Marco van Basten de nieuwe trainer van Ajax 1

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 21, 2008 4:34 pm

Die hield hele verhalen over de zwakke plekken van de tegenstander en hoe je die kon uitbuiten. :smallgrin.gif:

Maar hij hoeft het niet als Cruijff te doen, hoor. Als Van Gaal is ook goed. Ik wil wel eens horen welk strijdplan hij had. Wat ging er goed, wat ging er fout? Zo gek is dat toch niet?
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 21, 2008 4:34 pm

InnerHarbour schreef:Moet een heerlijke dag voor de azijnzeikers zijn, we hebben niet gewonnen dus kunnen ze weer los gaan t.o.v Van Basten. :excited.gif:
Er zitten heel veel kakkerlakken op dit forum InnerHarbour. Dat klopt.

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 21, 2008 4:37 pm

joey schreef:Die hield hele verhalen over de zwakke plekken van de tegenstander en hoe je die kon uitbuiten. :smallgrin.gif:
Door Busquets op te stellen bedoel je?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 21, 2008 4:41 pm

Haha, die kon heel goed voetballen hoor. Hij was alleen 1.70. :smallgrin.gif:

Gek, sommige trainers hebben een blinde vlek mbt keepers. Zie je ook bij Van Gaal met Waterman en Didulica.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo sep 21, 2008 4:44 pm

goodfella schreef:
InnerHarbour schreef:Moet een heerlijke dag voor de azijnzeikers zijn, we hebben niet gewonnen dus kunnen ze weer los gaan t.o.v Van Basten. :excited.gif:
Er zitten heel veel kakkerlakken op dit forum InnerHarbour. Dat klopt.
Misschien jij je moet eens je 'kop' uit de achterwerk van MvB halen? :smallgrin.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 21, 2008 5:01 pm

Ok, dat achterwerk verhaal mag nu wel stoppen wat mij betreft.

Ik ben ook wel benieuwd wat zijn plan was, maar dan moet het wel gevraagd worden.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo sep 21, 2008 5:15 pm

Een belachelijke wissel heeft er voor gezorgd dat Ajax niet meer vooruit kon!
Sarpong was de verbing naar de voorhoede en hij werd eraf gehaald!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo sep 21, 2008 5:29 pm

goodfella schreef: Er zitten heel veel kakkerlakken op dit forum InnerHarbour. Dat klopt.
Er valt genoeg aan te merken op zijn functioneren. Als je jouw ogen daarvoor sluit dan denk jij niet aan het belang van Ajax. Sommige mensen willen het kunnen verklaren, sommige mensen hebben onvrede met de gang van zake en sommige mensen zien het niet zitten met hem aan het roer. Dat jij nog tevreden gbent en vol vertrouwen het aanziet moet jij weten, maar je kan wel wat meer fatsoenlijk doen naar mensen die anders reageren.

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 21, 2008 5:37 pm

joey schreef:Ik zou wel eens willen horen wat Ajax volgens hem niet goed heeft gedaan. Of doelt hij alleen op de uitslag?
Ik weet wel dat het kruis klaarstaat en de spijkers klaarliggen, maar volgens mij zegt hij wat hij vindt dat slecht is gedaan. Namelijk, er is slecht met de ruimte omgegaan. Dat zal vast niet (alleen) op de verdediging slaan die volgens AT weer de schuld heeft
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » zo sep 21, 2008 6:35 pm

LucaS schreef:
joey schreef:Ik zou wel eens willen horen wat Ajax volgens hem niet goed heeft gedaan. Of doelt hij alleen op de uitslag?
Ik weet wel dat het kruis klaarstaat en de spijkers klaarliggen, maar volgens mij zegt hij wat hij vindt dat slecht is gedaan. Namelijk, er is slecht met de ruimte omgegaan. Dat zal vast niet (alleen) op de verdediging slaan die volgens AT weer de schuld heeft
Niemand met een beetje verstand wil Van Basten weg hebben.Maar kritiek mag toch ?.

Verder zegt van Basten dus eigenlijk niks.Niet goed met de ruimte omgegaan, wie het middenveld ?, voorhoede ?, verdediging ?.
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » zo sep 21, 2008 6:57 pm

Zlatan Son of God schreef:Een belachelijke wissel heeft er voor gezorgd dat Ajax niet meer vooruit kon!
Ach dat zijn beginners fouten en die duren 2,5 jaar :1evil.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 21, 2008 7:03 pm

Toppie schreef:
Zlatan Son of God schreef:Een belachelijke wissel heeft er voor gezorgd dat Ajax niet meer vooruit kon!
Ach dat zijn beginners fouten en die duren 2,5 jaar :1evil.gif:
Duurt dat domme geblaat van jou ook nog 2,5 jaar?

Aristides

Bericht door Aristides » zo sep 21, 2008 7:13 pm

Je moet blijkbaar wel erg goed tussen de regels doorlezen/luisteren om te horen wat MvB vindt.

Ik hoop dat de coaching sterk verbetert, zodat we in de tweede helft eens niet slechter zijn.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 21, 2008 7:29 pm

Ach, natuurlijk geeft van Basten alleen maar grote lijnen aan in de pers. Geen enkel trainer gaat in de pers uitgebreid analyseren wat, waar en wie er precies de fout in gingen. Alleen bij van Basten is het bij de kruistochtliefhebbers weer een schande

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 21, 2008 7:31 pm

LucaS schreef:Ach, natuurlijk geeft van Basten alleen maar grote lijnen aan in de pers. Geen enkel trainer gaat in de pers uitgebreid analyseren wat, waar en wie er precies de fout in gingen. Alleen bij van Basten is het bij de kruistochtliefhebbers weer een schande
Nou van Basten moet duidelijk aangeven wat zijn tactiek is Lucas. Een aantal mensen zijn hard bezig om een zielige stumper te worden. Blijf aub lekker weg bij Ajax als het je niet aanstaat!

999

Bericht door 999 » zo sep 21, 2008 7:45 pm

goodfella schreef:
LucaS schreef:Ach, natuurlijk geeft van Basten alleen maar grote lijnen aan in de pers. Geen enkel trainer gaat in de pers uitgebreid analyseren wat, waar en wie er precies de fout in gingen. Alleen bij van Basten is het bij de kruistochtliefhebbers weer een schande
Nou van Basten moet duidelijk aangeven wat zijn tactiek is Lucas. Een aantal mensen zijn hard bezig om een zielige stumper te worden. Blijf aub lekker weg bij Ajax als het je niet aanstaat!
Waarom moet iemand weg blijven omdat hij een andere mening heeft ?.
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » zo sep 21, 2008 7:56 pm

De eerste die zich aangesproken voelt! Omdat jullie repeterende gebrabbel irritant, zielig en inconsequent is. Maar bovenal omdat je merkt dat een aantal members die wat voetbal betreft altijd zinnige dingen plaatsen zo langzamerhand hier niet meer willen posten.

999

Bericht door 999 » zo sep 21, 2008 8:02 pm

goodfella schreef:De eerste die zich aangesproken voelt! Omdat jullie repeterende gebrabbel irritant, zielig en inconsequent is. Maar bovenal omdat je merkt dat een aantal members die wat voetbal betreft altijd zinnige dingen plaatsen zo langzamerhand hier niet meer willen posten.
Dus je moet jouw ( jullie ) volgen wat mening betreft ( en bijna iedereen hier met een andere mening dan jij ( jullie ) onderbouwd waarom men dat vind ) en anders hoeft het niet ?.Kan men vertrekken ?.

En wie post er dan niet meer omdat wij/ik/[deandere] een andere mening heeft ?.

Ik heb veel meegemaakt op forums, maar wat jij hier zegt (ver) slaat echt alles ..
Blij met de punten ...

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo sep 21, 2008 8:23 pm

Voetske schreef:En wie post er dan niet meer omdat wij/ik/[deandere] een andere mening heeft ?.
:kaboem:
Bertje for President!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 21, 2008 8:30 pm

Jongens jongens, we zijn allemaal Ajacieden. We zijn ziek van vandaag, maar laten we het een beetje minder persoonlijk houden. :headbang.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 21, 2008 9:02 pm

Even wat gebabbel weggeknipt naar "Gedoe na de wedstrijd" in het Rommelhok.

En nu weer gezellig verder over Marco.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 21, 2008 9:30 pm

LucaS schreef:Ik weet wel dat het kruis klaarstaat en de spijkers klaarliggen, maar volgens mij zegt hij wat hij vindt dat slecht is gedaan. Namelijk, er is slecht met de ruimte omgegaan.
O, er had beter gecounterd moeten worden?

Volgens mij ging zowat alles fout.

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 21, 2008 9:32 pm

De ruimte gebruiken is niet hetzelfde als counteren. Hij kan er bijvoorbeeld mee bedoelen (dat is zelfs waarschijnlijk) dat het positiespel nog niet op het gewenste nivo was

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 21, 2008 9:35 pm

De ruimte gebruiken is zowat alles? Dan ben ik het met hem eens.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 21, 2008 10:45 pm

Ach gut er mag geen kritiek op MvB plaatsvinden lees ik hier al wel.. stel je voor zeg.

Gesloten