De Rik van den Boog-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Re: De Rik van den Boog-topic

Bericht door Neefkens » di mei 11, 2010 2:38 pm

Eerder al, ze zijn al op pad.
11 mei 2010
Jong Ajax vertrekt dinsdag voor een week naar Hongkong. Het team van Pieter Huistra neemt in Azië deel aan de International Soccer 7’s, die van vrijdag 14 tot en met zondag 16 mei worden gehouden. Jong Ajax neemt tien spelers mee naar het 7-tegen-7 toernooi. Dinsdag 18 mei keren de Beloften weer terug in Amsterdam.
Zaterdag speelt Jong Ajax drie wedstrijden. Tai Po, Sheffield FC en Singapore Cricket Club zijn de tegenstanders in de poule van het team van de trainers Pieter Huistra en Fred Grim. Zondag worden de finaleduels gespeeld.

Naast deelname aan het toernooi gaat Jong Ajax nog meer doen in Hongkong. Zo zullen de trainers en spelers onder meer een clinic verzorgen voor lokale klantrelaties van Ajax’ hoofdsponsor AEGON, tevens een van de sponsors van het toernooi.
www.ajax.nl

Weer een voorbeeld van volslagen verkeerd geïnformeerd zijn van de T. en maar blijven stoken, zielig zootje daar. :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 11, 2010 3:31 pm

Ze sturen dus Jong Ajax. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di mei 11, 2010 3:38 pm

Dat vertegenwoordigt toch een behoorlijke waarde, alles bij elkaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ronald!

Bericht door Ronald! » di mei 11, 2010 4:50 pm

Als ze Sulejmani daar wat speelminuten geven vertegenwoordigt het gelijk alweer 16 miljoen meer :neutral.gif:

MvB

Bericht door MvB » di mei 11, 2010 6:36 pm

joey schreef:Ze sturen dus Jong Ajax. :confused.gif:
Het is dan ook een jeugdtoernooi volgens hun officiële site. :biggthumpup.gif:

The Main Tournament is made up of 16 professional and semi-professional youth teams from all over the world.
http://www.hksoccersevens.com/en/teams/main-tournament

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 11, 2010 6:36 pm

Neefkens schreef:Eerder al, ze zijn al op pad.
11 mei 2010
Jong Ajax vertrekt dinsdag voor een week naar Hongkong. Het team van Pieter Huistra neemt in Azië deel aan de International Soccer 7’s, die van vrijdag 14 tot en met zondag 16 mei worden gehouden. Jong Ajax neemt tien spelers mee naar het 7-tegen-7 toernooi. Dinsdag 18 mei keren de Beloften weer terug in Amsterdam.
Zaterdag speelt Jong Ajax drie wedstrijden. Tai Po, Sheffield FC en Singapore Cricket Club zijn de tegenstanders in de poule van het team van de trainers Pieter Huistra en Fred Grim. Zondag worden de finaleduels gespeeld.

Naast deelname aan het toernooi gaat Jong Ajax nog meer doen in Hongkong. Zo zullen de trainers en spelers onder meer een clinic verzorgen voor lokale klantrelaties van Ajax’ hoofdsponsor AEGON, tevens een van de sponsors van het toernooi.
http://www.ajax.nl

Weer een voorbeeld van volslagen verkeerd geïnformeerd zijn van de T. en maar blijven stoken, zielig zootje daar. :1evil.gif:
In het stuk van de T. staat expliciet EERSTE elftal. Dit is geen eerste elftal, hoe graag je de T. ook in de hoek wil drukken haha.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mei 11, 2010 7:31 pm

Haha, je lacht je toch te barsten hier. :blush.gif:

Het artikel ging over het feit dat de relatie van AJAX met de hoofdsponsor onder druk stond en dat AJAX niet genoeg zijn best deed. Als voorbeeld werd het afblazen van de komst van het eerste elftal naar China genoemd. Als ze zich nu goed geïnformeerd hadden dan hadden ze geweten dat het eerste elftal niet kón en dat inmiddels het tweede elftal ingepland stond. Als je dan toch zo'n verhaal plaatst met als einde "Als Ajax niet oppast, raakt het zelfs zijn vrienden kwijt." Dan kom ik als oordeel niet verder dan stemmingmakerij.

MvB

Bericht door MvB » di mei 11, 2010 8:44 pm

Het AD heeft, volgens mij, betere bronnen bij Ajax. Zij weten transfers naar/van Ajax vaak als eerste te melden. Misschien zijn ze daar bij de T. nogal gefrusteerd over en zitten ze daarom maar wat te raden/bedenken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di mei 11, 2010 8:51 pm

Ze hébben idd de betere bronnen, misschien heb je wel gelijk. :biggthumpup.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 9:17 am

Ja vast. Bij de T. hebben ze geen idee.

Geloof je het zelf? De T. heeft bij Ajax duidelijk een informant zitten. Ik gok op Van der Aat.

MvB

Bericht door MvB » wo mei 12, 2010 9:24 am

De T. is een veredeld roddelblad, dus het zou me niks verbazen. De afgelopen jaren wisten ze niks van transfers die het AD wel meldde.

Waarom vd Aat trouwens?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 9:28 am

Moet iemand zijn die dicht bij het vuur zit, maar VDB zelf kan het niet zijn. Ik hoorde ook laatst van iemand dat VDA niet zo goed ligt binnen Ajax.

Het AD heeft een lijntje naar Blind.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 12, 2010 9:31 am

Van Johan Cruijff? :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 9:40 am

Hahaha, nee hoor. :drecul.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mei 12, 2010 9:46 am

Lijkt me sterk, joey. Vd Aat weet wel hoeveel Jol verdient.

Cruijff deed blijkbaar een wilde gok.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 9:54 am

Maar wie zegt dat die drie miljoen niet klopt? Jol is lid van de directie en zal ook nog bonussen en premies ontvangen. We zullen niet moeilijk doen over een tonnetje meer of minder, hehe. :666.gif:

De persoon van wie de T. informatie krijgt windt zich op over de manier waarop Aegon behandeld wordt. Dus zal het geen voetbalman zijn. (Dus ook niet Cruijff. :smallgrin.gif: )

De T. heeft die informatie natuurlijk van iemand. De sportredactie zit die verhalen echt niet op kantoor te verzinnen. Het is een interpretatie van wat ze off the record horen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mei 12, 2010 9:55 am

joey schreef:De T. heeft die informatie natuurlijk van iemand. De sportredactie zit die verhalen echt niet op kantoor te verzinnen.
Waarom niet? Ik denk van wel.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 9:57 am

Zo werkt het niet, zelfs niet bij de T. De feiten kloppen vaak wel min of meer, maar met de interpretatie hoef je het niet eens te zijn.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mei 12, 2010 10:02 am

Tja, ik denk dat het wel zo werkt. Zwartkruis is toch iets beter geinformeerd, en die zei heeeel iets anders.

Is vaker zo als er met vage bronnen wordt geschermd: dan is het nieuws gewoon verzonnen.

Jesse

Bericht door Jesse » wo mei 12, 2010 11:43 am

joey schreef:Zo werkt het niet, zelfs niet bij de T. De feiten kloppen vaak wel min of meer, maar met de interpretatie hoef je het niet eens te zijn.
Het kan ook zo zijn dat ze hopen dat er onrust ontstaat bij Ajax waardoor er weer eens wat interessants geschreven kan worden over Ajax. Het is immers al een hele tijd vrij rustig en daar zullen ze bij de T. niet blij mee zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 11:59 am

O, dat zal best, maar ze gaan echt niet ins Blaue hinein iets over Ajax en Aegon zitten verzinnen. De stijl van de T. is het opkloppen en/of uit hun verband trekken van feiten, niet het publiceren van complete verzinsels.

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo mei 12, 2010 12:03 pm

joey schreef:O, dat zal best, maar ze gaan echt niet ins Blaue hinein iets over Ajax en Aegon zitten verzinnen. De stijl van de T. is het opkloppen en/of uit hun verband trekken van feiten, niet het publiceren van complete verzinsels.
Het uit het verband trekken van feiten is net zo kwalijk als complete verzinsels. Beiden hebben niets met de werkelijkheid te maken en creëren slechts ruis en misleiding.

Lionel

Bericht door Lionel » wo mei 12, 2010 12:04 pm

Gewoon bullshit Joey.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 12, 2010 12:16 pm

Ronald! schreef:
joey schreef:O, dat zal best, maar ze gaan echt niet ins Blaue hinein iets over Ajax en Aegon zitten verzinnen. De stijl van de T. is het opkloppen en/of uit hun verband trekken van feiten, niet het publiceren van complete verzinsels.
Het uit het verband trekken van feiten is net zo kwalijk als complete verzinsels. Beiden hebben niets met de werkelijkheid te maken en creëren slechts ruis en misleiding.
Ik gaf geen waardeoordeel. Ik zeg alleen dat de T. op die manier werkt.

Ben het met je eens. Maar ik lees die krant dan ook niet.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 12, 2010 12:25 pm

Nou ja, ik vertrouw Zwartkruis eerder dan een onbekende bron die zelfs door Cruijff niet honderd procent vertrouwd wordt.

Daarmee is de kous voor mij af.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie