.

Maduro (23) probeerde uit het dal te klauteren, waarin hij na een stormachtige doorbraak verzeild was geraakt. Hij debuteerde in 2005, kort na zijn eerste optreden bij Ajax, al in het Nederlands elftal en maakte later dat jaar met Oranje voor spelers tot 20 jaar indruk op het WK in eigen land.

Coaches en medespelers waren lovend over hem. Hij werd geprezen om zijn volwassen spel. Ruud van Nistelrooy vergeleek Maduro zelfs met de legendarische Braziliaanse middenvelder Socrates.

,,Bij Ajax werd ik neergezet als een nieuwe Frank Rijkaard,'' zo brengt Maduro in herinnering. ,,Men verwachtte veel van mij en dat was niet altijd eerlijk. Ik hoorde in mijn eerste seizoen al bij de spelers die het team moesten dragen, vergeten werd dat ik onervaren was.''

Hij is openhartig over de terugslag na zijn opkomst. ,,Ik raakte vermoeid, had nooit zomervakantie, omdat ik dan toernooien speelde. Ik ben niet de enige die is weggezakt na zijn doorbraak. Kijk naar Johnny Heitinga, Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder – zij hebben allemaal een mindere periode bij Ajax gekend en laten nu weer zien wat ze kunnen.

,,Het is toch logisch dat het niet voortdurend super gaat wanneer je jong bent? Het ene moment ben je geweldig en word je op een voetstuk geplaatst. En opeens kun je er helemaal niets meer van. De voetbalwereld kan hard zijn.

,,Neem Ronaldinho, die is jarenlang de hemel in geprezen. Nu hij het even wat minder doet, komt ineens de kritiek. Alsof Ronaldinho niet meer kan voetballen!

,,Ik baal ervan hoe mijn periode in Amsterdam is geëindigd. Er kwam maar geen duidelijkheid over dat nieuwe contract. Er werd over mij getwijfeld. Daarom ben ik weggegaan. Ik had natuurlijk liever op een mooiere manier afscheid genomen van het team en de supporters.''

Maduro heeft Ajax achter zich gelaten en is opgeleefd bij Valencia. In Spanje is de situatie ook niet zorgeloos. De club wint weinig en staat tiende op de ranglijst, ver verwijderd van koploper Real Madrid. Alleen als Valencia de beker wint, krijgt het seizoen enige glans. In de return van de halve finale moet woensdag Barcelona worden bedwongen. In Camp Nou werd het eerder 1-1.

,,We spelen steeds beter, het zit alleen tegen,'' zegt Maduro. ,,Het publiek heeft daar begrip voor. Laatst kwamen we thuis tegen Recreativo niet verder dan 1-1. Het publiek was toch blij, omdat we uitstekend hadden gespeeld.''

Toch is er wel degelijk onrust bij de club. Coach Koeman heeft drie Spaanse spelers van naam - David Albelda, Santiago Cañizares en Miguel Ángel Angulo - verteld dat ze de club dienen te verlaten. Ze zijn nog niet vertrokken en dat leidt tot commotie.

De onrust wordt nog eens geïllustreerd door een werknemer van Valencia. Die is net gearriveerd in de villa om Maduro bij te staan. Hij regelt voor de voetballer een tuinman, een internetverbinding, een schoonmaakster, een huisalarm en verzekeringen.

De man legt een kaart op tafel. Daarop is keeper Timo Hildebrand afgebeeld. Hij houdt geen bal in zijn hand, maar het hoofd van de door Koeman gepasseerde Cañizares.

Maduro heeft geen behoefte er op te reageren. Hij richt zich alleen op het voetballen, zegt hij. ,,Ik ben in Spanje voor mijn gevoel opnieuw begonnen, heb een frisse start gemaakt. Ik speel alles en kan me optrekken aan de Spaanse internationals om me heen.

,,Zo goed als ik nu ben, ben ik nooit geweest. Ik kan onbevangen spelen, voel me weer vrij. Koeman stelt me niet voor niets vaak op als centrale middenvelder en na de bekerwedstrijd tegen Barcelona kreeg ik zelfs een compliment van Johan Cruijff. Valencia legde afgelopen winter drie miljoen euro voor mij neer. Terwijl mijn contract afliep. Dat geeft aan dat de club vertrouwen in mij heeft.''

Hij kijkt om zich heen in de riante woonkamer en zegt: ,,Ik heb een contract getekend voor viereneenhalf jaar. Voorlopig ga ik hier echt niet weg.''

Voordat hij naar het trainingscomplex rijdt, toont Maduro trots een mand gevuld met rode wijn en eten uit de regio. Hij glimt van trots. ,,Gekregen van de supporters.''

Over enkele minuten zal hij arriveren op Ciudad Deportiva de Paterna, het trainingscomplex van Valencia. Daar treft hij tientallen journalisten, die van een crisis spreken. Zij verdringen zich voor de hoofdingang om de door Koeman gepasseerde spelers uitspraken te ontlokken.

Maduro maakt zich er niet druk om. ,,Ik geniet hier,'' benadrukt hij. ,,Ik merk in Valencia weer hoe mooi het leven van een voetballer kan zijn. Ik zat bij Ajax misschien in een negatieve spiraal, maar die tijd is voorbij.''
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mar 14, 2008 10:09 am

Vossie schreef:Stam gaat echt niets bij Ajax doen denk ik...
Ach, 'Japie Stam, wie ken't em niet', zal tijdens z'n afscheidswedstrijd wel klinken. :blush.gif:

Btw, verdediger, Zwolle, scouten, Botteghin?
Botteghin is aangebracht.

Vossie

Bericht door Vossie » vr mar 14, 2008 12:30 pm

Tja, zoveel zie ik niet van die jongen, maar Fiorentina schijnt hem ook te volgen en die Italianen hebben meestal wel kijk op verdedigen.
Alhoewel, DaCosta?! :drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mar 14, 2008 12:34 pm

LucaS schreef:Er zijn heus wel mooie, lieve slimme vrouwen die op sloebers verliefd worden!
Ervaringsdeskundige? :hypocrite.gif:

Sylvie maakt carriere in Duitsland. Dat was haar zonder Raf niet gelukt.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mar 14, 2008 12:38 pm

Ik heb in ieder geval wel een heel slimme, heel mooie en heel lieve vrouw. Of ik sloeber ben mogen jullie helemaal zelf bepalen.

Dat is waar, maar Sylvie Meis had ook zonder van der Vaart in Nederland een heel behoorlijk inkomen volgens mij

jabu

Bericht door jabu » vr mar 14, 2008 1:05 pm

Idereen weet natuurlijk al dat Adriaanse met ingang van volgend jaar de nieuwe trainer van Red Bull Salzburg is?

LucaS

Bericht door LucaS » vr mar 14, 2008 1:06 pm

Inderdaad

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 14, 2008 1:07 pm

Jabu schreef:Idereen weet natuurlijk al dat Adriaanse met ingang van volgend jaar de nieuwe trainer van Red Bull Salzburg is?
Ja, zie de Oostenrijk-topic.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 14, 2008 1:09 pm

Zie de Oostenrijk-topic, Jabu. :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 7:49 pm

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mar 17, 2008 8:10 pm

Nou, Valencia?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma mar 17, 2008 8:13 pm

Koeman, natuurlijk, maar hoe lang blijft hij daar nog staan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 17, 2008 8:20 pm

En Arsenal dan?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mar 17, 2008 8:23 pm

Prima club, daarom plaats ik geen vraagtekens bij de Londense club. Zou wel leuk zijn als hij daar toch nog terecht komt. Alleen bij Valencia zou ik op het ogenblik als voetballer niet dood gevonden willen worden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 17, 2008 8:27 pm

Ik denk dat Pienaar goed uit de voeten kan bij Arsenal. Technisch, balvaardig, simpel spelend en fysiek moet je hem niet onderschatten. Heerlijke voetballer gewoon!
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 18, 2008 12:05 am

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di mar 18, 2008 12:08 am

joey schreef:Vriend Mido de karateka:

http://www.sportweek.nl/voetbal/54357/V ... spits_Mido
Overdreven rode kaart. Hoog geheven been maar Mido kijkt alleen naar de bal.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di mar 18, 2008 1:37 am

Inderdaad, geen rode kaart dit. Niet eens in de buurt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

jabu

Bericht door jabu » di mar 18, 2008 8:00 am

Volgens mij raakt hij hem ook amper.

Die keeper kan trouwens wel uittrappen!

Gesloten